Jan 21 2005

پس از سروصداهایی که در

نوشته:     :::       Comments Off on پس از سروصداهایی که در

پس از سروصداهایی که در باره وبلاگ نویس‌ها به راه افتاد مثل همیشه ملاهای تهران شروع به ریختن اشک تمساح کردند.

ابطحی به میدان آمد و با خواندن روضه کربوبلا ملت از همه جا بی‌خبر را یک شکم سیر گریاند و عاقبت هم نه مامورین شکنجه‌ها شناسایی شدند و نه کسی واجبی خورد.

باز دوباره مجبوریم برای یک نفر دیگر همان سروصدا را راه بیندازیم تا باز یک ملای دیگر به میدان بیاید و روضه‌ای خوانده شود و باز ملت فریب بخورند که “ای بیچاره آخوند دلش ریش ریش شده!!”.

خریت هم حد و اندازه‌ای دارد. اگر این بار یک آخوندی آمد و روضه خواند و اشک تمساح ریخت و یک الاغی هم آمد پای منبر این حرامزادگان گریه کرد باور کنید هزار فحش خواهر و مادر نثار او خواهم کرد. تا کی باید گرفتار این خریت شیعه‌گری باشیم. یکی را شهید می‌کنند یکی را شمر یکی دیگر روضه می‌خواند و بقیه گریه می‌کنند.

این را نوشتم که اعتراضی کرده باشم به دستگیری آرش سیگارچی (سردبیر روزنامه گیلان امروز). دوستان، بدون اینکه اجازه دهید دوباره یک آخوند حرامزاده‌ای موج سواری کند برایش سروصدا راه بیندازید تا بلکه او را آزاد کنند اگر نکردند ما هم چنان سروصدا می‌کنیم، آنقدر سروصدا می‌کنیم تا بلکه یکی این طرف دنیا دلش به حال ما بسوزد و یک فشاری به این حرامی‌ها بیاورد.

این هم آخرین خبر در باره دستگیری آرش سیگارچی :

طبق آخرین اخبار رسیده توسط پدر آرش سیگارچی، دادگستری رشت، برای سردبیر “گیلان امروز” به اتهام مصاحبه با رادیو های بی بی سی و رادیو فردا قراری به مبلغ دویست میلیون تومان صادره نموده که با توجه به عدم حمایت گسترده از این روزنامه نگار، تهیه مبلغ قرار صادره، از سوی والدین این روزنامه نگار امکان پذیر نمی باشد و اساسا تعیین چنین قراری تنها با هدف در زندان نگه داشتن سیگارچی، آن هم به مدت طولانی صادر شده است. منبع : گویا نیوز

پ.ن.: کانون وبلاگنویسان ایران در بیانیه‌ای دستگیری آرش سیگارچی را محکوم کرد، متن بیانیه را در زیر می‌خوانید:

کانون وبلاگ نویسان ایران خواستار آزادی فوری و بدون قید وشرط آرش سيگارچی است

هنوز رسوایی شکنجه‌ی وب‌لاگ‌نويسان و اعتراف‌گرفتن از آن‌ها در جريان است که روزنامه‌نگار و وب‌لاگ‌نويس ديگری دستگير شد.

آرش سيگارچی سردبير روزنامه‌ی “گيلان امروز” و نويسنده‌ی وب‌لاگ “پنجره‌ي التهاب” به جرم آزادانديشی دستگير و روانه‌ی زندان لاکان رشت شد. به دليل مستقل و غيرحکومتی بودن او پوشش خبری وسيعی در موردش صورت نگرفته است.

کانون وب‌لاگ‌نويسان ايران ضمن محکوم کردن دستگيری و زندانی شدن آرش سيگارچی نسبت به سرنوشت مجتبا سميعی‌نژاد هم ابراز نگرانی می‌کند و خواهان آزادی هر چه سريع‌تر ايشان و ساير زندانيان سياسی به‌خصوص روزنامه‌نگاران و وب‌لاگ‌نويسان دربند است.

از تمام وب‌لاگ‌نويسانی که به آزادی انديشه بها می‌دهند تقاضا می‌کنيم وب‌لاگ خود را محلی برای اعتراض به دستگيری وب‌لاگ‌نويسان کنند. دستگيری هر وب‌لاگ‌نويس بايد موجب گشودن جبهه‌ی جديدی برای دفاع از آزادی بيان و يورش به دشمنان و محدودکننده‌گان اين آزادی باشد.

کانون وب‌لاگ‌نويسان ايران (پن‌لاگ)

نوشته: در ساعت: 1:00 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پس از سروصداهایی که در  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی