Aug 08 2002

سانسور شاخ ودم ندارد آقای

نوشته:     :::       Comments Off on سانسور شاخ ودم ندارد آقای

سانسور شاخ ودم ندارد آقای نور!هود
من 6 Aug وقتی که مطلب نورهود رو درمورد نوشته های مهرداد مظلوم ، (درست خوندید مینویسم مظلوم چون یک شخصی که حتی اجازه دفاع از خودش رو نداره بهش میگن مظلوم) خوندم چون مطالب پاک شده بود میلی به مهرداد نوشتم و ازش خواهش کردم که “مطالب نوشته شده رو برای من پست کنه چون میخوام یک مطلبی در مورد سانسور بنویسم”.
امروز میلش رو دریافت کردم، او درپاسخ من نوشته که “چیزی بجز چند لینک به تعدادی وبلاگهایی نبوده که راجع به سکس مطلب مینویسند”.
در ضمن نوشته بود که “جوابیه ای را در وبلاگ عمومی نوشته”. من پاسخش رو امروز در این لینک خوندم، ولی باید بشتابید شاید که بزودی سانسور شود! اگر بوسیله ی سانسورچی های ملا منش پاک شده باشد من یک کپی از آن را بر روی این وب لاگ خواهم گذاشت.
در این پاسخ همه ی اون چیزی رو که باید گفت، گفته شده. در حقیقت همونطور که مهرداد گفته پاسخ رو هم خودش در وبلاگ عمومی داده. چنانچه پاسخ مهرداد پاک شد باز هم سخنی برای گفتن دارم و باز خواهم گشت آقای نور!هود.
راستی شما آقای نور!هود با این کارتون بهتر نمیبود اسم خودتون رو میگذاشتید تاریک هود!
آقای نور!هود شما مینویسید:
“ايجاد يک ستون ثابت در وبلاگ عمومي درباره سکس به هيچوجه با اطلاع من صورت نگرفته و فقط ايشان درخواست نوشتن در وبلاگ عموي را نموده اند. بنابر وظيفه ای که به خاطر وجهه وبلاگ عمومي ارسال ميکنم، مجبور به حذف برخي مطالب و اخبار هستم. بديهي است ادامه اخبار توسط ايشان به شيوه مطالب حذف شده منجر به حذف آی دی ايشان خواهم شد زيرا اعلام برخي از اخبار را به اين شيوه در جهت اهداف وبلاگ عمومي نميدانم. نکته ديگر اين است که اين حذف به خاطر تماسها و ايميلهای بوده از طرف نويسندگان ديگر و خوانندگان صورت گرفته است.”
خواهش میکنم یک بار دیگه مطلبی رو که خودتون نوشتید بخونید. آیا بیشتر شبیه به تز های آیت الله های خودمان را ندارد؟ مخصوصآ با این سبک نگارش!
این نوشته درست شباهت داره به ستونی در کیهان که مطالب خوانندگان رو منعکس میکنه و آقای شریعتمداری مدام مینویسه که خوانندگان چنین گفتن خوانندگان چنان گفتن. آقای نور!هود خود را پشت سر خوانندگان مخفی نکنید.
اگر بنابر اینه که سانسور ادامه داشته باشه پس رژیم جمهوری اسلامی بهترینش هست، دیگه نیازی به تعویض این رژیم نیست، درنتیجه حُسن آقا هم نیازی به نوشتن نداره. وقتش رو میتونه روی کارهای بهتری متمرکز کنه. مثل رفتن به سایتهای سکسی برای دیدن چیزهایی که در اون مملکت ممنوع هست.
یک نصیحت به دوستانی که اداره کننده ی وبلاگ عمومی هستید: این وبلاگ بنابود یک تمرین دموکراسی باشه، از قرار معلوم شما حتی در تمرین هم مردود شدید (بازی رو قبل از شروع باختید). در صورتی که نیاز باشه میشه یک وب لاگ عمومی دیگه هم باز کرد، فکرنمیکنید خیلی خودتون رو دست بالا گرفتین!؟
آقای نورهود شما یک عذرخواهی به مهرداد و خوانندگان وبلاگ عمومی بدهکارید.

نوشته: در ساعت: 3:21 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on سانسور شاخ ودم ندارد آقای  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی