Oct 13 2005

حیله گری ملا حد و مرز ندارد!

نوشته:     :::       3 پیام

عده ای تحلیل گر ساده انگار در این اواخر با بسته شدن سایت بازتاب و همچنین تفویض قدرت هایی که خامنه ای به هاشمی و مجموعه زیر نفوذش مجمع تشخیص مصلحت داده را نشان از این قلمداد می کنند که قدرت اصلی دارد از دستان خامنه ای بیرون می آید و مصباح یزدی در حال سوار شدن بر اریکه قدرت است.
این تحلیل گران از خود نمی پرسند چه گونه است که همه دستورات را در این هشت سال به اصطلاح اسهال طلبی و مبارزه با خواست مردم را خامنه ای صادر کرده و همیشه به دستور او این بگیر و ببندها راه اندازی شده و همچنین انگشت اتهام تقلب در انتخابات به سوی فرزند برومند! ایشان دراز شده، ولی حالا یک مرتبه مصباح یزدی درحال بدست گرفتن فرمان قدرت در حکومت آخوندی است!!؟ باور بفرمایید ما شعبده بازی زیاد دیده‌ایم ولی این شعبده بازی آخوندی دیگر آخر حیله و مکر است.
اگر بخواهیم گمانه زنی در این باره کنیم باید از آنجا شروع کنیم که خامنه‌ای پس از به خیال خودش قبضه قدرت و در دست گرفتن باقیمانده قوا (مجلس و ریاست جمهوری) با عکس‌العمل سریع غرب روبرو شد و ملای حیله گر چون دید که در عرض مدت کمتر از دو ماه تمام طرح‌هایی را که برای قبضه کردن تمام عیار قدرت کشیده بود و تمام حیله و مکری را که برای به زانو درآوردن حرکت های مردمی بکار برده بود با یک حرکت سریع غرب نقش بر آب شد و غرب می رود که با بردن پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل دم آقایان را بد جوری قیچی کند. حالا که آخوند حیله گر با این درد بی علاج روبرو شد سعی در مانوری مکارانه دارد و با متحد شدن دوباره با دشمنان و رقبای دیروزش هاشمی و اسهال طلب ها مجددا قصد بر این دارند که با آدرس عوضی دادن گناه را به گردن جناحی دیگر از رژیم بیندازند و خلاصه “کی بود کی بود من نبودم” در بیاورند و به گمان خودشان باز هم برای هزارمین بار از چنگ مرگ رهایی یابند غافل از اینکه این حیله و حقه ها یک بار، دوبار یا ده با اثر می کند نه هزاران بار. به قول معروف یک بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک اینبار دیگر حتما یقین بدانید که این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست که بتوانند به این آسانی از این بیراهه ای که در آن قدم گذاشته اند جان سالم بدر ببرند.

نوشته: در ساعت: 10:11 pm در بخش: ملای حیله گر

3 پیام  |           

3 پیام به “حیله گری ملا حد و مرز ندارد!”

  1. دستت درد نکنه حسن آقا با این آدرس جدیدی که دادی. چند روز بود نمی تونستم وبلاگت رو ببینم. همه قبلیها رو فبلتر کرده اند.

  2. بزرگ بازگشت says:

    درود و سلام خدمت شما هموطن عزيز
    اگر مايل هستيد که با آئين و کردار نياکان خود آشنا شويد و از انديشه و تفکرات زرتشت اسپنتمان بيشتر آگاه شويد لطفآ روی اين لينک کليک نمائيد و اين پيش گفتار را مطالعه نمائيد

  3. . says:

    اينو تحليل کن ببينم به نظرت چی ميشه؟
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2005/10/051014_mf_inss.shtml

اخبار و مطالب خواندنی