Mar 07 2005

بر اساس این خبر خانم

نوشته:     :::       Comments Off on بر اساس این خبر خانم

بر اساس این خبر خانم جمیله کدیور دلشان می خواهد که می شد مثل ماشین آدم هم دنده عقب می داشت تا می توانست دنده عقب برود!! چی می خندید؟ نخند آقا جان گریه داره!
تصورش را بکنید خانم جمیله کدیور با چادر و چاقچور پشت فرمان نشسته اند و وسط خیابانهای تهران گذاشتند دنده عقب و تخته گاز دارند عقب نشینی می کنند! عقب نشینی از چی؟ ای بابا عقب نشینی از عواقب خریت خود و دیگر حکومت چی ها آخه گویا به گوش مبارک ایشان هم رسیده که همین روز ها ست که آمریکا یا یک انقلاب سبز در ایران راه خواهد انداخت یا یک جنگ سرخ و در هر دو حالت آن خانم جمیله خانم و رفقا باید سوراخ بخرند شونصد تومن و قایم بشن.
حالا برای اینکه شرایط عقب نشینی خانم باجی رو بررسی کنیم شرایطی فراهم می کنیم تا ایشون اجازه پیدا کنند در خیابانهای تهران دنده عقب بروند.
بزار دنده آبجی بریم.
سبزی فروش سر کوچه: اوهوی آبجی مگه کوری زدی میوه و سبزی های مار رو داغون کردی!!
جمیله ورپریده: ببخشید آقا ما می خوایم عقب عقب بریم.
سبزی فروش: چی چی رو عقب عقب بری زدی نون دونی مارو لت و پار کردی!
جمیله ورپریده: آخه برادر ما گویا در حکومت زیاد تند رفتیم و زدیم به جاده خاکی بهمین خاطر می خوایم دنده عقب بریم بلکه وضع رو یک کمی اصلاح بکنیم
سبزی فروش: بیا پایین آبجی شما دنده جلو ریدیت حالا می خواین دنده عقب برین!؟
جمیله ورپریده: والله حاج آقا وضع چنان خرابه که اگه یک مقداری عقب نشینی نکنیم همه چیز برباد می ره!
سبزی فروش: ول کن آبجی همه چی برباد رفته دیگه تنها چیزی که مونده بود این سبزی مبزی های ما بود که اونها رو هم شما زدی له و لورده کردی!
جمیله: حاج آقا ما به شما قول می دیم اگه به ما اجازه بدین دنده عقب بریم همه اشتباهات دنده جلو رفتن رو اصلاح می کنیم.
سبزی فروش: بیا ضعیفه پایین هشت سال دنده جلو مثل کورا رانندگی کردید همه زندگی مارو به باد دادید حالا می خوای دنده عقب هم برامون بری؟ اگه شما راننده بودی همون دنده جلو درست می روندی که نیازی به دنده عقب نداشته باشی!

نوشته: در ساعت: 1:48 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بر اساس این خبر خانم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی