Jul 01 2005

انقلابی که فدای قدرت می‌شود

نوشته:     :::       5 پیام

پس از اینکه آمریکا شروع به تحقیقات در باره آقای احمدی نژاد را آغاز کرد حضرات دست پاچه شدند و شروع به انکار شرکت احمدی نژاد در گروگان‌گیری سفارت آمریکا را کردند و همه گی چه از آنهایی که شرکتشان در این گروگان‌گیری حتمی است تا آنهایی که نقش‌های جانبی داشته‌اند دست به کار تکذیب شده‌اند.
اول از همه عکس‌ها و اخبار آن روزگار هنوز در آرشیو سازمان سیا و دیگر سازمان‌های آمریکایی و حتی تلویزیونهای دنیا یافت می‌شوند و یقین بدانید که اگر احمدی نژاد در آن روزها حتی یک بار هم در سفارت دیده شده باشد یا عکسی یا فیلمی از او باشد حتما دستگاه دیپلماسی آمریکا رئیس جمهور جدید را به انزوای بیشتر خواهد کشاند.


از این مسائل سیاسی و حقوقی مساله که بگذریم آقایان و خانم‌های مکتبی که به ایشان رای داده‌اند و از ایشان توقع مکتبی بودن را دارند باید از خود بپرسند که چه مساله‌ای امروز باعث شده که آقای احمدی نژاد تا به صندلی قدرت دسترسی پیدا کرده یک مرتبه آن اتفاق تاریخی که انقلاب دوم می‌خواندنش یک مرتبه چنان بد و قبیح می‌شود که ایشان و کل دیپلماسی ایران مشغول ماله کشیدن بر آن کثافت کاری می‌شوند و سعی دارند نام ایشان را از این ننگ (انقلاب دوم) پاک کنند.
از این تلاش‌ها می‌توان دریافت که انقلابی‌گری هم برای این آقایان فقط دکان دو نبشی است برای کسب ثروت و خالی کردن جیب ملت وگرنه از نظر اینها انقلاب چیزی بجز دسترسی به قدرت و مکنت نبوده نیست و نخواهد بود.
 

نوشته: در ساعت: 11:52 pm در بخش: ملای حیله گر

5 پیام  |           

5 پیام به “انقلابی که فدای قدرت می‌شود”

  1. KHAJOOL says:

    حسن اقا جان
    من فکر نمي کنم که عکس احمدی نژاد باشه چون شکلش یک کم کیری تره.

  2. KHAJOOL جان این آقا یکی از موسسین تحکیم وحدت (وحشت) است. همان تحکیم وحشتی که بوسیله دانشجویان پیرو خط الاغ پی ریزی شد و باعث خیلی ترورها و بدبختی های ملت در این 26 سال بوده و هنوز هم هست که خوشبختانه آن تحکیم وحشت به مرور زمان بوسیله داشنجویان پیشرو از درون منفعل شد و به مرور دانشجویان واقعی حرکت آن ماشین ترور را متوقف کردند.
    اعضای همان تحکیم وحشت بودند که پایه گذاران سازمان امنیت خمینی شدند و …
    پس در اینکه طرف خودش هست شکی نیست

  3. pedram says:

    بابا اين که عکس احمقی نژاد نيست . اون پفيوز قيافش ريدمون تر از اين حرفاست .

  4. دوست عاقبت اندیش says:

    انقدر باباتونو آب نديد!!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی