Aug 08 2005

باز هم سانسور

نوشته:     :::       3 پیام

از قرار معلوم بلاگ رولینگز هم فیلتر شده. حالا تا چه حد فیلتر شده باید دوستان داخل ایران نظر بدهند ولی این هم حتما مثل موارد دیگر سانسورها سیکیم خیاری است یک آی‌اس‌پی سانسور می‌کند یکی نمی‌کند حکومت ملوک الطوایفی است و کاریش هم نمی‌شود کرد!
اینها سانسور می‌کنند و ملت وب‌گرد هم بدل می‌زنند و خیلی هم زود می‌زنند من وقتی شنیدم می‌خواستم فکری به حالش بکنم دیدم دیگر جماعت وب‌گرد قبل از من فتیله پیچش کرده‌اند و هزار و یک راهکار برای این درد پیدا کرده‌اند. حداقل نکته مثبت‌اش این است که همگی با هم متخصص فیلترشکنی می‌شویم حالا هی رو رژیم فیلتر کند و ملت خلاق هم راهی برایش پیدا می‌کنند، روسیاهی‌اش فقط می‌ماند برای رژیم. همین دیروز مطلبی نوشتم در مورد مبارزه با سانسور هنوز تعداد زیادی پا پیش نگذاشته کنجکاو عزیز که بلافاصله با یکی دوتا سرور و پهنای باند 2 مگابیتی پا پیش گذاشت. آهای ملت بجنبید تا این رژیم را روسیاه‌تر از این که هست بکنیم. باور کنید اگر دست در دست هم بدهیم نه فقط سانسورشان را در هم می‌شکنیم که حتی خود رژیم را هم کمرش را خواهیم شکست، فقط اتحاد لازم است. ندیدید گنجی یکه و تنها چگونه کل رژیم را به گوز گوز انداخته حالا فکرش را بکنید اگر همه با هم متحد بودیم چه بلایی می‌توانستیم سر این دجالان تاریخ ایران بیاوریم.
این هم لینک کسانی که راههای شکستن فیلتر بلاگ رولینگز را توضیح داده‌اند:
حضرت مارمولک
آقای دکتر
یک نکته‌ای را در این سانسور جدید توجه کنید: به نظر می‌آید که رژیم در مورد سانسور وبلاگ‌ها به گوزگوز افتاده به همین خاطر رفته سراغ لینک‌ها حتما فکر کرده‌اند حالا که نمی‌توانیم خود وبلاگ‌ها را سانسور کنیم لینک‌هایشان را سانسور می‌کنیم.
پ.ن.: یادم رفت بنویسم که بلاگ رولینگز را با روشی که دکتر گفته بود با کمی تغییر درست کردم حالا باید شما که در ایران هستید بگویید که آیا قبل روئیت است یا نه.

نوشته: در ساعت: 11:10 pm در بخش: کامپیوتر و اینترنت

3 پیام  |           

3 پیام به “باز هم سانسور”

  1. سلام
    والا از آنجا که تو مملکت ما همه چيز پشمکی ميباشد آی اس پی که من از ان کارت ميگيرم يک سرشماره را باز گذاشته و نه تنها بلاگرولينک بلکه هيچ سايتی ولو پورنو را فيلتر نکرده است . پس ميشود کسانی که مثل من از اکانت فيلتر نشده استفاده ميکنند جور پينگ کردن وبلاگ دوستان رو بکشند . مايه اون هم فقط و فقط يه ايميله

  2. mohsen says:

    سلام آقا حسن از آی پی و پورت های شما متشکرم محسن

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی