Aug 14 2005

معرفی کابینه حکومت مستضعفان!!

نوشته:     :::       27 پیام

این مطلب را دیروز شروع به نوشتن کردم، هدفم از نوشتن این مطلب اشاره به درآمد ایران از صادرات نفت بود و اینکه این صادرات از چهارسال پیش تا امروز چه تحولی را پیموده تا به این وسیله موقعیت اقتصادی دولت آقای احمدی نژاد (بخوانید دولت دست نشانده رهبر) را در آغاز کار روشن کنم و سخنان عوام فریبانه ایشان را در باره “تقسیم عادلانه ثروت!!” “پول نفت سر سفره ملت!!” را که ایشان بوسیله آن و تقلب در انتخابات برنده انتخابات شدند را گوشزد کنم. خبرهای امروز را که خواندم دیدم آقای احمدی نژاد کابینه خود را معرفی کرده‌اند و همین موضوع باعث شد که همزمان با نوشتن این مطلب از دیگر دوستان وبلاگ نویس که سیاسی می‌نویسند خواهش کنم هر کدام بنا به شناختشان از اعضای معرفی شده کابینه احمدی نژاد مطالبی بنویسند تا بدینوسیله در آگاهی رساندن به هموطنان، چشم و گوش ملت را بیشتر باز کنیم تا بدانند چه کسانی بر سر سفره غنایم این انتخابات قرار است بنشینند. فعلا اولین نامی که نظر من را به خود جلب کرد نام محسنی اژه‌ای است. ایشان به علاوه جنایاتی که از قبل در شناسنامه خود دارند (قتل های زنجیره‌ای) عادت دارند در ملا عام مثل سگ گوش ملت را گاز بگیرند. این از این و حالا قیمت نفت.
درآمد نفت در زمان شروع دولت مستضعفان!! (احمدی نژاد):
خبرگزاری فارس می‌نویسد: با توجه با افزایش قیمت نفت درآمدهای نفتی کشور به حدود 48 میلیارد دلار خواهد رسید. این محاسبات بر اساس نفت به قرار هر بشکه 46 دلار و 70 سنت محاسبه شده. این در صورتی است که قیمت نفت حتی تا مرز 60 دلار هم بالا رفت. آقای احمدی نژاد! بر اساس محاسبات سرانگشتی هم سهم هر ایرانی از این درآمد معادل 685714 تومان در سال خواهد بود. البته امیدواریم آقایان بصورت شکمی این ثروت را سر سفره ملت نگذارند!! که در آن صورت فاجعه حتمی است و تورم دقیقا همان‌هایی را که امروز در فقراند را فقیرتر خواهد کرد.
همان خبرگزاری از قول یک کارشناس نفتی در یک خبر دیگر می‌نویسد:
قیمت جهانی نفت تا پایان امسال به بیش از 75 دلار در هر بشکه خواهد رسید. کارشناس نفتی موسسه تگزاس اویلمن گفت : با توجه به شرایط کنونی حاکم بر بازار جهانی ، قیمت نفت تا پایان سال 2005 میلادی به بیش از 75 دلار در هر بشکه خواهد رسید.
قیمت نفت اگر اشتباه نکنم چهارسال و نیم پیش در حدود دوازده دلار بود و امروز که قیمت نفت به مرز 50 دلار رسیده باید از آقایان پرسید کجاست درآمدی که از این تفاوت قیمت بدست آمده؟ آیا در این مدت چهارسال تغییری قابل مشاهده در وضع زندگی ملت بوجود آمده است!؟ پاسخ را به عهده دیگران می‌گذارم گرچه می‌دانم که وضع سفره ملت بدتر شده که بهتر نشد. آقای احمدی نژاد! ملت منتظرند تا ببینند شما سفره‌هایشان را رنگین‌تر خواهید کرد یا مثل چهارسال گذشته و بیست و دو سال قبل‌تر آن حرف ملا فقط حرف مفت است و از این امامزاده‌ها معجزه‌ای بر نخواهد خواست.

نوشته: در ساعت: 4:02 pm در بخش: اقتصادی,دزدی های رژیم

27 پیام  |           

27 پیام به “معرفی کابینه حکومت مستضعفان!!”

  1. faranak says:

    خسن آقا: قیمت نفت اگر اشتباه نکنم چهارسال و نیم پیش در حدود دوازده دلار بود و امروز که قیمت نفت به مرز 50 دلار رسیده باید از آقایان پرسید کجاست درآمدی که از این تفاوت قیمت بدست آمده؟ آیا در این مدت چهارسال تغییری قابل مشاهده در وضع زندگی ملت بوجود آمده است!؟ پاسخ را به عهده دیگران می‌گذارم گرچه می‌دانم که وضع سفره ملت بدتر شده که بهتر نشد.
    راستش خواستم ياسخ neo را در يکی از يستهای قبتی بدهم که ادعا ميکرد بدبختی ايران به خاطر دزدی و رانتخواری حکومتگران نيست و ايران کشوری فقير است و….
    که با خواندن اين يست جديد خسن آقا به همين ياسخ ساده و در عين حال عميق از جانب خسن آقا بسنده ميکنم.
    اگر قانع نشديد برايتان فکر ديگری ميکنم.

  2. چند تا عکس تازه از درگیری های سنندج در وبلاگم گذاشتم، بدنیست اعتراضات اخیر با تصویر ببینید

  3. چند تا عکس تازه از درگیری های سنندج در وبلاگم گذاشتم، بدنیست اعتراضات اخیر با تصویر ببینید

  4. landlady says:

    حسن آقا جان سود حاصله از نفت خوب بر طبق روال گذشته حتما تو جیب آخوندهای معظم است.چون و چرا هم نداره. احمدی نژاد هم که نوکر و چاکر آفایون آخوندهاست پس فقط مجری دستورات. در نتیجه خر همون خر فقط پالونش عوص شده و درآمد حاصله از نفت هم میره اون جایی که قبلا میرفته.

  5. صادق says:

    برو بابا شما هم دلتان خوش است. پول نفت مستقيم می رود توی جيب کره شمالی که قطعات يدکی برای موشک های فکستنی شهاب بفرستد. بقيه اش هم خرج عمليات تروريستی در عراق و اسرائيل می شود.ته مانده اش يا مزدور می آورند از لبنان و فلسطين برای سرکوب مردم يا خرج شيکمهای گنده شان می شود. ياد دوران موشک بارون می افتم شعری بود که می خوانديم:
    گل آمد بهار آمد بريم پناهگاه همگی شهيد شويم به تخم آقا!
    راستی متوجه شده ام در مقالات جديد بهنود ايشان خمينی ضحاک را آيت الله خمينی می نامد!

  6. Firuz Nahavandi says:

    Ta zamani ke ma iraniha dar khabe khargoshi hasim,naft ke sahl ast namoseman ra ham khahand gereft.

  7. شبح says:

    خسن‌آقا جان!
    پول نفت بيشتر از همه نسيب آمريکا و کشورهاي اروپايي ميشه حضرات مرتب دارن باج مي‌دن.
    ضمنا فراموش نکينم نفت عراق الان مستقيم دست آمريکاست و هر چي گرون بشه از جيب مردم جهان سوم مي‌ره تو جيب غارت‌گران دنيا.
    در مورد کابينه هم که خب قابل انتظار بود.

  8. آرمان says:

    مشکل اصلی عدم تقسيم و بکارگیری صحیح ثروت نفت آن است.
    صادق گرامی ! اينقدر مطالب بهنود را جدی نگير ! اين بابا بايد يه چيزی مینويسه که نه سيخ بسوزه و نه کباب ! کارش هم بکنه. گور پدر حق و حقيقت و شرافت !
    انشاء الله حضرت رضا پهلوی (صلوات الله عليه) مياد گور همه آخوندان را ميکند. مثل جد بزرگوارش رضا شاه کبير که آتاتورک ايران بود.

  9. صادق says:

    آرمان گرامی ( ببخشيد ًخسن آقا که من کامنتدانی ات را شلوغ می کنم) ولی نمی دانی چقدر از اين بهنود بدم می آيد. از موهای رنگ کرده اش از لحن ُشل و ول حرف زدنش از تحليل های صدمن يک غازش که صدبارهم بخوانی نمی فهمی چی می خواهد بگويد! همان که گفتيد می خواهد نه سيخ بسوزد نه کباب! از آن طرفدارانش که کامنت های آبکی استاد استاد برايش می نويسند! آقا ما از طريق يکی از فاميل ها با خانواده ايشان آشنا بوديم. بايد بيايی پای صحبت خانم بهنود بشنی که بفهمی دنيا دست کی می باشد! از نظر ايشان بهنود بزرگترين نويسنده تاريخ معاصر و عالی مرتبه ترين تحليل گر سياسی ايران می باشد. ما که از هرکسی پرسيديم گفتند اين بهنود تا همين قبل از سالهای خاتمی يک آدم دوزاری بود! يک چيزی در همين مايه های حسين درخشان! آن موقعی که مرتضوی مجبورش کرده بود بيايد بگويد برای پزشک زاد ترياک برده است خارج پزشک زاد گفته بود من بهنود را اصلا نمی شناسم!

  10. faranak says:

    نخير مثل اينکه اين شبح هنوز تو جو سالهای ۷۰ ميلادی بسر ميبرد!
    آقا جان!
    انگار خبر نداری که گران شدن قيمت نفت در وحله اول چقدر روی زندگی مردم ارويا تاثير منفی تا حالا داشته. اصلا خبر داری قيمت بنزين در ارويا چقدر بالا رفته؟
    تا کی ميخواهيد شمشير به کمر ببنديد و به جنگ شيطان بزرگ برويد؟
    در ضمن انگار خبر نداريد که هميالکی هايتان اينجا در ارويا مشغول آبجو خوردن با همين به قول شما غارتگران دنيا هستند!
    نميدانم چرا اکثر غرب ستيزان و چيی های دنيا که ژست مبارزه با غرب و اميرياليسم به خود ميگيرند سر از ارويا و آمريکا در مياورند و در حين کاسبی و معامله با غربيها اينقدر هم بی چشم و رو هستند و فحش دری وری هم نثارشان ميکنند!!!

  11. khajool says:

    4,200,000 boshgeh naft dar rooz
    x60 USD
    x 365 rooz
    taghsim bar 70,000,000 nafar irani
    barabar ast baa
    1314 USD
    x 900 toman
    1182600 toman baraaye har irani
    in jaakesh haa nam pas nemidan hataa be khodeshoon

  12. آرمان says:

    فرانک جان،
    بعضی از اين جوجه کمونيست ها هنوز هم فکر ميکنند که آمريکا و جهان متمدن غرب مسئول گرسنگی و فقر شرق عقب افتاده هستند. يکی نيست به اينها بگويد که بدبختيهای آنها بخاطر مرام گوسفنديشان است که هميشه باید يک قران، یک پيامبر (دلال) و یک شیطان فرضی داشته باشند. کورکورانه بتشان را بپرستند و شیطانشان را لعنت بفرستند. در مورد اين جور افراد خاطرات مارکس قرانشان، کاسترو پيامبرشان و آمريکا شيطانشان است.
    بابا برو زندگيت را بکن ! هر جا کم مياره تقصيرشو مياندازه گردن آمريکای جهان خوار ! خدا روح دايی جان ناپلئون را بيامرزد !
    صادق عزيز،
    گفتم اينقدر حساسيت روی بهنود نداشته باش. فرض کن که يک نوار ضبط شده است که هی از دمکراسی حرف ميزنه بدون شعور و بدور از واقعيت. این افراد دمکراسی را در دایره دیکتاتوری تعریف ميکنند.

  13. Firuz Nahavandi says:

    Ta zamani ke ma naft darim in koskesh baziha ham hast magar khomeini koni nabod ke ghol dad pole naft be mardom bede .Konetan dard nakonad khob ridid.

  14. neo says:

    در مورد نفت بايد بگم که در امد ارزی است يعنی اينکه در واقع اعتباری است که شما به واسطه ان می توانيد از خارج خريد کنيد… که دولت قسم عمده ان را صرف واردات کالای های اساسی مثل گندم و سوبسید های مختلف می کند … اينطور نيست که به هر نفر ایرانی يک ميليون بدهند.. انها هم بروند با ان از میدان ولی عصر خرید کنند…. ولی خب اين وسط اخوندها مقداری از اين پول را به مدلهای گوناگون ضايع می کنند که بايد بابتش روزی روزگاری محاکمه شان کرد…
    در مورد اين کمونيستها موافقم …اگر اينها سر کار بودند وضع از اين هم بدتر بود … اين ادمها هم دست کمی از مذهبی ها ندارند .. حالا که سالهاست ريق تفکرات ساده انگارانه شان در امده و همه به غلط بودنش پی برده اند هنوز هم عده ای سنگش را به سينه می زنند … فقط این نکته را داشته باشید که اگر اين عقب مانده ها به حکومت برسند يکی از اولين کارهای که می کنند فربه سازی دولت و نهادهای دولتی به بهانه سرويس های سوشيال و غيره است . انوقت اندی نميگذرد که درامد بشکه ای ۸۰ دلار هم کفاف حقوق کارمندان ان دولت و کارگران شاغل در کارخانه های دولتی را نميدهد… کارگر هايی که حتما طبق شعارهای انسان مدارانه!! استاد حکمت در شرايط انسانی کار می کنند (بخوانید productivity=۰ )
    حالا بدی کار اینحاست که انهایشان که در ایرانند و در واقع اندیشه ان اروپا نشین ها را نشخار می کنند با همان ملاک هم اپ دیت نیستند ….
    مردک نوشته :‌
    فراموش نکينم نفت عراق الان مستقيم دست آمريکاست و هر چي گرون بشه از جيب مردم جهان سوم مي‌ره تو جيب غارت‌گران دنيا.
    بابا بی خیال 🙂

  15. کنجکاو says:

    “جوجه کمونيست ها” !
    امیدوارم بودم که تو توی آن نماز جمعه نماز نخوانده بودی. از همان زمان سرکوب کردستان (سال 58) آغاز شد. اين واژه طالقانی بود که سرکوب مردم آزادی خواه ايران را با گفتن “جوجه کمونيست” به مردم کردستان برای بی بهانه کردن آن ها گفت و لشکر کشی و کشتار آغاز شد. شگفت نیست. نه برای من.
    خُسن آقا جان!
    نفت درآ مد نیست. در آمد به گمانم از راه کار و فروش فرآورده آن به دست می آید. نفت و فراورده های کان ی با بهره برداری های این چنینی، و فروش ارزان آن تنها نابودی ثروت مردم امروز و آیندگان است. فروش نفت، جنگل ، سنگ ها و کان ها تنها برای به دست آوردن پول آنی است. زمین دوباره نمی زاید. نفت فروش ها تنها می خواهند جیب های گشاد خودشان را پر کنند (این مافیا/اسلامیست ها که بدتر). شرکت های فرامليتی شل و بی پی و …( ياری رسانان آخوندهای بزه کار و عرب های سعودی و…) هم که پر اشتها هستند. کوتاهش کنم، چون داستانی است که کمونیست های بی خدا می بافند.
    فروش نفت تنها هنگامی رواست که با پول آن بتوان سرمایه گذاری های راه بُردی کرد، هم از برای امروزیان و هم آيندگان. يک بار خودت نمونه نروژی آن را يادآوری کرده بودی.

  16. کنجکاو says:

    راستی!
    ما همه گمان می کرديم که معين و رفسنجانی وبا هستند و احمدی نژاد طاعون. اما (دوباره) گمانه زنی ای ما نادرست از کار درآمد. چون احمدی نژاد با وبا آمد.

  17. کنجکاو جان این حرامی ها پول نفت را نخورند سرمایه گذاری کردنش توی سرشان بخورد.
    عزیز دل توی همین نروژ همه عده ای هستند که می خواهند پول نفت را خرج بی خودی کنند در بین اینها حتی اقتصاد دان های کار کشته هم هستند ولی خجالت را خورده اند و شرف را استفراغ فکر نمی کنند مملکتی مثل نروژ که همه چیز دارد به چه دلیل باید بیشتر از این پول نفت را وارد بازار مصرف کند!

  18. faranak says:

    کنجکاو عزيز
    ظاهرا خودت در آن نماز جمعه نماز خوانده ای!
    جوری حرف ميزنی که انگار حرفهای طالقانی حجت است. طرز کلامتان مثل امثال آرمين است که ميگويد: همانطور که امام راحل فرمودند…..
    عليرغم تمام احترامی که برايش قائل هستم ولی طالقانی همان کسی است که گفت هر وقت دلم ميگيرد به ديدن امام ميروم. در ضمن وقت کردی يک سری به تفسير يرتوی از قزآن طالقانی بزن تا در سوره نسا‌ء با ديدگاههايش در مورد زن آشنا شوی.
    در ضمن اگر کشوری مثل هلند دارای نفت بود حرف شما درست بود و نفت در آمد نبود بلکه سرمايه بود. ولی فکر ميکنی اگر ما همين در آمد را هم نداشتيم وضعمان بهتر از کامرون بود؟

  19. faranak says:

    آرمان عزيز
    اين جوجه کمونيستها که تو ازشان صحبت کردی تازه افراد مخلص و معتقدو متعهدشان هستند. من نميدانم تو کجای دنيا زندگی ميکنی ولی اگر در ارويا باشی خودت نيک ميدانی که اينها که در غرب هستند يک مشت سالوس منافق دورو بيشتر نيستند.

  20. پاسخ به neo پیام شماره (1695)
    آقا جان شما دیگه خیلی با حالی این چه گونه اطلاعاتی است که به خورد ملت می دهی “در مورد نفت بايد بگم که در امد ارزی است يعنی اينکه در واقع اعتباری است که شما به واسطه ان می توانيد از خارج خريد کنيد… ” گمان می کنی ما دیروز به دنیا آمده ایم!؟ اعتبار کدام است!؟ این بستگی به قرارداد فروش دارد فقط حکومت های زبونی مثل ملاها چنین قرار دادهایی می بندند درصورتی که کشورهایی که به روال دموکراتیک اداره می شوند و از ترس ملتشان به دامان قدرت های خارجی پناه نمی برند هرگونه که بخواهند قراردادهای نفتی می بندند. آقایان آخوندها هستند که قراردادهای بیع متقابل و فاینانس می بندند یا با کارخانه های قراضه معامله می کنند .

  21. کنجکاو says:

    دوست گرامی! دوست ندارم اندرز بدهم. اما مگر تو برای فصل کردن آمدی!؟
    من از خوانندگان شبح و بخش دیدگاه هايش هستم و گاه چيزهايی هم که می دانم در آن جا می نويسم اگر تو از او برای بستن ای پی ات دل خوری و يا هر چيز ديگر و يا مادر زاد لیبرال (نتوانستم واژه به تری پيدا کنم، این واژه درست نیست) و کمونیست ستيز هستی، امروز آن کشور در چنگال مشتی آدم کش، دزد…. آیا نياز به اين ستيزه جویی های نا به خردانه دارد؟
    نگاه بکن حکومت اسلامی/ مافیايی پول دارد، ده ها رادیو تله ويزيون دارد، سدها نویسنده/وب لاگ نویس کار کشته( بهنود هم یکی از آن هاست) و تازه کار (حسین درخشان) دارد، و…. پس اين برخورد به کمونیست ها کجای کار را می خواهد بپوشاند؟ من نه خواهان قيچی کردن و شدن هستم و نه بر اين باورم که گفت و گو را به اين و يا آن دليل بايد بست. اما بیایم همه توانمان را برای ستیز با این حکومت…. (واژه کم می آورم) به کار بگيريم.
    در پايان هم بگويم؛
    نازنينان!
    هرگاه آموختيد که با واژه گان خودتان بیانديشید، راه گفت و گو/گفت و شنود باز است.

  22. faranak says:

    دوست عزيز
    اولا شبح در ييغامی که برای من فرستاد گفت که آّی يی من باز است و با اين حال من تصميم گرفتم که به وبلاگش ديگر هيچ نگاهی نياندازم چون شبح آزمايشش را يس داد.
    دوما خطاب من به شخص شبح نيست بلکه به شبح نوعی است.
    سوما خوبه که خودت اعتراف ميکنی که شبح آی يی من را بست. بر خلاف نظر حضرتعالی مشکل ما ملاها نيستند بلکه استبداد و سانسور است. حالا چه فرقی ميکند که ملاها در راس کار باشند يا افرادی با طرز تفکر شبح که تحمل ديدگاه مخالف را ندارند و تن به سانسور و بستن دهانها ميدهند؟
    جالب اينجاست که شنيده ام بعضی ها فکر کرده اند که شبح همان فريبرز رئيس دانا است. هر چند که با ديدگاههای اقتصادی رئيس دانا اصلا موافق نيستم ولی برايش احترام ويژه قائل هستم و خدا را شکر ميکنم که اين عزيزان شبح را با مهاتما گاندی اشتباه نگرفته اند!

  23. آرمان says:

    “بسم العقل الرحمن الرحیم”
    خصویات جناح منافق و ستون پنجم اپوزیسیون:
    – طرح درخواست رفراندم را مسخره کردند و گفتند “با کلیک نمیشود انقلاب کرد !”
    – با هرگونه مبارزه علنی و موثر (مانند قیام تیر 76 دانشجویان) که “منافع گره خورده شان با نظام” را به خطر انداخت, مخالفت کردند.
    – به تحصن نمایندگان خیانت کردند.
    – منافع مردم را به منافع نظام فروختند.
    – گنجی سمبل مقاومت و آزادگی را احمق و شجاعتش را “قهرمان بازی” خواندند.
    – دمکراسی را در دایره دیکتاتوری تعریف کردند (“دمکراسی حداقل” !!).
    – شریف ترین, تحصیل کرده ترین و آگاه ترین قشر (ایرانیان مقیم خارج) را خیال پرداز نامیدند.
    – 8 سال شعار دادند.
    – 8 سال عمل نکردند.
    – هیچگاه جرات (حتی بیان) مخالفت با راس دیکتاتوری (ولی فقیه) را نداشتند.
    – به شکست خود و اشتباه عملکردشان هیچگاه اعتراف نکردند.
    – ظرف 24 ساعت از این رو (معین) به اون رو (هاشمی) شدند !
    – با خفت (قبول حکم حکومتی) وارد انتصابات شدند و با ذلت از آن خارج شدند.
    – با “خروج از حاکمیت تا کسب حقوق” مخالفت کردند تا زمانی که آنها را با خواری از حاکمیت بیرون انداختند.
    – دو دهه از هاشمی (از رهبران اصلی مافیای قدرت) انتقاد کردند و در عرض یک روز او را ناجی ایران معرفی کردند !
    – مخالفت و مبارزه شرافتمندانه با دیکتاتوری را مسبب حمله آمریکا به ایران قلمداد کردند !
    – سپر بلای دیکتاتوری شدند.
    – عمر دیکتاتوری را اضافه کردند.
    – به “حداقل” ها راضی شدند.
    – از ترس “بدتر”, “بد” را خوب نامیدند !
    – “لولو”ی ساختگی علم کردند تا رای جمع کنند.
    – به عیادت متحصنین رفتند تا رای جمع کنند.
    – برای رای جمع کردن به اوباش و سوسولان متوسل شدند تا کارنوال شهرنو راه بیاندازند.
    – خواستند از مس طلا بسازند و مدعی “دمکراسی اسلامی” شدند !
    – و….
    سوال: آیا تعجب دارد اگر این گوشکوبان با نامه “دعوت به مخالفت علنی رژیم” مخالفت کنند ؟
    جواب من: اگر کسی تعجب کند باید به عقل او شک کرد !

  24. آرمان says:

    جناب کنجکاو،
    با اين قسمت از حرف شما که بايد برای مبارزه با رژيم با هم مدارا کرد و متحد بود موافقم. همان طور که قبلاْ گفته ام من با کمونيست ها هيچ دشمنی خاصی ندارم و حتی از مسلمانها هم بيشتر برايشان احترام قائل هستم. اگر به پيام قبلی من توجه ميکرديد من گفتم «بعضي» از کمونيست ها. علت حمله من اين بعضی ها هم فرمايشات شبح که کپی حديث دائی جان ناپلئون است بود. اگر قرار است با «خرافات» ساخته رژیم مبارزه کنیم باید حرف دهنمان را مزمزه کنیم و بعد فتوی آنها را قرقره کنیم.
    اگر کسی قرار است تقصير آخوندان و حماقت خودمان را گردن زرنگی و درايت غربيون بياندازد من او را هم رديف آخوندان ميدانم. حالا ميخواد کمونيست باشه و يا طالبان. هردوشون آمريکا را لولو جلوه ميدهند.
    در ضمن جنابعالی هم اگر خودتان را آزاده انديش ميدانيد بايد با سانسور شبح (البته وقتی که کم آورد) مخالفت ميکرديد ولی چنانچه بخاطر منافعتان از ابراز حقيقت امتناع ورزیدید, خود جای بسی «سوال» است !

  25. صادق says:

    آرمان و فرانک عزيز از مطالبتان لذت می برم. خواستم بگويم وقتی جناب شبح کامنت شخص پان ترک کثيفی که از «حکومت ملی آذربایجان» و اولين رئيس جمهور ايران «پیشه وری» خائن ياد می کند ((کامنت ۱۴ در شبح)) را به اعماق چاه مستراح نمی اندازد ديگر از بقيه کمونيست ها چه انتظاری داريد.

  26. ستایش says:

    درود حسن اقاء عزیز.
    زنده و سلامت باشی .
    (( ستایش ))

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی