Apr 06 2006

توضیحی درباره خبر کذب سایت بازتاب- دکتر محمد ملکی- 17 فروردین 1385

نوشته:     :::       5 پیام

این نامه محمد ملکی چنان به دلم نشست که دلم نیامد آنرا در قسمت خبرها بگذارم آنرا اینجا می‌گذارم
منبع پیک ایران
دکتر محمد ملکی : توضیحی درباره خبر کذب سایت بازتاب
دروغ پراکنی از جانب رسانه های رسمی و غیر رسمی جمهوری اسلامی امری عادی شده است که سالهاست مخصوصا هر فعال سیاسی در ایران با آن کاملا آشنایی دارد. اما خبر کذب انتشار یافته در سایت بازتاب وابسته به آقای رضایی مبنی بر دعوت اینجانب ازطرف سنای آمریکا ، مرا واداشت تا به ایشان و خبرنگارشان یادآوری کرده باشم که اینروزها کسانی به دعوت و حمایت و تضمین مقامات امریکایی نیازمندند که جام زهری دیگر را سر کشیده و در ضعیف ترین وضعیت خویش دست به دامن دولت امریکا برای مذاکره شده اند. امان طلبیدن از آمریکا برازنده آقازاده جناب رضایی است و نه ریش سفید رفراندم!
برنامه سفر من به کانادا (که البته گزارشگر باهوش سایت بازتاب احتمالا تفاوت آن با امریکا را نمیداند) جهت بازدید از فرزندانم که در آخرین حضورشان در ایران پدرشان را از پشت میله های زندان دیده اند، آنقدر علنی بوده است که دست اندر کاران سایت بازتاب میتوانند خبر ممانعت 2 سال قبل همکاران آقای رضایی در وزارت اطلاعات و سپاه از خروج من – بعد از 25 سال محروم بودن از داشتن گذرنامه- را درسایت های اینترنتی و شاید در آرشیو خودشان بیابند. اینبار نیز ممانعت دوباره از دیدار فرزندان را همکاران گمنام ایشان در سفارت کانادا انجام داده اند.
ضمنا یاداوری این نکته بی مناسبت نیست که اگر دنبال مال و منال این دنیا بودم، نیازی به دلار امریکا و یوروی اروپا نبود. می توانستم گوشه چشمی به حاکمان “نظام ولایی” نشان دهم تا بیش از انچه در اختیار کسانی چون آقای رضایی گذاشته شده، در اختیارم می گذاشتند. من را همین زندگی ساده که با حقوق بازنشستگی دانشگاه می گذرد افتخاریست که یک لحظه آنرا به عمری زندگی نکبت بار زیر سایه صاحبان زر و زور و تزویر معاوضه نمیکنم.
در آخر لازم به ذکر است که جنبش رفراندم که ریشه در داخل کشور و مردم آزادیخواه آن دارد، با تهمت ها و برچسب زنی های بازتابیان صدمه ای نمی خورد و تلاش بی وقفه ایشان در انگ زنی و ارتباط دادن این مساله به بیگانگان، خود دلیل محکمی بر ترسشان از حرکت رو به رشد این جنبش ملی دارد که در آینده ای نه چندان دور به بار خواهد نشست.
پ.ن.: این هم عکس روز
البته ربطی به مطلب بالا نداره
پ.ن. دوم:
آیا می توان تا این اندازه از مرحله پرت بود و خود را متخخص امور خاورمیانه خواند!؟

نوشته: در ساعت: 1:01 pm در بخش: سیاسی

5 پیام  |           

5 پیام به “توضیحی درباره خبر کذب سایت بازتاب- دکتر محمد ملکی- 17 فروردین 1385”

  1. سلام و خال و احوال!!؟؟؟ اینها بدون سرخ شدن و خجلتی از هیچگون جعل و دروغ دستبردار نیستند، چنان واضح دروغ میگویند که نمیدانم کیرا میخواهند خر کنند؟؟؟

  2. ماشاالله
    به این تبلیغ غیرمستفیم حسن اقا
    با
    عکسی که به “روز” ربطی نداره
    برای “روز”!

  3. نمردیم و آرم جمهوری اسلامی رو روی ممه های یه خانوم دیدیم. خدا را شکر.

  4. کیانوش says:

    حالا فـهـمیدین که چـرا آخـوند هـا میـگـن دسـت روی نـقاط ضـعف نـظام نـبایـد گـذاشـت؟؟؟ :))

  5. جاویدان says:

    اقا این عکس روزت خیلی با حال بود ولی این پرچم پشت شورت طرف بود دولت اسلامی بیشتر حال میکرد ولی یک نکته خطر گوزیدن داشت

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی