Apr 07 2002

درود به همه چند روزی

نوشته:     :::       Comments Off on درود به همه چند روزی

درود به همه
چند روزی هست که از ايران بوی بدی به مشامم ميرسه، با تحولاتی که پيش اومده بنظر ميرسه که آقايون ( امام امت و اکبر شاه ) تصميمهای بدی برای ملت گرفتن، البته اگر ملت هوشيار باشه حيچ قلتی نميتونن بکنن.
ميدونين اين اواخر اين مکار تر از روباه و خطرناکتر از مار هاشمی خيلی زرت و پرت ميکنه از قرار معلوم ميخواد سکان کشتی رو در دست بگيره، زهی خيال باطل، ملت بيدارتر از اونی هست که اين روباه مکار خيال کرده.
اين جوانهای امروزی مثل زمان ما نيستن که بشه تشنه بردشون سرچشمه و تشنه برشون گردوند، اينها خيلی بيدار تر از ما هستند. و اين اکبر شاه هم اون اکبر شاه سابق نيست حالا ديگه ترياکی شده و بری هر نطق 5 دقيقه ای بايد حداقل يک مثغال ترياک بکشه تا بتونه حرف بزنه، اون يکی هم که از اين بهتر نيست. باور کنيد که من دارم اميدوار ميشم به مملکت و جواناش . اگه دقت کرده باشيد اين اواخر ديگه خبری از خاتمی ملعون هم نيست، حتمآ مانوورش رو که بايد ميداد داد و ديگه از اون هم کاری ساخته نيست. از قرار معلوم اين جمهوری که چه عرض کنم بايد گفت اين پادشاهی هم بهتر از اون پادشاهی قبليمون نبود و خيلی هم بدتر بود، ولی ديگه تموم هست، اين رژيم بيشتر به يک دونده ی دو 100 متر ميمونه که 500 متر بلکه 5000 متر دويده، اثلآ کسی فکرش رو نميکرد اينها بتونن بدوند، حالا ديگه به نفس نفس افتادن.
ديگه پيزيشون رو زمين ميکشه ، ديگه بوی مردار از همه جاشون به مشام ميرسه.
امسال وقتی سال تحويل شد درست مثل اينکه به من ثابت شده بود که امسال سال آخر اين خر های دجال هست ، و اينا بهار 82 رو نخواهند ديد.
به اميد اون روز.

گوش بر زنگ کاروان صداش
دل بر آوای نفز او بسته ست.
قوقولی قو! براين ره تاريک
کيست کو مانده ؟ کيست کو خسته ست ؟

خوب بخوابيت من هم برم بخوابم ساعت 12 و نيمه.

نوشته: در ساعت: 1:59 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on درود به همه چند روزی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی