May 10 2005

هشیار باشید این‌بار گویا تصمیم

نوشته:     :::       Comments Off on هشیار باشید این‌بار گویا تصمیم

هشیار باشید این‌بار گویا تصمیم دارند با شوی جدیدتری مردم را مثل انتخابات خرداد و پروژه اسهال طلبی به طریقی دیگر بفریبند.
چنین که بنظر می‌رسد فاز اول این پروژه شامل تخریب هرچه بیشتر خامنه‌ای مفلوک است (گرچه از قبل به اندازه کافی این فرد منفور است) و در فاز دوم با القاء چرندیاتی از این نوع که در زیر می‌خوانید، می‌خواهند این بار نه فقط رئیس جمهور اسهال طلب به خورد مردم بدهند بلکه هدفشان تعویض رهبر و جایگزین کردن هاشمی عراقی بجای اوست، باور ندارید این جملات را مقایسه کنید و یقین بدانید که از این ببعد از اینگونه سناریوها زیاد خواهید دید. این دو بخش را که در زیر می‌خوانید یکی را از داخل متنی زیر این عنوان “درباره سازمان اطلاعات موازی (قسمت اول)، امضا محفوظ” که در گویا نیوز منتشر شده و دومی را از نوشته چند روز پیش الپر برایتان کپی کرده‌ام:

در تابستان 1383 چندین نفر از روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان به بهانه های امنیتی و اخلاقی دستگیر شدند. تعیین مسیر این پرونده و تمام دستگیری ها و بازجویی های آن توسط سازمان اطلاعات موازی انجام می گرفت.
سازمان اطلاعات موازی با دستگیری این جوانان فعال در اینترنت قصد داشت آخرین حلقه از زنجیره اقدامات خود برای سرکوب اصلاح طلبان را تکمیل کند. این فشار همه جانبه قرار بود در ماههای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری تشدید شود و احتمالا شامل برخی از نمایندگان سابق مجلس و نیروهای سابق دولتی هم می شد. اگرچه با هشیاری دلسوزان نظام از جمله رییس محترم قوه قضاییه، توطئه عقیم ماند.

این یکی را هم حضرت الپر مجری آن بودند:

رئیس قوه قضاییه با این سخنان اخیرش نشان داد که جدا از اندیشه‌ها و افکار و روابط و سیستمی که در او قرار دارد، انسان آزاده‌ای است و از گفتن و شنیدن حرف حق بایی ندارد. حرفهایش را در وبلاگ امید بخوانید. این حرفها شوخی نیست؛ رئیس یک قوه مملکت اینها را گفته، آن‌هم درباره مجموعه زیر دست خودش. این کار شجاعتی می‌خواهد که کمتر کسی دارد. این صداقت همراه با شجاعت هم هیچ ربطی به ایدئولوژی و تعلقات آدم ندارد، اصلاح‌طلب و محافظه‌کار هم ندارد، شاید تا حد زیادی شخصی و شخصیتی است.

شباهت جملات را می‌بینید؟ یقینا این پروژه را (رئیس جمهور اصلاح طلب بعلاوه رهبر اصلاح طلب!!) اگر هشیار نباشیم تا چند ماه دیگر با سلام و صلوات به ماتحت‌مان فرو خواهند کرد.
رهبری دلسوز!! و رئیس جمهوری اسهال طلب با آرء چند ده میلیون نفری ملت از همه جا بیخبر!! چه چیز دیگری بهتر از این نیاز داریم!!؟
البته در این پروژه ممکن است رهبر عظیم الجثه را هم مجبور بشوند واجبی خور کنند. مرتضوی را هم!؟ من چمی دانم اینرا دیگر باید از رئیس با محبت!! قوه غذاییه بپرسید. الپر تو می دانی؟؟
پ. ن.: گویا واجبی خوران سعید آقا در حال شروع شدن است.
باز هم پ. ن.: باور کنید آدم بجای گریه از این رژیم خنده‌اش می‌گیرد نگاه کنید به کاندیداهای ریاست جمهوری‌اش ببینید خنده‌دار نیست؟ مضحکه‌ای بنام انتخابات ریاست جمهوری

نوشته: در ساعت: 11:24 pm در بخش: انتخاباتی

Comments Off on هشیار باشید این‌بار گویا تصمیم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی