Jul 25 2005

رو که نیست سنگ پای قزوین است انگاری

نوشته:     :::       6 پیام

همه آنهایی که تلاش کردند انتخابات تحریم شود، استدلال آقایان اصلاح طلب را به خاطر دارند که ادعا می‌کردند: اگر انتخابات تحریم شود جناح مقابل برنده انتخابات خواهد شد و همچنین همگی بر این استدلال پافشاری می‌کردند که با تصاحب صندلی ریاست جمهوری بگیر و ببندها شروع خواهد شد و ایران را به سالهای 60 باز خواهند گرداند! و الخ، در مقابل تحریم کنندگان همگی بر این عقیده بودند که جو جهانی و سطح آگاهی در جامعه امروز ایران این اجازه بازگشت را نخواهد داد. و همچنین اینکه آزادی‌های بدست آمده نه بخاطر اصلاحات که پیشتر به خاطر فشارهای ملت بدست آمده و نه اصلاحات اصلاح طلبان و در نتیجه دیگر امکان پس گرفتن این آزادی‌ها میسر نیست.
حالا اما بخوانید و ببینید که آقای نبوی یکی از سردسته‌های جناح اصلاح طلب در نشستی چه می‌گوید:

ما نه به سقف اهداف که اصلاحات گامی به پیش برد و نه به کف خواسته‌هایی که جلوگیری از انتخاب یک رییس دفتر بود، نرسیدیم. اما این انتخابات نتیجه مثبت داشت؛ یکی این‌که بعد از این کسانی که تمام اختیارات را دارند باید پاسخگوی ملت باشند. این‌که احمدی‌نژاد فقر و فساد را برطرف نکند دیگر پذیرفته نیست.
این برای مخالفان اصلاحات آخرین مرحله است و بعد از این کاری نمی‌توانند بکنند. باید پاسخگوی مردم باشند. نتیجه مثبت دیگر اجماع فکری و نه تشکیلاتی بود. اجماع فکری در طیف گسترده‌ای از نخبگان جامعه از عزت‌الله سحابی تا جوادی آملی ایجاد شد و همه یک چیز را فهمیدند.
مخالفان اصلاحات اگر بخواهند اختناق ایجاد کنند، توفیق نخواهند یافت. اجماع فکری در داخل و شرایط خارجی مانع از آن می‌شود که اختناق و استبداد دلخواه برخی را حاکم کنند.
منبع: پیک نت
ایشان گمان کرده‌اند حافظه ملت تا این اندازه مختل شده است که گفته‌های ایشان و همپالکی‌ها را به همین زودی همه فراموش کرده‌اند!؟ بابا صبر می‌کردید یک سالی بگذرد تا شاید ملت فراموش می‌کرد چه چرندیاتی به خوردشان داده‌اید، هنوز یک ماه نگذشته شروع کرده‌اید!؟ الحق که سنگ پای قزوین در مقابل پررویی شما باید لُنگ بیندازد.
پ.ن.: گنجی می‌گوید خامنه‌ای باید برود جناح مقابل آنرا مثل دولی *(Dolly) شبیه سازی کرده.:rofl

khamenei.jpg

* Dolly همان گوسفندی است که اولین بار شبیه سازی (cloning) شد

نوشته: در ساعت: 3:17 pm در بخش: سیاسی

6 پیام  |           

6 پیام به “رو که نیست سنگ پای قزوین است انگاری”

  1. faranak says:

    من خودم قبلا از رايی که به اين حضرات در ۸ سال گذشته داده بودم بارها خودم را بخاطر اين عمل ملامت ميکردم، ولی الان فکر ميکنم که بايد بسيار هم خوشحال باشم که اين آقايان اصلاح طلب برای چند سال قسمتی از قدرت را به دست گرفتند تا چهره واقعی خودشان را نشان بدهند، وگرنه در غير اينصورت الان برای بعضيها هر کدام از اينها به يک امامزاده تبديل شده بود و تمام بهانه اين ميشد که چون زمام امور به اينها واگذار نشده ملت ايران از ازادی و دموکراسی و حقوق بشر و مدينه فاضله و بهشت موعود برين بی بهره هستند!
    حالا با توجه به نوشته خسن آقا (که فقط يک مثال از هزاران مورد است) منصفانه قضاوت کنيد که افرادی مثل نبوی، خاتمی، سروش، آرمين، تاجزاده و…. دروغگو و دورو و فريبکار هستند يا افرادی مثل مصباح يزدی، احمدی نژاد، جنتی، الله کرم و….؟!
    توضيح: منظور از واژه چهره واقعی در متن بالا چهره نوگرا و دموکرات شده اين عزيزان يس از سالها دوری از قدرت بوده، وگرنه چهره اصلاح نشده و طالبانی اين چاقوکشان و چماق به دستان و اراذل و اوباش دهه ۶۰ بر عام و خاص شناخته شده است.

  2. آرمان says:

    حرف نبوي،‌ بهنود، معين، خاتمي و … (اسهال طلبان) همينک دقيقاْ حرف مرتضوی و کيهان شده است. هر دو جناح ميگويند که گنجی احمقی است که ميخواهد قهرمان بازی کند. بر اساس عقيده آنها مبارزه با ديکتاتوری مثل خامنه ای، صدام،‌ملاعمرِ،‌ رهبر کره، هيتلر و … از طريق زور و يا نافرمانی امکان پذير نيست. اميرکبير، مصدق، ماندلاْ و … همه احمق بودند. برای مبارزه با ديکتاتور بايد با او مدارا کرد و از طريق گفتمان او را اصلاح کرد ! در فرهنگ این بزدلان ترسو و محافظه کار قهرمان وجود ندارد و مبارزه و ایستادگی نامفهموم است.
    جرم گنجی مخالفت علنی با دیکتاتور و عدم رای به اين خائنین است. برای همين هم تمام آزادانديشان جهان از او حمايت ميکنند.
    هرچند که با يک گنجی نتوان نظام را يکشبه تغيير داد ولی قطعاْ عمل او گامی بسيار جلو بسوی اين مهم است.
    برای يک دقيقه تجسم کنيد اگر گنجی به معين و هاشمی رای داده بود اکنون اين احمقان (نبوي، بهنود و معين) چطور خود را جر و واجر ميکردنند. پس همان بهتر که رای نداد تا چهره کثيف اين منافقان بيشتر بر ملا شود.

  3. خسن‌آقاي عزيز اين شعر با نام پيغام در مدايح بي‌صله چاپ شده است! كامل آن را مي‌تواني در سايت شاملو بيابي!

  4. داريوش.ش says:

    اين هم آدرس كامل آنhttp://www.shamlou.org/index.php?option=com_content&task=view&id=356&Itemid=41

  5. مرسی داریوش جان

  6. nana says:

    حسن آقاي عزيز
    والله آدم چي بگه ؟ راست ميگي بعضي ها از رو
    نميرن بازي هر جوري بچرخه بالاخره يه شکلي ميخوان
    سوار موج بشن . نانا

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی