Aug 22 2002

ورودی و خروجی یکی است

نوشته:     :::       Comments Off on ورودی و خروجی یکی است

ورودی و خروجی یکی است
این سخنان گهر بار را ازعباس آقای عبدی بخوانید:
براي بررسي عملكرد دولت خاتمي ابتدا بايد ورودي و خروجي سيستم را بررسي كرد. اگر خروجي سيستم، بهتر از ورودي آن بود، بايد ديد آيا امكاني بهتر از آن نيز وجود داشته است يا خير؟ بعلاوه فكر مي‌كنم ارزيابي عملكرد هر سيستمي را غير از ورودي و خروجي، بايد مرتبط با زمينه‌ي كلي كه در آن بازي مي‌كنند، در نظر گرفت. مثلا وقتي كه مي‌خواهيد راجع به اينكه يك تيم فوتبال خوب بازي مي‌كند يا خير قضاوت كنيد، نمي‌توان تيمي كه بر روي چمن بسيار صاف بازي مي‌كند را با تيمي كه بر روي زمين سنگلاخ و باتلاقي بازي مي‌كند، مقايسه كرد.
وي ادامه داد: زمين سياست در ايران همان زمين سنگلاخي است كه داور نيز در آن يكطرفه قضاوت مي‌كند و هر وقت كه بخواهي گل بزني مورد محاكمه يا ضرب و شتم قرار مي گيري و اگر هم گل بزني به حساب طرف مقابل مي‌گذارند. بنابراين ارزيابي عملكرد دولت به صورت جزء به جزء امكان‌پذير نيست. به علاوه اينكه چه بسا بازيكنان خوب اصلا حاضر نگردند در اين زمين وارد بازي شوند، نه تنها حاضر نمي‌شوند، بلكه بازيكنان خوب هم شناخته نمي‌شود. وقتي زمين آن‌قدر خراب است كه تمام سيستم را خراب مي‌كند، شما حتي نمي‌توانيد متوجه شويد چه فردي خوب و چه فردي بد بازي مي‌كند.
حُسن آقا:
خوب جناب آقای روشنفکر! این که شما ترسیم کردی که خریت محض است که، یعنی شما (اصلاح طلبان) تا این درجه از بی درایتی رسیده اید که در اینچنین بازی شرکت میکنید!!؟؟ یا شاید شما هم در همان طرف بازی میکیند و این ملت بدبخت است که در زمین سنگلاخی بازی میکند، یا بهتربگوییم به بازی گرفته شده است وگرنه هیچ منظقی بشما (اصلاح طلبان) این اجازه را نمیدهد که در این چنین شرایطی بازی را ادامه دهید چون عاقبت چنین بازی باخت و باز باخت و در آخر باخت و نتیجه اش میشود 100 بر 0 بنفع ولایت وقیه. این آقای روشنفکر میگوید باید ورودی و خروجی این سیستم را بررسی کرد… ” آقا جان بررسی نمیخواهد حساب سر انگشتی نشان میدهد که در هرکجای دنیا هر رئیس جمهوری که 80 درصد آرا را بیارد میتواند همه چیز را تغیر دهد، حال شما با داشتن 80 درصد مجلس و 80 آرا برای رئیس جمهور ارزان هم که حساب کنیم 80% ورودی این سیستم است خروجی را هم که همگی میدانیم چیزی در حدود صفر است.
پس با ملت است که خود را از این بازی بی حاصل کناره بکشد و اجازه دهد طرفداران ولایت وقیه خود در این بازی هم بازیگر هم داور و هم تماشاچی باشند، تا ملل دنیا بدانند که این ملت در حال حاضر نماینده ای در جهان ندارد.

نوشته: در ساعت: 6:03 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ورودی و خروجی یکی است  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی