Nov 20 2005

طنز اتمی

نوشته:     :::       13 پیام

این داستان دیگر از همه خنده دارتر است.
آقایان غربی چنان وانمود می‌کنند که اطلاعاتی را از یک لپ تاپ ربوده شده یا به غنیمت گرفته شده بدست آورده‌اند!؟ راستی کدام احمق این حرف‌ها را باور می‌کند.
فکرش را بکنید خُسن قا یک لپ تاپ دارد حتی نسخه‌های ذخیره این وبلاگ فکسنی را هم در این لپ تاپ نمی‌گذارد که مبادا اگر روزی دزدیده شده این گنجینه!! بدست دیگران بیفتد، حالا شما فکرش را بکنید یک حکومتی که در همه چیزش مخفی کاری را رعایت می‌کند و در کار مخفی کاری دست سازمان جاسوسی امنیتی کا گ ب را از پشت بسته می‌آید محرمانه ترین اطلاعات اتمی‌اش را می‌گذارد روی یک لپ تاپ بعد هم میدهدش زیر بقل یک ملایی ببرد در فلان مسجد نماز بخواند و یکی هم می‌آید آنرا می‌دزدد!! جوک از این خنده‌دار تر تا حالا شنیده بودید!؟ کدام احمقی این اراجیف را باور می‌کنند؟ البته ممکن است که تحلیل گران نيويورک تايمز خودشان چنان احمق تشریف دارند که عقل همه را در سطح خودشان می‌انگارند.
حالا از آن هم خنده‌دارتر این است که آقایان ملا هم به همان روش احمقانه پاسخ می‌دهند و ادعا می‌کنند که طرح های ساخت سلاح اتمی را عبدالقديرخان همین طوری مفتکی و به زور تعارف این تن رو کفن کردی نمی‌شه و خلاصه هزارتا تعارف دیگه مدارک رو داده و آنها هرچه تعارف کرده‌اند که به جان عمه خمینی ما نمی‌خواهیم بمب اتم بسازیم باز عبدالقديرخان آن اسناد را به زور چپونده تو جیب ملاها و گفته به جون همون عمه خمینی نمی‌شه شما حتما باید این طرح‌ها رو مفت و مجانی بگیرد!!
حماقت را می‌بینید؟ دروغ که خناق نیست که آقا! مالیات هم نداره پس هر چی بزرگتر بهتر.
یک پ.ن. بی مربوط به مساله اتمی ولی کمی شیمیایی:
طرز تهیه شراب در منزل را تکمیل کردم برای مطالعه آن می توانید به این وبلاگ مارجعه کنید.

نوشته: در ساعت: 3:56 am در بخش: طنز

13 پیام  |           

13 پیام به “طنز اتمی”

  1. خسن آقا عزيز
    والله اين آخوند هايي که من ميشناسم کلاه سر شيطان هم مي گذارند. يک مشت اطلاعات دروغ روي يک لپ تاپ ضبط مي کنند مي گذارند بقول خودت زير بغل يک آخوند ومي گويد برو مسجد و بعد از نماز همو نجا گم اش کن . جاسوسان ! نيز لپ تاپ را پيدا مي کنند مي دهند به آمريکا وآبروي آمريکا را مي برند وآخوند ها قاه قاه مي خندند. ممکن نيست ؟

  2. فرهاد says:

    خسن آقای عزیز، احتمالا منظور آمریکا از لب تاب همان لب بی تاب ( بیقرار) احمدی نژاد است که دائم درافشانی میکند. با این لب ناب دیگر چه نیازی به لب تاب است .

  3. حمید جان من فکر این گونه تئوری ها را هم که شما نوشتی کردم ولی باور کن این مساله اتمی بیشتر از این حرفها مشکل ساز و خطرناک شده که آخوندها بتونند رویش اینگونه مانور بدهند. این مساله می تونه آتشی به عبای آخوندها بیندازد که بیا و ببین.

  4. شبح says:

    خسن‌آقاي عزيز!
    ممنون رفيق شفيق!

  5. Ali says:

    ممنون از نظر و پيشنهاد زيبای شما. متن عکس عوض شد. سرافرازم کردی .

  6. aftab says:

    حسن آقا سلام
    من می خوام ميل بزنم به شما با outlook بلد نيستم کار کنم .
    چی کار کنممممممممممممممممممممممممممممم .

  7. آفتاب عزیز برای اینکه بتونی با Outlook یا Outlook-express میل بفرستی باید حتما یک اکانت داشته باشی که قابلیت SMTP و POP3 داشته باشه. سرویس یاهو این امکانات رو نداره و باید از سرویس‌های دیگه مثل G-mail یا Hotmail یا سرویس دهنده‌های دیگه استفاده کنی.

  8. افتاب says:

    سلام حسن آقا
    من که هيچی نتونستم ميل بزنم
    فقط يادمه دو سه ماه پيش شما يکسری فرمتهای آماده داشتين برای کامنت ها – اگر هست لطف می کنيد به من مرحمت بفرمائيد .
    اين وب نوشت جديدمه http://2fanzade.blogspot.com/
    اين قبلی هم که اينه
    http://sarzade.blogspot.com/
    اگر بهم سر بزنيد خوشحال ميشم .

  9. آفتا ب عزیز قالبهایی که من درست کرده بودم مربوط بود به هالو اسکن، آنها را می توانید در این آدرس:
    http://home.online.no/~bsenter/howto/comment/haloscan
    پیدا کنید ولی اون قالب ها بدرد بلاگر نمی خورد.
    اگر منظورتان قالب های بلاگر است آنها هم در این آدرس هستند ولی این قالب ها فقط مربوط به سیستم نظرخواهی نمی شود و وبلاگ را هم در بر می گیرند. آدرس این قالب ها هم در اینجاست:
    http://home.online.no/~bsenter/howto/blogger/temp01

  10. آفتاب says:

    سلام حسن آقا
    ببخشيد مزاحم می شم
    از شما دلسوزتر نمی شناسم که سو استفاده کنم
    تشکر از لطفتون که اين آدرس هارو داديد ولی من تمام مسيرهای هالو اسکن رو انجام دادم ولی نشد .
    يک دنيا ممنون حسن آقا که با اين وقت کمتون هر دفعه جواب من رو داديد.

  11. خسن آقا عزيز
    کامنت مفصلي در رابطه با مشکلي که با يک از قالب هايت داشتم هم اينک در نظر خواهي نوشته بودم که هنگام پابليش اشتباهي کردم غيب اش زد وگم وگور شد. از آنجاکه متأسفانه وقت باز نويسي آنرا ندارم فقط توضيح مختصر مي دهم که نوشته ها يي که در قالب مي گذارم پهن تر از قالب هستند، يا قالب کوچک تر از صفحه مانيتور به نظر مي رسد که ميدانم اين طور نيست. يعني نوشته ها در قالب جا نمي گيرند بعبارت ديگر گويا عرض قالب تنگ است يا گشاد است ، گيج شدم، خلاصه مثل بچه پنج ساله اي که شلوار بابايش را پوشيده باشد ! حدس مي زنم در اچ تي ام ال بايد تنظيمي را تغيير داد که خودم بلد نيستم. خسن آقا جان وقت داري راهنمايي کوتاهي بکني ؟ اي ميل ات متأسفانه باز نمي شود ! فبلن از محبتت سپاسگزارم من قالب شماره يک را که در گوگل گذاشته بودي انتخاب کرده ام. براي ضبط وذخيره نوشته هايم از بلاگفا به بلاگ اسپات. چون به اين سرور هاي ايراني اعتمادي نيست و آخوند ها که بمب اتم را با پوسته وهسته اش مي خورند بعيد نيست وبلاگ مرا نيز روزي روزگاري قورت بدهند ويک آروغ هم رويش بزنند

  12. حمید جان بنده دربست در اختیار شما هستم آدرس و مشخصات را بفرست تا ترتیبش را برایت بدهم.
    درضمن آدرس میل هم همان که بالای صفحه وبلاگم هست درست هست فقط برای اینکه ماشین های جستجو نتوانند آنرا مورد سوء استفاده قرار بدهند و هر روز هزارتا تبلیغ ویاگرا برایم بفرستند آنرا بصورت زیر نوشته ام که باید قسمت [AT] را به @ و قسمت [DOT] را به نقطه تغییر بدهید.
    hasanagha[AT]c2i[DOT]net

اخبار و مطالب خواندنی