Aug 09 2002

پاسخی به کامنتهای نورهود مطلبی

نوشته:     :::       Comments Off on پاسخی به کامنتهای نورهود مطلبی

پاسخی به کامنتهای نورهود
مطلبی رو که امروز در مورد وبلاگ عمومی و سانسور نوشتم باعث عکس العمل نورهود شد، البته من منتظر اینجنین عکس العملی بودم وگرنه مطلب رو نمینوشتم.
مطالب رو بترتیبی که نورهود برام کامنت داده پاسخ میدم و نوشته های نورهود رو هم نمینویسم جون میتونید توی کامنت بخونید.
کامنت (Aug 08 2002, 02:34 pm تا Aug 08 2002, 02:49 pm): دوست عزیز من کجانوشتم که شما وابسته به جایی هستید! من نوشتم سانسورچی و ملامنش هستید مگر دروغ گفتم!؟ کسی که مطلب کسی را با وسیله ای مثل قیچی کوتاه میکند اسمش سانسور چی است! اگر اسم دیگری بلدید بمن هم بگویید تا چیز دیگری بنویسم. ملامنش نوشتم چون شما نتوانستید تحمل کنید که کسی راجع به سکس بنویسد، کامنت دومتان را بخوانید، شما حتی قادر نیستید لغتی بنام کیر را تحمل کنید. دوست عزیز شما با دمکراسی مشکل ندارید شما با روابط جنسی مشکل دارید. اگر پدران ما میخواستند کیر را بصورتی که شما نوشتید (ک*ر) بنویسند خوب اینجوری مینوشتند. چرا نباید راجع به سکس نوشت مگر این یک معضل اجتمایی نیست؟؟؟؟ دوست عزیز اکثر کسانی که هیت های بالایی در وبلاگستان دارند آنهایی هستند که راجع به سکس مینویسند پس مرض ما چیست که نمیتوانیم درمورد چیزی بنویسیم که همه میخواهند!؟. اگر حُسن آقا راجع به سکس نمینویسد برای این است که استعدادش را ندارد وگرنه باوربفرمایید من هم دلم میخواهد یک مطلب زیبا در مورد چیزی که واقعآ زیباست بنویسم. سکس زیباست سکس مال آدم زنده است. بخاطر همین هست که انسانها نزدیک مردن که میرسند دیگر قادر به انجامش نیستند. شما مینویسید دل همه را نمیتوانید بدست بیاورد!. جل الخالق! مگر کسی از شما خواسته که دل کسی را بدست بیاورید. بشما گفته اند که دموکراسی را اجرا کنید. آیا این کار سختی است!؟ شما مینویسید تعداد زیادی بشما تلفن زدند و میل زدند و فلان و بهمان، خوب درست بهمین خاطر شما را گذاشتند اونجا که پاسخگو باشید، این که نشد پاسخ که قیچی را بردارید و یا علی مدد جنس آقا را قیچی کنید!!!؟.
شما مینویسید که فقط قسمتهایی رو پاک کردید، عذر بدتر از گناه می آورید دوست عزیز این روش روش علیزاده قاضی القضات است نه یک جوان مثل شما که باید آینده ی اون مملکت رو بسازه. دوست عزیز بجای پاک کردن اگر تمام این جوابهارا که برای من و شاید بعد ها برای دیگران مجبورید بنویسید، میتوانستید منطقتان را بکار بیندازید و چند سطر کنار همون مطلب نظرتان را بنویسید. به این میگویند دمکراسی نه اینکه 90 روزنامه را بطور موقت ببندید بعد بگید که شما پیشگیری! کرده اید. اینگونه عکس العمل متعلق به قرون میانه و آقای خامنه ای و علیزاده است، نه شما که جوانی فهمیده هستید.
آقا جان آناتومی دستگاه تناسلی امروزه توی کتابهای دبستان است، البه مملکت ملازده ی ایران را نمیدانم. ولی جزو لاینفک تمام دبستانهای کشورهای متمدن دنیاست.
شما مینویسید که عده ای گفته اند که بجای نوشتن مطالب مفید!!!! مطالب سکسی مینویسند. مگر مطالب سکسی مفید نیستند؟ جل الخالق گویا من از یک سیاره ی دیگر می آیم و شما از یک سیاره ی دیگر!.
دوست عزیز در کشوری که حجتین اسلام خامنه ای و رفسنجانی چراغ سبز داده اند تا فاحشه خانه دائر شود چرا نباید در مورد مسایل ساده ی جنسی مطلب نوشت!!؟
برای اطلاع شما میگویم در کشورهای اسکاندیناوی که از لحاظ جنسی آزاد ترین کشورهای دنیا بحساب می آیند هنوز دایر کردن فاحشه خانه ممنوع است، در صورتی که در جمهوری اسلامی اگر مخالفت شدید مردم نبود تا چند ماه دیگر برایتان فاحشه خانه هم دائر میکردند.
دوست عزیز نوشته بودید که شما را بجایی وابسته نکنم من هیچگاه این جسارت را بخودم نمیدهم چون این کاری که شما کردید اشتباه بود، نه جنایت.
در پایان امیدوارم که مرا بخاطر گستاخی که کردم ببخشید ولی باور بفرمایید خونم بجوش آمد و میخواستم این بحث را دامن بزنم.
این مطلب رو تموم کرده بودم مطلب نورهود رو خوندم مجبور شدم که دوباره چیزی رو بهش اضافه کنم. دوست عزیز نورهود قصد من این نبود که شما برین یکی دیگه بیاد از کجا معلوم که اون یکی بهتر باشه! ولی دمکراسی برای ایران برای من از نان شب هم مهمتر است، اگر انتقاد کردم برای اصلاح بود نه برای نابود کردن وبلاگ عمومی. وبلاگ عمومی خیلی هم خوب است ولی میتواند بهتر شود.
موفق باشید.

نوشته: در ساعت: 1:04 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پاسخی به کامنتهای نورهود مطلبی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی