Feb 13 2005

خبرگزاری کار ایران خبر از

نوشته:     :::       Comments Off on خبرگزاری کار ایران خبر از

خبرگزاری کار ایران خبر از دستگیری مجدد مجتبی سمیعی‏نژاد نویسنده وبلاگ من نه منم را می‏دهد (جهت اطلاع وبلاگ اصلی او پس از آزادی هک شد و این آدرس وبلاگ جدید اوست). از قرار معلوم دستگیری وبلاگ نویس‏ها متوقف نخواهد شد و بعد از قلع و قمع روزنامه‏ها رژیم تصمیم دارد قبل از نزدیک شدن به زمان انتخابات وبلاگ های سیاسی را هم قلع و قمع کند تا بتواند در سکوتی مرگبار همان روشی را که در انتخابات مجلس دست نشانده هفتم به اجرا گذاشت به اجرا بگذارد.
بنظر من اگر در مقابل این هجوم وحشیانه دست روی دست بگذاریم دیگر چیزی برای دفاع باقی نخواهد ماند از همه وبلاگ نویسان و سایت‏های اینترنتی امداد می طلبم و خواهش می‏کنم در انتشار این خبر هر چه سریعتر کمک کنید. باید چنان در مقابل این دستگیری‏ها عکس‏العمل نشان داد تا رژیم دیگر جرات نکند خودسرانه دست به چنین اعمالی بزند.
یکی از دوستان دیشب پرسید که کیفر خواست او چیست در پاسخ‏اش گفتم کیفر خواست‏اش لباس نا مناسب وکیل اوست مگر کیفر خواست از این مهمتر هم در ایران پیدا می‏شود؟ باور ندارید خودتان در متن خبر بخوانید.
اگر خواهان آزادی بیان هستیم نباید دست روی دست بگذاریم و نظاره‏گر این توحش باشیم.
این هم خبر منتشر بوسیله خبرگزاری کار ایران
محمد سیف‌‏زاده از بازداشت “سمیعی‌‏نژاد” خبر داد
تهران- خبرگزاری کار ایران
وکیل سمیعی‌‏نژاد؛ متهم پرونده سایت‌‏های اینترنتی اعلام کرد: پیرو احضار غیرقانونی موکلم به صورت تلفنی، قرار وثیقه وی به 100 میلیون تومان افزایش یافت که چون موکلم قادر به پرداخت این مبلغ نبود، بازداشت شد.
محمد سیف‌‏زاده در تماس با خبرنگار “ایلنا” با اعلام این مطلب، افزود: به دنبال برخوردی که سرپرست دادسرای ناحیه 21 تهران با من داشت و به لحاظ نوع لباس و پوشش من، دستور بازداشتم را صادر کرده بود، موکلم آقای‌‏‌‏‌‏ سمیعی‌‏نژاد را نیز برخلاف قانون به صورت تلفنی احضار می‌‏‏کند و قرار وثیقه 50 میلیون تومانی وی را به قرار وثیقه 100 میلیون تومانی تبدیل و وی را بازداشت می‌‏کند.
وی تصریح کرد: در پی تماس همکارم با بازپرس پرونده، وی به همکار بنده اعلام می‌‏کند که اتهامات جدیدی در پرونده سمیعی‌‏نژاد، پیدا شده است.
پایان پیام

نوشته: در ساعت: 2:00 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خبرگزاری کار ایران خبر از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی