May 24 2005

اهدافی که سیدعلی چلاق و شرکا با این حکم حکومتی تعقیب می‌کنند

نوشته:     :::       Comments Off on اهدافی که سیدعلی چلاق و شرکا با این حکم حکومتی تعقیب می‌کنند

این مساله حکم حکومتی یک برنامه از پیش طراحی شده بود و همچنین ناز و عشوه‌های هاشمی و این موضوع که رهبر چلاق مخالف آمدن ایشان (هاشمی رسمن‌جانی) هستند و هاشمی علیرغم خواست رهبر وارد میدان می‌شود!! همه اینها حقه‌های انتخاباتی است برای کشیدن ملت پای صندوق‌های رای. برای آخوندها دیگر فرق نمی‌کند چه کسی انتخاب شود، فقط کافی است طرف خودی باشد. این مساله ناز و عشوه‌های خرکی هاشمی هم از این روی طراحی شده چون همه می‌دانند که رهبر چنان منفور است که ایشان هر چیزی را که به امت بگوید امت برعکس‌اش را انجام می‌دهد، گرچه ایشان چنان در هپروت هستند که یادشان رفته که رسمن‌جانی خودش از او هم منفورتر است، رهبر و روانشناسان دور و بر ایشان به ایشان این پیشنهاد را داده‌اند که اگر می‌خواهید ملت بیایند به میدان کافی است شما مخالفت خودتان را نسبت به یک نفر اعلام کنید تا ملت با سر بیفتن توی دیگ!! این مساله سلب صلاحیت اولیه هم بهمین خاطر بود تا بلکه عده‌ای از جوانان رای اولی و شاید حتی آنها که این سال‌ها به خاتمی چی‌ها و اسهال گراها رای داده‌اند هم از روی لج بازی با رهبر بروند و به معین بی‌مایه رای بدهند.
نکته دیگری که در روانشناسی این بامبول در آوردن آخری رهبر وشوربای نگهبان نهفته است این است که با این حکم حکومتی فردا اگر اتفاقا آقایان مشارکتی هم به قدرت رسیدند بدانند و آگاه باشند که باید با حکم حکومتی بسازند و زندگی کنند و دیگر از این به بعد زر زیادی نزنند. از این به بعد هر گروه سیاسی که در این انتخابات شرکت کرد بصورت عملی بر این مساله حکم حکومتی صحه گذاشته است و این پدیده دیکتاتوری را بطور عملی پذیرفته است حالا این گروه‌ها چه سیاسیون درون حکومتی باشند چه آنهایی که در حاشیه حکومت زندگی می‌کنند.
نکته دیگری که در این حکم حکومتی نهفته این ست که رژیمی که بر محور دیکتاتوری استوار است هر از گاهی رهبرش برای قدرت نشان دادن نیاز به اینگونه نمایش‌های بی‌مزه را دارد تا با این وسیله به اطرافیان گوشزد کند که “اینجا من دستور می‌دهم”.
در این حکم حکومتی حقه‌های زیادی بصورت مخفی جاسازی شده تا به این وسیله در آینده از آنها استفاده ابزاری شود.
حضرات اسهال طلب با این حکم حکومتی با مشکل بزرگی روبرو شده‌اند. اینکه باید در مقابل این بازی سیاسی نشان بدهند که به کدام پدیده گرایش دارند دموکراسی یا حکم حکومتی در نتیجه دیکتاتوری ولایت وقیح. اگر قبول کنند که با حکم حکومتی حاضرند در انتخابات شرکت کنند که بطور عملی خواهند پذیرفت که این چرندیاتی که در این مدت هشت سال به خورد ملت داده‌اند فقط تاکتیک بوده، یا مجبورند که به این حکم گردن ننهند و در نتیجه از میدان خارج شوند. باید منتظر ماند و دید گرچه از قبل برای من و ما که برانداز هستیم مسلم است که این آقایان حتمآ حکم حکومتی را خواهند پذیرفت و در نتیجه در انتخابات شرکت خواهند کرد.
آنهایی که به چیزی بجز دموکراسی برای ایران فکر نمی‌کنند در این دوران تنها یک انتخاب وجود دارد و آن هم تحریم انتخابات و افشاگری در این زمینه است.

نوشته: در ساعت: 8:32 pm در بخش: گوناگون

Comments Off on اهدافی که سیدعلی چلاق و شرکا با این حکم حکومتی تعقیب می‌کنند  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی