Mar 10 2005

شایعاتی دال بر پرداخت پول

نوشته:     :::       Comments Off on شایعاتی دال بر پرداخت پول

شایعاتی دال بر پرداخت پول به روزنامه نگارانی برای نوشتن مطالب مثبت در باره هاشمی را همه شنیده‌اند. آنهایی که گمان می‌کنند که این یک پدیده جدید است از سیاست هیچ سرشان نمی‌شود.
این پدیده فقط متعلق به ایران هم نیست و یقینا یک کشف تازه آقای هاشمی هم نمی‌باشد. تنها فرق در این است که این آقای هاشمی چنان از این نوع ژورنالیسم بد استفاده می‌کند که دم خروس زود پیدا می‌شود.
نگاهی به مصاحبه‌های هاشمی در این اواخر نشان می‌دهد که طرف برخلاف آن که عده‌ای می‌انگارند خیلی هم اینگونه کارها را ناشیانه انجام می‌دهد.
این اواخر حضرت آقا مدام مثل صفحه سوزن خورده گرامافون تکرار می‌کند:

اگر فرد دیگری دارای قدرت مدیریت و مقبولیت باشد، دیگر نیازی برای ورود به صحنه نمی‌بینم.

این جمله و جملات مشابه آن را گمان می‌کنم حداقل صد بار شنیده باشم اینکه شخصی بتواند چنین جمله تکراری را روزانه به خورد ژورنالیست‌ها بدهد و ژورنالیست‌های نادان هم دانسته یا ندانسته به زور تهدید یا با دریافت پول آنرا منعکس کنند باید از خود پرسید اشکال از کجاست از مغز ژورنالیست است یا از حماقت آقای رفسنجانی یا هر دو؟ تکرار یک نوع پروپاگاندا روزانه بیشتر باعث تنفر گیرنده می‌شود تا مورد قبول، حالا این گیرنده نماز گذار نماز جمعه باشد یا دانشجوی دانشگاه، تکرار و دوباره تکرار این اراجیف فقط باعث تمسخر نفرت می‌شود.
یا اینگونه مصاحبه‌ها:

خبرنگاری از هاشمی رفسنجانی پرسید که برخی افتتاح سد کارون 3 را مرهون دستاوردهای اقتصادی دولت شما می‌دانند، نظر شما چیست؟ (خُسن آقا: نظر ما گوشت کوب است به مقعد خبرنگار احمق مزد بگیر)
وی پاسخ داد: احداث این سد در طول سه برنامه طراحی و تدوین شده، از افتخارات نظام است و متعلق به شخص خاصی نیست، طبیعتا طرح‌های مهم، سالها بعد نتیجه می‌دهد.
تاکید از من است. ایسنا
از همه جالب تر این *ایه مالی‌های روزی نامه شرق است که به این گونه بحث‌های بیخود دامن می‌زند و به وظیفه نوکری بخوبی عمل می‌کند:
شرق آنلاین: تعدادى از نمایندگان مجلس به انتشار مطلبى در هفته نامه پرتو چاپ قم درباره دیدگاه هاى فقهى هاشمى رفسنجانى انتقاد کردند.
هفته نامه پرتو در شماره روز چهارشنبه خود مورخ دوازدهم اسفند ماه دیدگاه هاى هاشمى رفسنجانى را درباره ولایت فقیه شبیه دیدگاه هاى سیدمحمد خاتمى و اصلاح طلبان دانست و نوشت: برخلاف گفته هاى هاشمى رفسنجانى نظریه ولایت فقیه مبتنى بر مشروعیت الهى است و مقبولیت مردم تاثیرى بر مشروعیت این نظام ندارد. این در حالى است که هاشمى رفسنجانى طى مصاحبه اى با خبرگزارى ایسنا در بهمن ماه سال جارى درباره ولایت فقیه گفته بود: «ائمه (ع) معصوم و مخصوص اند و بعد از آنها نایب آنها شرایطى دارد و شرایط آن هم در قانون اساسى آمده. ولى فقیه را خدا تعیین نکرده و ممکن است تعداد زیادى فقیه این شرایط را داشته باشند. بنابراین انتخابات از رهبرى شروع مى شود. در تفکر امام (ره) و ما هم وقتى کسى مى خواهد سرنوشت مردم را در اختیار بگیرد و در امور مردم دخالت و قانونگذارى کند به اجازه مردم احتیاج دارد و این اجازه با برگزارى انتخابات شکل مى گیرد.»

با انتشار چنین مطالبی نشریه *ایه مال فقط یک هدف را دنبال می‌کند، تمیز کردن نام حرامزاده‌ای بنام هاشمی رفسنجانی در این مقاله شرق با وقاحت می‌خواهد به خورد مردم بدهد که هاشمی مخالف تئوری ولایت فقه است و ولی فقیه را منتخب خدا نمی‌داند و از این دست اراجیف. چیزی را که روزی‌نامه نویس‌های این دست فراموش می‌کنند از خود و اربابانشان بپرسند این است که پس آقای هاشمی تا امروز در خواب بوده‌اند که حالا یک مرتبه خواب نما شده‌اند؟
چیزی را که تمیزکنندگان نام هاشمی فراموش کرده‌اند این است که در چشم مردم ایران آخوند “گوه” است حالا فرقی نمی‌کند این “گوه” گوه سگ باشد یا گوه زرد یا گوه سیاه، گوه گوه است رنگش چنان فرقی در ماهیت آن ندارد.

نوشته: در ساعت: 2:00 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on شایعاتی دال بر پرداخت پول  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی