Jun 17 2005

تصاویری از دارلمجانین

نوشته:     :::       15 پیام

اینجا رو چی‌چی بنویسم؟
حاج آقا اسمتو بنویس، اونجا رو هم انگشت بزن!
بابا من سه روزه داشتم تمرین امضا می‌کردم حالا انگشت بزنم!؟
حاج آقا آبرو ریزی نکن انگشت بزن ناسلامتی مثلا شما رجل این مملکت هستی! اینقده سه بازی درنیار بابا! دوربین‌ها روی شما فُکوس کردن.
حاجی بُکُن توش اینقده شفتش نده بابا! این مگسا هم که ول کن معامله نیستند برو آقا اوبر بزار باد بیاد!
بیا حاجی برو گندش در میاد، مردم می‌فهمن تو یک جایی‌ت باد می‌ده.
نمی‌یام! می‌خوام برم کاخ ریاست جمهوری!
کجا آقا به این زودی!؟ باید شما چند روز صبر کنید ببینید رهبر و جنتی کیرو از توی صندوق‌ها بیرون می‌کشن!
نه خیر من نمی‌یام من می‌خوام برم کاخ ریاست جمهوری!
برو تو حاجی! عجب گرفتاری شدیم‌ها! باید مثل خر چموش از کون بکنیمش توی طویله! بروتو می‌گم تا بیشتر از این گندشو در نیاوردی!


مچ بندازیم ریغو

هیچکی هم اینجا نیس از رو دستش تقلب کنیم!

اوهوی گوزعلی مراد، ننداز تو اون صندوق! اونجا نوشته تعرفه آبی احمق جان بنداز قاطی تعرفه‌های سفید!
نه خیر بنده رئیس جمهور هستم هر کار دلم بخواد می‌کنم!
جیش داری آقا اینجا شما اگه رئیس جمهور هم بشی باید هرچی رهبر بگه بگوی چشم!

شما چرا رای سفید می‌ندازید توی صندوق!؟ آخه همه وبلاگ نویس‌ها گفتن باید تحریم کنیم ما هم رای سفید می‌ندازیم تو صندوق.
صغرا خانوم هم که سفید انداختن؟ آره ایشون هم وبلاگ زیاد می‌خونن

من هم بازی

ای آقا خجالت داره این رئیس مجلس مملکت 70 میلیونی است یا یه خل و چل مشنگ؟

هیشکی نمی تونه مثل مو انگشت بزنه

صل علی محمد هرکول مقوا خوش آمد!

ما هم رای سفید می دیم تا بلکه ملت از ما هم خوشش بیاد.

فقط مُو حق امضا کردن دارُم باقیه همه باید از دم انگشت بزنن

نتیجه رای گیری زودتر از موعد مقرر از توی صندوق‌ها بیرون آمد

نه خیر آقا شناسنامه تو بگیر! رای گیری عراق هزار کیلومتر اونور تره

نوشته: در ساعت: 6:18 pm در بخش: انتخاباتی

15 پیام  |           

15 پیام به “تصاویری از دارلمجانین”

  1. آریا says:

    … بذار راحت و ساده بگم کاکو. دارم میرم خونه. خسته و کوفته بعد از ۱۲ ساعت کار. یه گوشه ای بشین و همون شراب شیرازت را به یاد روزهایی بنوش که وبلاگستان، صفایی داشت. اینایی که عکسشون و وصفشون را با تمسخر و تحقیر آوردی، دارند به هر طریفی که شده حدود ۲۶ سال آزگار بر سرنوشت یک ملّت کهن، حکم می رانند و نقش خود را به بهترین فرم ممکن – برغم اختلافات قدرت طلبی همدیگه در یه ذره بیشتر به من بده از قدرتت، پاهاتو یه مقدار عقب بکش از جل و پلاس قدرت من ای نکره -ایفا می کنند. سئوال من از تو: این مدّعیان برونمرزی که همه بدون استثناء، فرهیخته و تحصیل کرده و متخصص و خبره ی تمام مسائل میهنی و جهانی آنهم، با قیافه ها و لباسهای شیک و پیک و با عربده های وا ایرانا! وا ایرانا! هستند، چرا نتوانسته اند تا امروز، حدّاقلی از شعور خودشان را دست کم به همدیگر نشان دهند و در فکر چاره ای باشند، ملّت و حکومت کردن بر آنها، پیشکش تک تک، گرایشهای مدّعی. چرا؟. چرا؟. چرا؟. شب به خیر!. ///

  2. بسم الله الرحمن الرحیم
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر
    امروزی تولدی دیگر برای جمهوری اسلامی بود ملت ایران ، ایرانیه همیشه در صحنه این امت شهید پرور بار دیگر پوزه ی کور دلان آمریکایی صفت را به خاک مالیدند و نشان دادند که مملکت برای امام زمان است ، پیر و جوان ، کوچک و بزرگ در این امر حیاتی (انتخابات) شرکت کردند و مانند همیشه دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کردن .
    شرمتان باد — بگریزید کوردلان شرمتان باد

  3. آرمان says:

    الله اکبر !
    تا که اين ملت خر است خامنه اي رهبر است.

  4. اول از همه آریا
    حاجی شراب تموم شد و من هنوز مست نشدم خواهر این دنیا رو گاییدم که شراب ها هم دیگه مستی نمی آره.
    درمورد ایران هم ما ادعای معجزه نداریم ما فقط کاتالیزور هستیم مت ایران هستند که باید بیدار بشن ما فقط کمکی می کنیم. تازه اگر هم ملت دلش خواست باز زیر عبای ملا زندگی کنه خوب دیگه ما کاری از دستمون بر نمی یاد.
    مشکل بزرگ ایران و ایرانی اینه که منافع شخصی رو بالا تر از منافع گروهی قرار می ده و تا این مشکل حل نشه هیچ چیز حل نخواهد شد.
    حالا پاسخ YaleSaratolHosein آقا آول شما بگو عربی یا عجم این اسم به نظر عرب می یومد اگر عربی که پاسخی برایت ندارم چرا؟ برای اینکه شما باید برگردید به 1300 سال پیش و شناسنامه بگیرید و برگردید شما خیی عقب هستید. اگر هم ایورنی هستی که وای به حالت آخه احمق جان از کون عرب خوردن که مایه نمی خواد بخور تا سیر بشی.
    آرمان: کی گفته که این ملت خر است؟ این ملت فقط منفعل است نه خر و یک کمی هم خودخواه است و به فکر منافع جمعی نیست همین وگرنه خر نیست قربان.
    عزیز جان خر خمینی بود که نتونست از موقعیتی که براش برای ابدی شدن بوجود آمده بود استفاده نکرد و ترجیح داد چند روز فرمانروایی کنه. اگر اون مادر قهبه دموکراسی رو در ایران برپا کرده بود نامش ابدی می شد ولی خریت کرد و شد فحش خواهر و مادر.

  5. Raha says:

    خسن جون کم آوردی حالا ديگه به تته پته افتادی؟ حتما فردا ميگی همه اينا که رفتن رای دادن، رای سفيد دادن و در واقع تحريم کردن!! نه برادر، دنيا هنوز به آخر نرسيده که مردم بخوان به اراجيف تو و امثال تو گوش بدن. همين مونده که شماها نظريه پرداز سياسی ما بشيد…

  6. صادق says:

    دقيفا موافقم.
    اين ملت در کوتاه ملتی خايه مال و راحت طلب و شکم پرور می باشد. زمانی گفتند مصدق بعد پای شاه را بوسيدند بعد از کون خمینی وخامنه ای خوردند. در تمام مراحل هم منافع شخصی خودشان را در نظر گرفتند. واقعا حسن آقا برای چی ما خود را ناراحت کنيم؟ ما که جايمان قرص می باشد اين مفلوک ها می باشند که برای اين که کون های گنده زشتشان را توی مانتوهای تنگ بياندازند يا شرابی درجه جهار بلغاری در خفای خانه شان بخورند دارند له له می زنند و رای می دهند. خوب وقتی دوست دارند به سرشان برينند خوب بگذارند برينند! قبل از اين که بوش برود اين رژيم هم می رود

  7. SHIVA says:

    حالم از همه ايرانی ها به هم ميخوره ! خلايق هر چه لايق

  8. آرمان says:

    حسن آقا گرامی،
    خمينی از اولش گفت که ميخواهد اسلام واقعی را پياده کند و اين کار هم به نحو احسنت انجام داد. اين ملت ابله بود که فکر کرد دمکراسی و آزادي در قوانين ۱۴۰۰ سال پيش محمد است !
    حالا هم معين گفته که نظام ما باید اسلامی باشد و ايشان نوکر خامنه ای هستند. باز هم اين ملت ابله است که فکر ميکنند دمکراسی در لوای ولايت وقيح ممکن است.
    خود کرده را تدبير نيست.

  9. آرمان says:

    ملا رها،
    به حسن آقا و کسانی که در کشور های آزاد زندگی ميکنند ضربه ای وارد نشده و فقط تاسف ميخوردند که عامه مردم ايران چقدر تکامل نيافته اند. ضربه اصلی رو شما ها ميخوريد که زير دست آخوند ها زندگی می کنيد. به آزاد انديشان خيانت نشد به گنجی زر افشان احمد باطبی و … و معترضينی خيانت شد که بخاطر شما احمق ها به زندان افتادند. برو برای آنها رجز بخوان !

  10. متأسفم حسن آقا؛
    ولی خیلی بی‏مره بود p:
    و البته چنین حسی را به آدم القا می‏کرد که دستشان به جایی بند نیست و فقط می‏توانند مسخره کنند و البته به صورت‏ای لوس.

  11. صادق says:

    آفا ما که جايمان قرص می باشد. مشروبمون را می خوريم- سکس مان را داريم. کتاب و موزيکمان سرجاشه- لباس هم
    که هرطور که بخواهيم می پوشيم.کارمان هم هست حقوقمان را می گيريم خايه آخوندرا هم لازم نيست بماليم دادمان را هم می زنيم. شماهاييد که زيرآخوند داريد دست و پا مي زنيد! (:

  12. Polad says:

    حسن جان بسیار بامزه بود. این آقایان هنوز ازتاریخ چیزی نیاموخته اند. همین مردمی که رفته اند پای صندوق های رای فردا رهبر و حکومتش را پای دیوار میگذارند. متاسفانه و یا شاید خوشبختانه تنها پنج درصد از مردم جهان هستند که جهان را به پیش می برند و آنها هم روشنگران و مبارزین راه رهایی بشریت از جهل و فقر و عقب ماندگی هستند. اگر آفریقای جنوبی یک ماندلا دارد ایران ما هم ماندلاهایش را به صحنه خواهد آورد. ایبسن بزرگ راست می گفت که اکثریت زور دارد ، اما حق ندارد. اگر قرار بود این ها که به پای صندوق لعنت رفته اند آینده ی ایران را رقم بزنند ما هم اکنون در غارها زندگی می کردیم.
    یارباقی. دیدار باقی

  13. siavash says:

    agha khili khushal shodam ke mardom migan haduud 50 darsad raftan ray dadan .chun hanuz bayad akhunda bashan va khahar mardom ro began hanuz zoode ke beran chun agar beran ma hanuz dochar eslam va tahajor hastim.bayad yek chand sale dige ham be gheymate bad bakht kardane bishtar mardom va iran sare kar bashan .ta inke nkhud be khud nabud beshan
    be ghul hitler ,hokumate mazhabi ya tavasote khudesh az darun nabud mishe ya tavasote eghtesad
    vali dame mardom garm ke neshun dadan hanuz zeyad kooneshun dard nagerefte ya shayadam obne shodan ma khabar nadarim
    vali agha ta din makhsusan az noe khorafi tu iran hast har hokomat dige ham beyad behtar az in ha nmishe

  14. آریا says:

    … جواب مرا ندادی؛ سوای تکرار حرفهای کلیشه ای همیشگی. خدا بکشدد. ///

  15. میترا says:

    من یک دوست پسر دارم که کیرش
    اندازه کیر خر.من دوست دارم اون کیر کلفتش برو تو کون خامنه ای مادر جنده.
    من از اصفهان ….
    ——————
    یک شماره تلفن در پیام قید شده بود سانسور شد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی