Oct 01 2005

عدل علی و عواقب آن!

نوشته:     :::       4 پیام

کبرا رحمان‌پوراول با سیستم اقتصادی‌شان در فقر مطلق فرو می‌برندش. بعد با سیستم اجتماعی قرون وسطایی‌شان برده جنسی‌اش می‌کنند در خاتمه با فشار و بی‌عدالتی از او قاتلی می‌سازند تا دست آخر سلاخی‌اش کنند. نامش را هم می‌گذارند عدل! علی یا عدل! علوی.
خُسن آقا با کمال افتخار می‌شاشد به این عدل و سیستم عدالت خواهی!!
آزادی بدون قید و شرط کبرا رحمان‌پور، این زن از همه جا درمانده را خواستارم.
ایسنا: پرونده‌ی کبری رحمان‌پور به اجرای احکام ارسال می‌شود.
پرونده‌ی کبری رحمان‌پور (عروس بیست ساله‌ای که چند سال پیش، مادر همسرش را به قتل رساند)‌، به دایره‌ی اجرای احکام ارسال می‌شود.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از برگزاری چندین جلسه‌ی شورای حل اختلاف برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ی کبری رحمان‌پور و عدم حضور اولیای دم و اعلام نظر در این پرونده، احتمالا این پرونده، دیگر در شورای حل اختلاف رسیدگی نمی‌شود و به اجرای احکام ارجاع خواهد شد.
این پرونده پس از ارجاع به اجرای احکام، جهت تایید نهایی برای رییس قوه‌ی قضاییه ارسال خواهد شد.

نوشته: در ساعت: 1:10 pm در بخش: حقوق بشر

4 پیام  |           

4 پیام به “عدل علی و عواقب آن!”

  1. عدل و مذهب؟ اگر کتابهای مذهبی تمام اديان را زير و رو کنيد عدل را تفسیری نارسا و آنرا آلت قدرت در دست قاهر ميدانند . اين حقيقت است که در تمام مذاهب دم از عدل ميزنند ولی بدليل نداشتن و يا درک نکردن معنی و ماهیت آن اکثرا علاج را در قبضه شمشير براي جاری کردن آن ميدانند. شايد به همين دليل است که همه مذاهب اجرای قوانين مدنی را در مورد اجرای عدالت بالاتر از قوانين الهی و کلام خدا ميدانند!
    عدل مبحثی کاملا جداگانه از مذهب است.

  2. gita says:

    حسن اقا دستم به دامنت……باز هم اینها فیلترینگ را شکستن نمیشود هیچ سایتی را باز کرد.
    1فکری بکن.

  3. صادق says:

    يک موضوع ديگر را فراموش نکنيد و آن فرهنگ کينه توزی می باشد. يادمان باشد که اوليای دم (پسران و دختران آن عفريته که به جهنم رفت) دست از سر اين دختر برنمی دارند.بگذريم که خود پسر بزرگ {داماد جاکش} چفدر بايد مادر جنده باشد که در ۵۰ سالگی زن ۲۰ ساله بگيرد.

  4. من هم می خواستم بشاشم. البته به تمام هيکل جنابعالی و امثال شما. شرمنده که اين رژيم آخوندی با فيلتر کردن امثال شما مانع ريدن و شاشيدن به شما می شود. اميدوارم با استفاده از فيلتر شکنها اين مهم ميسر گردد.
    در پايان باز هم ريدم به هيلکلت.

اخبار و مطالب خواندنی