Aug 04 2005

رئیس جمهور جدید کوتاه می‌آید

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو

(Ny president bøyer av) این تیتری است بر یک خبر و تحلیل که روزنامه آفتن‌پُستن صبح امروز نوشته. اول قبل از خواندن مطلب گمان کردم منظورش رئیس جمهور در مقابل رهبر کوتاه می‌آید چون در عکسی که برای مطلب استفاده شده احمدی نژاد دارد دست رهبر را می‌بوسد. قبل از خواندن متن نزدیک بود از خنده بترکم ولی بعد از خواندن مطلب گوشی آمد دستم که خیر ایشان قبلا به دست بوسی رهبر رفته‌اند حالا اما قرار است به دست بوسی اروپا و یقینا بوش بروند.
منظور مقاله نویس روزنامه کوتاه آمدن رئیس جمهور (منتخب!!) احمدی نژاد در مقابل سازمان انرژی اتمی (بوش) است نه رهبر.
راستی فکرش را کرده‌اید چرا اینها درست در آخرین روزهای تدارکاتچی قبلی با سروصدای زیاد ادعا کردند که می‌خواهند برنامه هسته‌ای (حتما غنی سازی هسته هلو منظورشان بوده!) را از سر بگیرند و درست در اولین روز بر قدرت(!!) نشستن رئیس جمهور احمقی نژاد یک مرتبه بدون هیچ گونه کم و کاستی عقب نشینی می‌کنند. آیا حکومت جمهوری اسلامی تا این اندازه بند تنبانی است که برنامه امروز تا فردای خود را از حفظ نیست!؟ بعید می‌دانم. اینها یقینا برنامه این مانور سیاسی را هم از قبل ریخته بودند. اول در آخرین هفته ریاست جمهوری سید خندان دنیا را با ادعاهای پوشالی‌شان می‌ترسانند و بعد در اولین روز به قدرت رسیدن رئیس جمهور جدید 180 درجه عقب گرد می‌کنند تا با این وسیله چراغ سبزی به اروپا و مخصوصا آقای بوش نشان بدهند و مخصوصا با دست بوسی احمقی نژاد می‌خواهند به دنیا بگویند رئیس جمهور جدید ما آماده دست بوسی است.
این ها همگی حدس و گمان است، باید منتظر نشست و دید که آیا این دست بوسی به زودی انجام می‌شود یا نه.
البته اگر بوش دست بوسی احمقی نژاد را بپذیرد و خواستار دست بوسی رهبر نباشد که یقین دارم دومی هم میسر است البته اگر بوش و شرکا کمی صبور باشند.

نوشته: در ساعت: 1:46 pm در بخش: سیاسی

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی