May 29 2005

ریش‌خند

نوشته:     :::       Comments Off on ریش‌خند

جان خودم عجب معرکه ایست ها! انگاری خر دجال که می‌گویند همین هست! سری بزنید به این خبرگزاری‌های داخلی تا ببینید چه چرندیاتی می‌نویسند، البته گناه را گردن ایسنا یا ایرنا نمی‌اندازم ها! گرچه وظیفه یک خبرنگار است که با مطرح کردن چند سوال آبروی این اراذل را ببرد و اجازه ندهد اینگونه چرندبافی بکنند.


این خبر را از ایسنا با هم مرور می کنیم: 


دبیرکل مجمع روزنامه‌نگاران جوان ایران: مهدی کروبی اصول معطل مانده قانون اساسی را احیا می‌کند


کدام اصول را!؟ ایشان می‌فرمایند!؟:


ایشان می‌فرمایند: مهدی کروبی با سوابق و تجارب ارزنده‌ای که دارد می‌تواند اصول معطل‌مانده قانون اساسی را احیا کند، چراکه وی در میان کاندیداهای فعلی بیشترین شناخت را از قانون اساسی و مقتضیات زمان دارد.


خُسن آقا: چرا آقا پرت و پلا می‌گویی یک کم دقیق تر صحبت بکن آدم های بی سواتی مثل من هم خر فهم بشوند!!


ایشان پاسخ می‌دهند: با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی آحاد جامعه از اصول مورد تأکید حضرت امام (ره)‌ بود،


خُسن آقا: ترمزتو بکش برادر مکتبی!! تا اونجایی که ما می‌دونیم خود حضرت امام شروع کننده پایمال کردن همین اصول بودند، پس از قرار معلوم حاج آقا کروبی می‌خواهند پایشان را بگذارند جای پای رهبر!؟ ببخشید توی همان گوه‌هایی که رهبر اَن‌قلاب خوردند!؟



ایشان با قطع کردن حرفمان می‌فرمایند: تحقق عدالت اجتماعی، رفع تبعیض از زنان و اقلیتها و اعتقاد عملی به آزادی مطبوعات از شاخصه‌های فکری کروبی است…


خُسن آقا: پس که اینطور!! قرار هست مثل همان دورانی که در مجلس ششم رئیس مجلس بودند و حکم حکومتی رهبر را ابلاغ کردند و از تصویب قانون مطبوعات جلوگیری کردند دوباره وارد کارزار خدمت! به مردم بشوند!!؟


البته این آقای  “دبیرکل مجمع روزنامه‌نگاران جوان” برای اینکه آینده خود را بیمه کند یک دستمال یزدی هم به فلان مبارک اکبر شاه هم می‌کشند که اگر خدای نکرده این یکی اسب بازنده شد تمام سرمایه‌های خود را روی این اسب نبازند و کمی هم عاقبت اندیش هستند و ادامه می دهند.



ایشان: با مثبت ارزیابی‌کردن ورود هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات، تصریح کرد: هاشمی به عنوان یک چهره مستقل وارد عرصه رقابت‌ها شده است. وی به عنوان نماینده هیچ‌یک از دو جناح سیاسی کشور مطرح نیست و حضور ایشان در این عرصه به عنوان جریان سوم و قطب جدید انتخابات است.


چطور شد!!؟ پس جریان سوم که می‌گفتند همین آقا بود ما بی خبر بودیم!!؟ این که سه شده که!!
البته ایشان در افشانی‌های دیگری هم کردند که آنها بماند برای وقتی دیگر.

نوشته: در ساعت: 4:16 pm در بخش: انتخاباتی

Comments Off on ریش‌خند  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی