Jun 18 2005

تبریکات صمیمانه ما به رای دهندگان

نوشته:     :::       31 پیام

تبریک و تهنیت! هاشمی و احمدی نژاد به دور دوم راه یافتند.
همچنین تبریک به آنها که زمینه این عربده کشی‌ها را فراهم کردند. حرکت بعدی یقینا شاخ و شانه کشیدن در مقابل تحریکات آمریکا خواهد بود و ملت ایران (آنها که رای دادند) با دست خود راه یک جنگ خانمان سوز را هموار کردند. این همه را یقینا مدیون هشت سال حکومت ننگین اصلاح طلبان و سردرگمی اپوزیسیون باید باشیم.


دیدم بد نیست این جملات را آنها که در سینه زنی انتخابات (انتصابات) شرکت کردند و زمینه جان گرفتن دوباره رهبر را فراهم آوردند بخوانند و پند بگیرند البته اگر پند بگیرند.
 
از پیام خامنه‌ای مورخه 28 خرداد (امروز): دشمن نابخرد شما با اين گمان غلط كه ملت ایران را مرعوب و  اغفال كند،‌ در اعلاميه‌ئي سراپا دروغ و دغل،‌ به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دشنام داد.‌ رئیس جمهور رو سیاه امریكا که خود با پول کمپانیهای غارتگر صهيونيستي و براي تأمين منافع نامشروع آنان بر سر كار آمده،‌ در پيش‌داوري احمقانه‌ي خود در روز 26 خرداد، انتخابات شما را نادرست و مخدوش دانست.


تبریک و باز هم تبریک به آنها که زمینه این عربده کشی را فراهم کردند حالا خود مسولیت این گناه‌تان را به گردن بگیرید ما تلاشمان را کردیم نشد.
 
حتما در انتخابات دوره دوم هم باز همان سینه‌زن‌ها به میدان خواهند آمد و باز خواهند گفت در انتخاب بین بد و بدتر باید بد را انتخاب کرد و حتما این بار بد هاشمی خواهد بود!
الحق و والنصاف که خوب دو دُزد و جانی را بعنوان رئیس جمهور به گرده ملت فرو کردید تبریک و باز هم تبریک به این همه هوش و استعداد شما. مشروعیتی که رژیم در یکی دو انتخابات گذشته از دست داده بود دوباره به همت اصلاح طلب‌ها به دست آورد، بیخود نیست آنها را به لقب اسهال طلب ملقب کرده ام که.



 پ. ن.: از خنده ترکیدم، گفتم این پیام رو حتما باید شما هم بخونید:
اطلاعيه! به اطلاع کليه راي دهندگان محترم به دکتر معين مي رساند ضمن عرض تسليت مراسم شب هفت آن عزيز از دست رفته روز جمعه آينده همزمان با انتخابات دور دوم رياست جمهوري در حوزه هاي انتخابيه به صورت نشست و برخاست برگزار مي شود. با حضور خود بار ديگر روح آن روانشاد را شاد و مجددا بيعت خود را يا نظام مقدس اسلامي اعلام نماييد. شعار جديد ما اين خواهد بود: (( به هاشمي راي بديد که احمدي نژاد راي نياره)) لطفا در اين مدت تمرين نماييد تا حفظش کنيد. بخدا همه اش هشت کلمه است. واسه شما روشنفکرا که کاري نداره. آرزوي صبر جميل براي شما داريم.


 

نوشته: در ساعت: 6:46 pm در بخش: انتخاباتی

31 پیام  |           

31 پیام به “تبریکات صمیمانه ما به رای دهندگان”

  1. سامان says:

    مرتیکه الاغ برای تو که بد نمیشه! در هر صورت با اسم مستعار مطلب بنویس بعد از کون آخوند ها هم بخور و هی برو ایران و بیا! راستی این دفعه رفتی ایران حتما پابوس احمدی نژادت هم برو

  2. صادق says:

    ها ها ها ها ها اين قهقه بلند خنده من می باشد به ريش معين طلبان و اسهال طلبان. دوباره ها ها هاها
    خوب حالا که دلم خنک شد چند نکته برای ياران گرامی تحريم کننده ( بقيه که شعور ندارند)
    ۱- مناظره بهنود با عليرضا ميبدی را گوش داديد؟ من که مرده بودم از خنده! حيف که ميبدی و نوری زاده آدم های باشرم و حيايی می باشند. بهنود مانند هميشه از که از حرف زدن (‌انشائ قشنگش) بگذری چيزی در چنته ندارد می گفت حالا رژيم می داند که آرايی که احمدی نژاد آورده نشان دهنده طرفداران رژيم می باشد و مجبور می باشد به اصلاحات بپردازد!!!!!!!!!
    ۲- حالا تمام رای دهندگانی که بی شرمانه به گنجی و باطبی و زرافشان ريدند چه بهانه های قشنگی پيدا خواهند کرد که به رفسنجانی رای بدهند!!!! (‌به اين می گويند نه راه پس نه راه پيش)
    ۳- خيال همگی راحت که بوش شب قبل از انتخابات آب پاکی را روی دست همگی ريخت.روی سياهی ماند به زغال

  3. صادق says:

    بشتابيد بشتابيد برای رفسنجانی. چی ايرادی دارد که ۳۲ ميليارد بدهی خارجی به بار آورد. چی ايرادی داردکه تورم را يک چيز عادی در جامعه کرد؟ چی ايرادی دارد که کشت و خواست توی دره بياندازد مردم را؟ چی ايرادی دارد که سهم ايران را کرد ۱۱٪ در دريای خزر؟ برويم رای دهيم! بهنود و نبوی هم که مواجب سنگين رسيده بود

  4. صادق says:

    استاد بهنود سخن می گويد!!!
    با صدای بلند اعلام کنم که من رای می دهم. در دور دوم هم رای می دهم و به همه کسانی که ممکن است سخن من
    . و در آنان بگيرد نيز توصيه می کنم رای بدهند. آن راديو و دوستانی که زحمت گرفتن عکس و تهيه سند را به خود داده اند می توانند همين نوشته را به کت خود سنجاق کنند و همه جا به عنوان برگه افتخار من نشان دهند

  5. صادق says:

    جناب سامان اينجا را باوبلاگ حميد درخشان اشتباه گرفته ايد!‌برو کوچه پايينی! دوش آب سرد هم برای شما و دوستان اسهال طلبتان تجويز می کنم.

  6. شبح says:

    خسن‌آقای عزيز!
    يک بار چند وقت پيش همين‌جوری نوشتم اين تز بد و بدتر آخر کارتون را به اينجا مي‌کشه که بايد بوگير بزنيد به دماغتون و بريد به هاشمی رای بدين! حالا ظاهرا از فردا شروع می‌کنن برای معين رای جمع کردن.

  7. شبح says:

    منظورم از “معين”، “هاشمی” بود تو پيام پايينی.

  8. saeed says:

    salam man nokaretam khaste nabashi mard
    vain piroozi ro tabrik migam be hameye dagdarha
    man kheyli vagte mikham meil barat bezanam vali in filtere lanati nemizare
    age ejaze bedi man harfamo inja mizanam ya age ye meil dige dari baram beferest
    rezapour_s@hotmail.com
    be omide pirooziye kamel vali gol bede age ma pirooz shodim garar bezarim ta ham digaro bebinim
    montazere javab hastam.

  9. صادق says:

    اسهال طلبان ونتان را به آب سرد بزنيد. حالا قدم بعدی چيه برای رای دهندگان‌(‌ما که تحريمی هستيم)؟ می گويند از عباس پرسيدند تا حالاشده راه پس و پيش نداشته باشی؟ گفت آره اره رفت توی ..ونم يکبار!‌ حالا حکايت اسهال طلبان می باشد. ها ها هاها

  10. حسين says:

    اطلاعيه! به اطلاع کليه راي دهندگان محترم به دکتر معين مي رساند ضمن عرض تسليت مراسم شب هفت آن عزيز از دست رفته روز جمعه آينده همزمان با انتخابات دور دوم رياست جمهوري در حوزه هاي انتخابيه به صورت نشست و برخاست برگزار مي شود. با حضور خود بار ديگر روح آن روانشاد را شاد و مجددا بيعت خود را يا نظام مقدس اسلامي اعلام نماييد. شعار جديد ما اين خواهد بود: (( به هاشمي راي بديد که احمدي نژاد راي نياره)) لطفا در اين مدت تمرين نماييد تا حفظش کنيد. بخدا همه اش هشت کلمه است. واسه شما روشنفکرا که کاري نداره. آرزوي صبر جميل براي شما داريم.

  11. anahita says:

    متاسفم برای آنهای که تحريم کردند
    بگذاريد احمدی نژاد بيايد تا هيمن ۴ تا و نيمی کارخانه را هم امريکا با خاک يکسان کند
    بگذاريد رفسنجانی بيايد تا همه ثروتمان را ببلعد!
    برای شما متاسفم که به معين رای نداديد

  12. محمد says:

    كوسه وارد ميشود

  13. محمد says:

    كوسه وارد خشكي شد

  14. خانم آناهیتا شما چرا مساله را برعکس نمی کنید. اگر شما همراه با تحریمی ها عمل کرده بودید از این شکست سنگین نجات یافته بوید و همزمان به این مسابقه رای دادن هم دامن نمی زدید و مردم در خانه می ماندند و رژیم مشروعیت اش را بیشتر از دست می داد ولی متاسفانه شما بازیچه خط امامی ها (همانها که من خط الاغی های می ناممشان) شدید و رفتید و مشروعیت به رژیم دادید حالا گناه خودتان را سر ما نشکنید پانها که تحریم کردن باهوش ترین ملت ایران هستند چون تن به این ننگ ندادند که رژیم خونخوار ملایی را حمایت کنند و مروعیت ببخشند.

  15. صادق says:

    تجربه حاکميت جريان های مختلف در ايران اسلامی. به حاکميت رسيدن همه جريان ها را ديديم؛ همه را آزموديم و در نهايت الگوی رجايی گونه را برای حکومت انتخاب کرديم. اين بازگشت، ارتجاع نبود بل که رجعت بود. اکنون بيش از هميشه می توانيم از عبارت سحرآميز جمهوری اسلامی دم زنيم. اينک تومار ۱۶ سال توهم توسعه در هم پيچيده می شود و به جايش گفتمان خدمت در ادبيات سياسی قرار می گيرد. جالب است که اين بار جنگ روانی شعارگرايان نيز کارکردی نداشت. در حالی مردم به دکتر احمدی نژاد روی آوردند که هيچ روزنامه و رسانه ای از او حمايت نمی کرد؛ هزينه ی تبليغاتش اندک بود؛ کسانی که جبهه هم فکرانش را تشکيل می دادند هر يک به دليلی به او پشت کردند. واگويه روند تخريبی عليه او هم که خود مجال جداگانه می طلبد. ستادش را تعدادی دانشجو و طلبه تشکيل می دادند که هيچ يک از اصول پيچيده جو سازی، شانتاژ و جنگ روانی را نمی دانستند. به وضوح دست خدا را در اين آگاهی می بينم

  16. کنجکاو says:

    متاسفم برای شما (سامان و آناهيتا و همه گوسفندان آرام، چريده در حکومت ) که توی اين بازی از پيش دانسته شده تن دايد و به خامنه ايی لبيک گفتيد و رای داديد.

  17. محمد says:

    آقا چرا ما يكبار بدترين رو تجربه نكنيم
    زنده باد احمدي نژاد
    زمزمه هاش رو دارم ميشنوم
    هاشمي از احمدي نژاد بهتره
    به هاشمي راي بديم

  18. ولی says:

    سخنی با تحریمی ها :
    اول: شما باید ناراحت باشید که تحلیلتان از شرایط غلط از آب در آمد چونکه ما می دانستیم چه تعداد از مردم در انتخابات شرکت میکنند .
    دوم: آقای خامنه ای بیش از آنکه از شرکت مردم در انتخابات خوشحال باشد از رای نیاوردن معین خوشحال است .
    سوم : سعی کنید تحلیلهای خود از شرائط را بهتر کنید .
    چهارم : شما غیر از نشستن و فحش دادن کار دیگری هم بلدید ؟

  19. کنجکاو says:

    ولی جان!
    قمار باز اگر نگه به کيرم دق می کنه. جانم.
    اين هم داستان شما هواداران معين است. که هم “ره برتان” به زور “حکم حکومتی” دلش به حال تان سوخت و تو بازی را ه تان داد و هم اين که هرچه زور زديد به اين جا رسيديد که هستيد. پس نگران آن 19 بيست مليونی که فريب بازی تان نخوردند، نباش.

  20. این گیام را توی وبلاگ هاله گذلشتن سانسور کرد اینجا می گذارم که رئیس و مرئوس خودم هستم.
    هاله جان در راستی تو هیچ کس حق ندارد شک کند تازه مگر همین ها نبودند که می گفتند “خوب این حق ماست به هر کس که بخواهم رای بدهم!!” حالا چطور شد همین حق را برای ما قائل نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اینها سیاست باز هستند همین. آقایان توقع داشتند ما هم مثل بره برویم و از آنها پیروی کنیم آنوقت بچه های خوبی هستیم!!! خیر! عذر می خواهم اگر این جمله را ننویسم تخمم باد می کند: خواهر مادر هرچه اسهال طلب است را گاییدم شما از خر خرترید، یا مردم را خر فرض کرده اید.
    هاله جان خدا به دادات برسد اگر این را سانسور کنی

  21. صادق says:

    کنجکاو خيلی باحالی!!!
    دوستان پيک نت توده ای!گريه کردن معين را به نگارش درآورده ( حتی آيه قرآنی اش را هم)!!!
    اكنون كه انتخابات دور نهم رياست جمهوری به انجام رسيده است ، وظيفة خود می‌دانم از حضور گستردة همة هم ميهنان ارجمند و ورود فعال بخش عمده‌ای از نخبگان كشور به روند مشاركت در انتخابات و دفاع از دموكراسی و حقوق اساسی ملت ، صميمانه قدردانی می‌كنم .
    در طول ماهها و هفته‌ها و روزهای اخير ، همة آنان كه چشم به فرصت پيشرفت و توسعة ايران و دل در گرو آرمانهای انقلاب اسلامی دارند ، برای رفع تهديدهای ملی و بين المللی تلاش فراوان كردند تا راه برگزاری انتخاباتی آزاد ، عادلانه و سالم گشوده شود . من نيز در حد توان خود كوشيدم در كنار احزاب و گروههای سياسی و مدنی همفكر و آحاد شهروندان عزيز به ويژه جوانان برومند ايران زمين اين راه را بپيمايم . ترديد ندارم كه جامعة ما برای بازسازی اعتماد ملی و تجديد اميد اجتماعی تجربه‌های جديدی در اعتماد به افكار عمومی و پرهيز از داد و ستدهای سياسی ، با ايستادگی در برابر اوامر و دخالت‌های غير قانونی و با دفاع از حقوق شهروندان و گروههای محذوف جامعه آموخت . آنچه جامعه در روند انتخابات به آن دست يافت و آنچه از آن در نهايت محروم ماند ، پديده‌ای بسيار مهم است كه چون گذشته بايد در پرتو خرد جمعی و كار جمعی مورد ارزيابی و نقد قرار گيرد و سرماية اجتماعی كه در اين روند بدست آمده است ، محركة اقدامات آينده شود .
    تشكيل جبهه دموكراسی و حقوق بشر در جهت توانمندسازی شهروندان و دفاع از حقوق فعالان سياسی ، احزاب و گروهها و نهادهای مدنی و تسريع فرايند دموكراسی و تقويت وحدت و امنيت ملی بخشی از اين سرمايه اجتماعی است ، چنانكه جذب و سازماندهی نيروهای جوان و فرهيخته‌ای كه در سراسر كشور‌بی‌هيچ ادعا وچشمداشتی با كمترين امكانات پا به عرصه انتخابات نهادند ، بخش ديگری از ضرورتهای پيش روست . من به اين مسايل به تدريج و در قالب همان ساز و كارهای جمعی كه به آن پايبند بوده ام ، خواهم پرداخت ، اما آنچه امروز به آن می‌پردازم هشدار و ضرورت ديگری است .
    ملت آگاه ايران !
    اكنون نتايج انتخابات رياست جمهوری اعلام شده است . به رغم هشدارها و اعلام خطرهايی كه از سوی رياست محترم جمهوری و وزارت محترم كشور و نيز احزاب و گروههای سياسی داده شد ، جهت گيری خاص و سازمان يافته‌ای سلامت اين انتخابات را هدف قرار داد . در روزهای پايانی انتخابات به ناگاه اراده‌ای قاهر برای پيروزی يك كانديدای خاص و حذف كانديداهای ديگر به ميدان آمد و باب سازماندهی برخی نهادهای نظامی و حمايت دستگاه نظارتی انتخابات را گشود تا حقوق مسلم نامزدهای ديگر را در انتخابات مورد هدف قرار دهد . امروز هركس می‌تواند به روشنی اثر اين دخالت سازماندهی شده را در نتيجة انتخابات ببيند .
    من اعلام می‌كنم آنچه به وقوع پيوست ، اقدامی غيرقانونی برای محروم كردن يك كانديدا از حق خود و بر كشيدن كانديدايی ديگر بود.
    من اعلام می‌كنم با اين اقدام زنگ خطر برای دموكراسی نوپای ما به صدا درآمده است.
    هوشيار باشيم كه اين قبيل تلاشهای پيچيده و خزنده نهايتاً در اين كشور سر از نظامی گری ، اقتدار گرايی و خفقان سياسی اجتماعی در خواهد آورد . اين روند تهديدی برای جامعة مدنی و انسداد راه اصلاحات است. مردم بزرگوار ايران !
    خطر فاشيسم و از ميان رفتن نقش مردم و خطر حذف جمهوريت را با هر نام و سازمان ديگر جدی بگيريم .
    من هشدار می‌دهم كه اقدام‌هايی از اين دست نه تنها ساخت انتخابات آزاد و عادلانه بلكه سلامت آن را از اين پس زير سؤال برده است . باور كنيم اين انحراف ساختاری به مراتب زيان بار تر از خطر تخلف ، تقلب و خدشه درانتخابات است.
    من هشدار می‌دهم كه اين دخالت سازمان يافته نظامی و نظارتی تبعاتی دارد فراتر از تضييع حق كسانی كه به من و امثال من رأی داده اند. اعلام می‌كنم اين تهديدی است برای رأی مردم و انتخابات آزاد وبيشتر از آن تهديدی است برای منافع ملی ايران و اعتلای نظام جمهوری اسلامی.
    آنانكه به جای تكيه بر قدرت دموكراتيك مردم دراين انتخابات برسازماندهی يك شبه نظامی و استفاده از شبكه نظارتی جهت دار و گسترده تكيه كردند و بهانه به دشمنان واقعی دمكراسی در ايران و جهان دادند ، خود بايد پاسخگو باشند.
    من چون گذشته تنها شكوه به خداوند خواهم برد و با شما مردم سخن خواهم گفت.
    من در اين مدت از لطف خداوند و انفجار عواطف انسانی در همه جای كشور بهره‌های فراوان برده ام ، از اين پس هم به اين دو متكی خواهم بود.
    “و عسی ان تكرهوا شيئاً و هو خير لكم و عسی ان تحبوا شيئاً و هو شر لكم و الله يعلم و انتم لا يعلمون” (بقره216 )
    خدمتگذار كوچك مردم
    دكترمصطفی معين

  22. peperoni says:

    دمت گرم حسن آقا. اينم رئيس جمهوری همجنس باز آقايان رای دهنده:
    http://www.tokhme.com/1762

  23. کنجکاو says:

    خوب شد اين مردک (معين) را کنار گذاشتند. تازه آمده به مردم از خطر از بين رفتن “جمهوريت”!!؟ *نظام دم می زند. شب خوش.
    بيايد برويم ستاد حزب توده که دارند روضه سيدالشهدا (معين)** می خوانند، ما هم به هم بستگی با آن ها اشکی برزيم.
    * اين آدم راستی راستی گومان کرده بود رييس “جمهور”!؟ می شود.
    ** خدا بيامرز سيد بود يا نه؟
    ————————————–
    بازنوشت در وب لاگ شبح

  24. دوست سکینه says:

    خارکسه تو که جات گرمه مردم چه گناهی کردن.

  25. آرمان says:

    جناب ابراهیم نبوی و مسعود بهنود؛
    لااقل مثل یک مرد به شکست خود اعتراف کنید. بله حق با شماست. مردم سیلی خیلی محکمی به شما زدند. بدجوری بازی را باختید. هم سرخورده شدید و موج سوارتان معین شکست خورد و هم رای به مشروعیت نظام دادید. هم خمره را شکستید و هم سر گاو را بریدید.
    باشد که دفعه دیگر وقتی که ما آزاد اندیشان چیزی به شما میگویم یکم بیشتر در موردش فکر کنید.
    شکست خائنین و منافقین (به آرمان اپوزیسیون) را به تمام تحریم کنندگان که شرافتمندانه رای به نظام ندادند تبریک عرض میکنم.
    هر که از این گمراهان هم از الان بناله من خواهم گفت: بخور که حقته !
    ابراهیم نبوی: “مردم با شرکت حداکثر خود اقلیت تحریم کننده را از مشروعیت بیاندازند !”
    نبوی ! از این به بعد باید احترام بیشتری به این “اقلیت” بگذارید.

  26. Muhammad says:

    درود
    خيلی ها که به هاشمی رای دادند سرمایه دار بودند که برای افزایش قیمت سهامشون اینکارو کردند، خیلی ديگه هم دخترها و پسرهای خوش خیالی بودند که با شنیدن اینکه هاشمی گفته روابط دختر و پسر آزاده بهش رای دادند، خیلی هم که از قبل می گفتند هاشمی از قبل انتخاب شده، تلویزیون هم با نشون دادن زنها و دخترها با تیپ و آرایشهای آنچنانی که روی رای هاشون مینوشتند رفسنجانی جوانهای در کف ملت رو کشوند پای صندوق، من که همیشه گفتم “آدم عاقل دوبار از يک سوراخ گزيده نميشه”
    بهمین دلیل هم رای ندادم و ديگر هم در اين رژيم مستبد و ديکتاتور رای نميدهم

  27. دوستان عزيز امروز افتخار ما تحريم کنندگان انتخابات اين است که اولا جزو دشمنان سلطان ايران آيت الله علی خامنه ای هستيم و به دوستانش(شرکت کنندگان در انتخابات)نپيوستيم. و ثانيا جزو بازیگرانی نشده ايم که به طرف مقابل مشروعيت ببخشيم و خود بازی را ببازيم.

  28. s says:

    خامنه ای از سر این مردم زیاد است

  29. s says:

    خامنه ای از سر این مردم زیاد است

  30. امام زمان says:

    تو اين انتخابات تعداد راي دهندگان خيلي کم بود و احتمال تقلب در اعلام شمار راي دهندگان بسيار است و احتمالا در کل کشور کمتر از 15ميليون نفر راي داده اند .
    به نظر مي رسد راي کروبي از همه بيشتر بوده و راي کروبي و معين را بين رفسنجاني و احمدي نژاد تقسيم کرده اند چون نفوذ رفسنجاني و طرفداران احمدي نژاد در شوراي نگهبان و امور اجرايي انتخابات بسيار قوي است.
    علت اينکه مي گم راي کروبي از همه بيشتر بوده شناختي است که از مردم دارم و دوستي که اخيرا به چند شهر فقير رفته بود مي گفت همه دوست دارن کروبي برنده بشه چون به هر شخص بالغ 50000 تومان ميده.
    شما که خواننده يا نويسنده اين وبلاگ هستيد آيا مي دانيد در استان هاي زاهدان، کرمان ، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، خراسان، ايلام، لرستان و کهکيلويه و بوير احمد شمار وسيعي از خانوارهاي شهرهاي کوچک و روستاها با ماهي 20000تومان درآمد زندگي ميکنند! مي دانيد اين شهر ها اصلا پولدار نداره که کسي براي کارگري پيش اونها بره؟ مي دانيد هر خانوار فقير از کميته امداد ماهي 5000 تومان ميگيره و از ترس قطع شدن مستمري حتما مي خواهد شناسنامه اش مهر بخوره؟
     تازه 50000 تومان براي تهراني ها چيزي نيست ولي براي مردم فقير يعني يک گنج! اگه بگيريم در تهران هر خانواده 6 نفر باشه و سه نفر از آنها بالاي 18 سال و شاغل باشن هرکدام ماهي 120000تومان درآمد داشته باشن درآمد خانوار مي شه 360000تومان. اما اين پيشنهاد در صورت اجرا زندگي فقراي شهرستانها و روستاهاي ياد شده را دگرگون ميکنه. درآمد همان خانوار 6 نفره که 3نفر بالاي 18 سال داره از 20هزار تومان به 150000 تومان تغيير ميکنه! مثل اينکه در آمد آن خانواده تهراني از 360000 تومان به دوميليون ونيم افزايش يابد. شايد اگه تهراني ها هم انتظار داشتن با بردن يک نامزد درآمدشان ماهي 4 تا 7 برابر شود مي گفتن گور باباي دموکراسي و حتي به چنگيز مغول هم راي مي دادن!
    من حدس ميزنم مردم شهرها و روستاهاي فقير با رقبت در انتخابات شرکت کرده و به کروبي راي دادن و راي شون به حساب هاشمي واريز شده.
    من طرفدار کروبي نيستم ولي مي دونم درد مردم فقير چيست. اونجا فعلا به آزادي اجتماعي و سياسي فکر نميکنن بلکه درد اصلي فقر وحشتناک است.
    کروبي حرف مفت زده بود و اين وعده با اقتصاد ايران امکان پذير نيست و مثل وعده هاي آب و برق و مسکن مجاني که خميني به مردم داد يا حکايت از ناداني وعده دهنده دارد يا حکايت از شيادي و جز اين نيست.

  31. امام زمان says:

    حالا با دستکاري راي مردم و بالا آمدن احمدي نژاد و رفسنجاني و تبليغات عوامل رفسنجاني شروع مي شه:
    اگه احمدي نژاد راي بياره واي بگير و ببند زياد مي شه .
    واي انصار حزب الله قدرت مي گيره
    واي سياست بين المللي ايران بد مي شه.
    آيا مزدوران رفسنجاني مي توانند با اين تبليغات مردم شهرهاي بزرگ را پاي صندوق ها بيارن تا هم حوزه ها مثل دور اول خلوت نباشد و هم راي به حساب رفسنجاني واريز بشه؟
    به نظرم رفسنجاني بدش نيامده تا احمدي نژاد هم مثل خودش با تقلب به دور دوم بياد تا باز يک حالت سياه و سفيد براي مردم جلوه دهند تا مردم از ترس بدتر شدن اوضاع پاي صندوق ها بيان.
    احمدي نژاد و هاشمي -و حتي معين منتها سکه دوتا جا بيشتر نداره-دو روي يک سکه اند و راي به هريک تداوم ديگري را درپي دارد
    به نظر من راي ندادن بهترين اقدام است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی