May 19 2005

روزی که با تقاضای عده‌ای

نوشته:     :::       Comments Off on روزی که با تقاضای عده‌ای

روزی که با تقاضای عده‌ای از وبلاگ نویس‌ها که پیشنهاد التماس و گدایی از جلاد هاشمی عراقی را دادند، مخالفت کردیم و گفتیم که مجتبا بی گناه است این حدس را می‌زدیم که سمیعی نژاد اگر می‌خواست تقاضای بخشش برای گناهی که نکرده بکند خیلی زودتر از این ها آزاد شده بود.
سردم داران رژیم آخوندی انسان‌هایی بیمار هستند و با این گونه بازی‌ها ارضاء می‌شوند و دلیل مخالفت ما با آن عده از وبلاگ نویس‌ها هم همین بود.
مجتبا یک ایرانی باشرف است که حاضر نیست برای منافع شخصی‌اش از اصولی که به آن پایبند است چشم پوشی کند. جهت اطلاع بی‌خبران خبر زیر را از خبرگزاری کار ایران نقل می‌کنم، باشد که دیگر عده‌ای خودسرانه برای منافع شخصی خود از حیثیت و شرف دیگران مایه بگذارند :
وكیل مجتبی سمیعی‌‏نژاد از شكستن اعتصاب غذای موكلش خبر داد
تهران- خبرگزاری كار ایران
وكیل مجتبی سمیعی‌‏نژاد؛ وبلاگ‌‏نویس بازداشت شده از شكستن اعتصاب غذای موكلش خبر داد.
محمد سیف‌‏زاده در گفت‌‏وگو با خبرنگار “ایلنا”, با اعلام این مطلب, افزود: صبح امروز مادر مجتبی سمیعی‌‏نژاد به ملاقات او در زندان رفته بود كه با مشاهده وضعیت نامطلوب جسمی فرزندش، از او درخواست شكستن اعتصاب غذا را كرد كه بدین ترتیب موكلم اعتصاب غذایش را شكست.
وی همچنین با اشاره به اعتراض موكلش نسبت به درج خبری در یكی از روزنامه‌‏های صبح مبنی بر اینكه عده‌‏ای از رییس قوه قضائیه درخواست عفو او را كرده بودند, گفت: مجتبی سمیعی‌‏نژاد, معتقد است كه گناهی مرتكب نشده است كه رئیس قوه قضائیه او را مورد عفو قرار دهد, درخواست موكلم آزادی او و برخورد با قضات متخلف پرونده‌‏اش است.
پایان پیام
منبع خبر

نوشته: در ساعت: 2:33 am در بخش: آزادی بیان

Comments Off on روزی که با تقاضای عده‌ای  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی