Aug 03 2005

سخنان گه هربار فیلسوف بزرگ خاتمی!!

نوشته:     :::       2 پیام

این اراجیف خاتمی را خوانده‌اید؟ ایشان توانست با ماسکی فیلسوفانه 8 سال ملت را فریب بدهد و حالا که به قول معروف خرش از پل گذشته دیگر نیازی به عوام‌فریبی ندارد و درنتیجه در یکی دو هفته گذشته چهره واقعی خود را بهتر نشان داده. این یکی را بخوانید:
« حتی اگر در روند انتخابات هم اشکال داشته باشیم باید اصل واگذاری قدرت با رأی مردم را پاسداری و تقویت کنیم.»
گمان می‌کنم اعتصاب غذای گنجی بجای مختل کردن مغز گنجی مغز این یکی را مختل کرده. شما این جمله بالا را بخوانید و اگر توانستید برای من بینوا هم ترجمه کنید این مردک چه چرندیاتی می‌گوید. گویا گه‌اش با سلول‌های نداشته مغزش قاطی شده و نمی‌داند چه اراجیفی می‌گوید. چرندیات ایشان به همین جا خاتمه نمی‌یابد، ایشان در جمله‌های بعدی می‌فرمایند:
« الحمدالله در ایران این گونه نیست که سمتها ارثی و مادام‌العمر باشد و اگر کسی سر کار آمد مردم مجبور باشند برای همیشه او را تحمل کنند. این از برکات جمهوری اسلامی است که مردمسالاری یعنی تبدل و جابجایی قدرت بدون توسل به زور را پذیرفته است و با انتخاب مردم این جابجایی صورت می‌گیرد.»
نگفتم سلول‌های مغزش با گه‌اش قاطی شده؟ یکی می‌تواند از این الدنگ بپرسد قدرت یعنی چه؟ گویا معنی قدرت را هم هنوز درک نکرده وگرنه این جملات بی سرو ته را ردیف نمی‌کرد. لطفا یکی به این الدنگ بفهماند که در این هشت سال قدرت در دستان بی‌کفایت او نبوده و در عوض در دستان بی‌کفایت آن چلاقی بوده که همه چیز دیگر را در ایران کنترل می‌کند و تا آنجا که ما می‌دانیم سیدعلی چلاق را هم هیچ کس بجز عمله اکره ولایت نمی‌خواهد.
منبع سخنان خاتمی ایسنا

نوشته: در ساعت: 1:37 am در بخش: ملای حیله گر

2 پیام  |           

2 پیام به “سخنان گه هربار فیلسوف بزرگ خاتمی!!”

  1. سلام دوست عزیز
    در ضمن ایشون دروغ هایی شاخدار هم دررابطه با اینکه زمان امامشون کسی اعدام نمی شده به خاطر عقایدش گفتن که یه چیزی درباره اش من نوشتم!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی