Jun 30 2005

داستان عشقی خانم رایس با یک جوان قزوینی

نوشته:     :::       3 پیام

داستان رابطه عشقی خانم رایس را که حتما شنیده‌اید؟
شکرالله عطار‌زاده (قیافه خوش تیپ ایشان را اینجا ببینید)، عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس هفتم داستان تحقیق یک خانم اصول‌گرای دیگر را در مجلس تعریف کرده و فرموده:
علت حملات و تاخت و تازهای خانم رایس به مقامات ایرانی، به شکست وی در رابطه عشقی با یک جوان ایرانی مربوط است.
البته بر اساس همین تحقیقات “معتبر!!” جوانک ایرانی قزوینی تشریف دارند.
از جمهوری پایین تنه چه توقعی می‌توان داشت. در حکومت گل و بلبل اسلامی باید هم نمایندگان از زور بیکاری تحقیق‌اتشان را روی این گونه مسائل متمرکز کنند (حتما در عکس‌های مجلسیان دیده‌اید که اکثرا دارند چرت می‌زنند).
فقط خانم “محقق!!” نفرموده‌اند که دلیل مخالفت و رویارویی وزیر امور خارجه قبلی و دیگر دولت مردان آمریکایی با ایران از چه منظور بوده. یا اصلا چرا راه دور برویم، خانم شاید بهتر می‌بود تحقیق می‌کردند که آیا دلیل مخالفت این همه ایرانیان مقیم ایران با این رژیم از چه منظور است آیا این‌ها هم بخاطر شکست در عشق با یک جوان دیگر ایرانی بوده یا عوامل ناشناخته!! دیگری در این کار دخیل است.

نوشته: در ساعت: 3:05 pm در بخش: روابط خارجی

3 پیام  |           

3 پیام به “داستان عشقی خانم رایس با یک جوان قزوینی”

  1. nikahang says:

    به هیچ عنوان قصد پیش‌داوری نداریم، و نمی‌خواهیم بگوییم جوان مورد نظر به چه صورتی با خانم رایس ارتباط داشته و احتمالا ایشان را”ماتحت تاثیر” قرار داده یا نه، ولی امیدوارم این حادثه دردناک، باعث شود جوانان قزوینی از این به بعد در آمریکا مراقب رفتار و کردار خود باشند، و با کسانی که ممکن است روزی در آمریکا وزیر یا وکیل شوند، رابطه برقرار نکنند، که یک لحضه غفلت، موجب پشیمانی است…

  2. oun jawoonak nana naboode?

  3. روابطي كه گنزالس در دوران جواني و جاهلي با هركسي داشته چه ربطي به موضعگيري هاي سياسيش داره؟؟ چنين حرف هايي را فقط نمايندگان بي سواد و بي جنبه مجلس اسلامي مي زنن. اگر موضع گيري هاي سياسي به روابط عاشقانه مربوطه پس خميني و خامنه اي هم بدجوري در رابطه عاشقانه شان با یکی دو تا از سران امريكاي ها شكست خورده اند كه اينگونه با انها خسومت مي ورزند!!!؟؟؟ اينهم درست از همون كارها و حرفهاي پست و ذليله، مانند اون كار خلخالي كه اجساد سوخته نظاميان امريكايي ها را در مقابل دوربين تكه چوبي زيرو رو مي كرد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی