Feb 01 2005

این خبر را مدت‌ها بود

نوشته:     :::       Comments Off on این خبر را مدت‌ها بود

این خبر را مدت‌ها بود که انتظار می‌کشیدم، امروز اعلام شد. مدتها بود که بر سر مساله معتادین که در سطح شهر اسلو پراکنده بودند بحث هر روز عده زیادی بود. عده‌ای بر این عقیده بودند که نباید به معتادین اجازه داد در سطح شهر پراکنده باشند و باید با نیروی پلیس با آنها مقابله کرد بدون اینکه راه‌حلی برای این معضل اجتماعی ارائه بدهند درعوض عده دیگری بر این عقیده بودند که برای اینکه بتوان آنها را از خیابان‌های مرکزی شهر جمع کرد باید برای آنها مکانی را در نظر گرفت. من هم بر همین عقیده بودم و با مقابله بدون دادن راه‌حلی عملی مخالف بودم. امروز عاقبت جامعه نروژ مثل همیشه راه درست را انتخاب کرد.
تازه این پایان ماجرا نیست بعد از اینکه این خبر اعلام شد همزمان سندیکای معتادین، درست شنیدید سندیکای معتادین، آخر می‌دانید مملکتی که همه چیزاش سر جایش باشد معتادین هم سندیکا (NGO) دارند. سندیکای معتادین اعتراضی کرده بود، متاسفانه خبر را که تلویزیون نروژ پخش کرد من خبر را دقیق نشنیدم سعی می‌کنم خبر را پیدا کنم و بعدا به اطلاع تان برسانم.
فاصله را مشاهده می‌کنید در مملکت گل و بلبل ایران اسلامی نویسندگان هم در امان نیستند در صورتی که در یک مملکت دموکراتیک حتی معتادین هم که در حقیقت مجرم محسوب می‌شوند حقوقی دارند که باید رعایت شود.

نوشته: در ساعت: 1:21 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on این خبر را مدت‌ها بود  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی