Feb 24 2005

مقدمه این خبر را بخوانید:

نوشته:     :::       Comments Off on مقدمه این خبر را بخوانید:

مقدمه این خبر را بخوانید:

خبر فوری درباره نامزد جناح راست برای انتخابات ریاست جمهوری! امضا محفوظ
قرار است در جلسه فردا پنج شنبه (در مهدیه تهران) نام علی لاریجانی به عنوان نامزد جناح راست اعلام شود.
بنا به خبر رسیده از یک منبع، قرار است در جلسه گروه های موسوم به شورای هماهنگی نیروهای انقلاب که فردا در مهدیه تهران برگزار می شود، نام علی لاریجانی به عنوان نامزد ریاست جمهوری اصول گرایان اعلام شود.

آخوند چنان بدبخت شده که سعی دارد با این گونه روش‏ها هیجانی در ملت (رای دهندگان) ایجاد کند. داستان را بخوانید. من که از خنده داشتم می‏مردم. گویا نیوز هم از قرار معلوم چیزی از سیاست سرش نمی‏شود وگرنه به اینگونه شعبده بازی‏ها وقعی نمی‏نهاد.
اول موضوع بوسیله یکی که با امضای محفوظ اراجیفی را به هم می‏بافد و مدام از آبادگران و شورای هماهنگی حرف می‏زند که انگار حزب جمهوری خواه آمریکاست یا مثلا حزب سوسیالیست فرانسه است به اطلاع می‏رساند و بعد هم کاکاوند همان اراجیف را به روش دیگری همان خبر را به خورد مردم می‏دهد. یک احمقی نیست از اینها بپرسد خوب بدبخت‏ها اول شما برادریتان را ثابت کنید بعد ادعای ارث کنید. اول شما بیایید ثابت کنید که ملت شما را حالا چه شورای هماهنگی چه آبادگران را به تخم چپش حساب می‏کنند بعد بیایید از این اراجیف سرهم کنید.
اصلا شما بیایید ثابت کنید که ملت توی انتخابات شرکت می‏کند و بعد کاندید معرفی کنید. وقتی می‏گویند کاندید آبادگران من از خنده نزدیک است توی شلوارم بشاشم. وقتی این آبادگران را می‏شنوم جلو چشمانم چهارتا کارگر ساختمانی مجسم می‏شوند که با بیل و کلنگ آمده‏اند و می‏خواند شالوده یک ساختمان را بکنند یا دیواری را خراب کنند. فکرش را بکنید حالا این اراذل می‏خواهند ایران را به ژاپن هم برسانند، واقعا خنده ندارد؟ یا شاید بهتر است بگوییم گریه ندارد؟
بعد اون یکی دیگه گروه “شورای هماهنگی” یکی نیست از اینها بپرسد کدام هماهنگی؟ سنگ روی سنگ بند نمی‏شود شما چه چیزی را می‏خواهید هماهنگ کنید؟ آخه بدبخت‏ها فروریزی شوروی را ندیدید؟ حداقل از آن فروریزی پند می‏گرفتید، همان سناریو در حال پیاده شدن است، شیرازه همه چیز را دارند از درون و بیرون از هم می‏پاشند. قبل از اینکه شما به مرحله انتخابات برسید دیگه نه از علی خبری است نه از حوزاش.
بخوانید! هر دو خبر را بخوانید و بخنید به ریش رهبر مافنگی.
خبر اول خبر دوم
آگر می خواهید بدونید وضع رژیم چگونه است نگاهی بیندازید به آمار وبلاگ امورز

نوشته: در ساعت: 1:20 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on مقدمه این خبر را بخوانید:  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی