Oct 13 2006

محمد یونس برنده جایزه صلح نوبل امسال شد

نوشته:     :::       10 پیام

محمد یونس برنده جایزه صلح نوبل1. جایزه صلح نوبل امسال مرا خیلی خوشحال کرد، بخاطر اینکه برخلاف آنهایی که ادا و اطوار طرفداری از سوسیالیسمِ را در می‌آورند، محمد یونس (Muhammad Yunus) بجای ادای سوسیالیست بودن را در آوردن و ژست انسان دوستی گرفتن آستین‌هایش را بالا زد و کاری برای مبارزه با فقر در دنیا فقر زده جهان سوم انجام داد. برای آنهایی که او را نمی‌شناسند توضیح بدهم که او ابدا کننده ایده میکروکریدیت (وام کوچک) است به این معنی که مبلغ کمی را به فقرایی که هیچ بانک یا موسسه مالی حاضر به وام دادن به آنها نیست می‌دهد تا بتوانند با این مبلغ کم کاری را شروع کنند و زندگی خود را از بن بستی که در آن گرفتار آمده اند نجات بدهند. او موسسه‌ای بنام گرامین (بانک گرامین) را به همین منظور راه اندازی کرده.
2. حضرت آقا خجالت بکش! اگر کسی به خودش زحمت داد و آمد و مطلب وبلاگت را خواند و برای نوشته‌ات پیام گذاشت به این معنی است که حداقل برای نوشته‌ات آنقدر ارزش قائل شده که پیامی گذاشته و حداقل برای ژست دموکرات منشی گرفتن هم که باشد می‌توانستی پیام را منعکس کنی، ولی خوب شما را ما 27 سال است که می‌شناسیم و می‌دانیم که همه تلاش شما برای کسب قدرت است و نه چیز دیگری بجز قدرت، که خوشبختانه آنرا هم دارید از دست می‌دهید. هر پدیده‌ای که اصالت نداشته باشد روزی برملا و نابود خواهد شد این اصل شامل حال شما هم می‌شود دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
3. اگر روزی گزار تان به مجارستان افتاد حتما شرابی را به نام SZEKSÁRADI بخرید، این یک شراب کابرنه سُوینیون تولید سال 1997 است آنرا را حتما پیدا کنید و بنوشید. در همه این سالهایی که شراب نوشیده‌ام هیچگاه شرابی را به این گوارایی ننوشیده‌ام. امشب جای همه شما خالی یک بطری آنرا به سلامتی محمد یونس خالی کردم.
متاسفانه مثل همیشه که به همه چیز مشکوک‌ام و همین مساله باعث اشتباهم می‌شود، این بار هم اشتباه کردم. به خودم گفتم شرابی که 9 سال سن دارد و ارزان قیمت است نمی‌تواند خوب باشد (سالم مانده باشد) و به همین دلیل هم فقط دو بطری از آن بیشتر نخریدم، افسوس و صد افسوس. شاید مجبور شوم سفر دیگری به مجارستان بکنم و چند بطری دیگر از این شراب را بخرم.

نوشته: در ساعت: 10:47 pm در بخش: دیگران

10 پیام  |           

10 پیام به “محمد یونس برنده جایزه صلح نوبل امسال شد”

  1. raheleh says:

    سلام خسن آقای گل سفر بی خطر و به خیر خوبی شراب نوش جان البته من نمیتونم شراب بخورم چون پس میافتم یعنی فشارم میافته پائین و حالا خر بیار وباقلا بار کن اما با ودکا و ویسکی حال میکنم آقا یه سفر بیا پیش ما این حسامم شراب خورش ملسه و من قول میدم این شرابی رو که دوست داری از زیر زمین هم شده پیدا کنیم الان این جا تابستون داره شروع میشه و آی آبجو میچسبه اونم کنار دریا هوای 40 درجه خب دیگه خیلی تعریف کردم اگر دوست داشتی قدمت سر چشم ما از این که اومده بودی هزار بار ممنونم اگر لطف کنی 24 اکتبر تولد آیدین رو بهش تبریک بگی خیلی خوشحالم میکنی آخه میخوام بهش نشون بدم روز تولدش دائی های مهربون اینترنتیش تولدش روبهش تبریک گفتن خب دیگه خیلی حرف زدم خوب و خوش باشین تا درودی دوباره بدرود

  2. اعلام وجود
    فهرست / نمایه های وب ایرانی:
    – “نمایه” –
    لزوم به وجود آوردن یک وبنما ی مستقل را
    هشت ایرانی تبعیدی دارای تجارب کاملا متفاوت د ر زمینه انتشارات تاکید کرده اند.
    این وبنما اینک
    با گشودن 555 پنجره به سوی 555 د یدگاه ایرانی پراکنده در جهان
    ( که اسامیشان در ستون سمت چپ “نمایه های وب ایرانی: ذکر شده است )
    اعلام وجود میکند.
    http://www.cyrusnews.com/news/digaran/
    در ستون بزرگ ،
    تیترها و آغازیه و امضای مطالب جدید 50 منبع اینترنتی را ملاحظه می کنید.
    با کلیک کردن بروی اعداد 200…300… 500 (در ستون کوچک / سمت چپ)
    مطالبی به همین تعداد بروی صفحه اول ظاهر میشود…
    با کلیک کردن بروی اسم منبع / تیتر مطلب
    در ستون بزرگ
    (و با باز کردن پنجره جدید)
    میتوانیم به اصل منبع مرتبط شویم.
    برای ثبت سایتها / وبلاگهای خود و دوستانتان در ابن وبنمای اتوماتیک،
    لطفا “فرمول اتوم / ار اس اس…” و ” اسم و آدرس اینترنتی” وبلاگ/ وبسایت را
    (بدون هرگونه توضبحات اضافی)
    به این آدرس اطلاع دهید:
    barou21contact@yahoo.com

  3. چـشـم ِ آقا امام زمان روشـن خـُُسـُن آقا. . حالا دیگه ماه رمـضـان شـرابـخواری میـکـنی ؟؟؟ اونـهم در ایام عـزیز قــدر ؟؟؟ از هـمه بــدتــر تـنـهــائـــی ؟؟؟؟؟؟ وای..وای..وای… حالا سـهم مــن رو چـی کارش کـردی؟؟؟ راسـت بـگو
    ————–
    پاسخ:
    کیانوش جان هنگام سرکشیدن شراب همیشه دوستان را یاد می کنیم.
    در مورد ماه رمضان و این جو صوبت‌ها هم راستش را بخواهی اصلا نمی‌دانستم که ایام قدر است وگرنه بجان خودم بجای یک بطر دو بطر می‌خوردم. آخه ما توی ایران که بودیم اینجور روزها رو مخصوصا بیشتر می‌خوردیم چون هیچ کار مثب دیگری در این گونه روزهای مذهبی نمی‌شد کرد.

  4. ســالوت
    به قـول هـموطـنان آلمانیم

  5. هیس says:

    سلام . وقتی خوندم با 27 دلار بانک رو شروع کرده و بعد از چند سال به این موفقیت رسیده با خودم گفتم شاید حتا با دست خالی هم بشه کاری کرد . آرزوی بهترین ها .

  6. Rokgoo says:

    حسن آقا جان من نگفتم که اين‌ها مذهبی هستند بلکه گفتم طرز تفکرشان یعنی دیدشان نسبت به مسائل مذهبی و متحجر است.
    ————
    پاسخ:
    دوست عزیز اینها هیچ دیدی نسبت به هیچ چیزی ندارند اینها طرفدار حزب باد اند منظور پیام من هم همین بود یعنی آقایان اگر فردا از جانب مذهب مسیحیت هم باد وزید اینها مسیحی می‌شوند و از منافع این باد استفاده می‌کنند.

  7. ali says:

    فيلتر شكنهاي شما
    هيچكدام كار نمي كنند
    —————
    پاسخ:
    دوست عزیز این پراکسی ها را متاسفانه من نمی توانم کنترل کنم که در ایران کار می کنند یا نه چون خودم در ایران نیستم تهیه این لیستها تها بخاطر این است که شاید کسی بتواند از آنها استفاده کند. یقینا این پراکسی ها برای عده ای کار می کنند، خصوصا که آی اس پی های مختلف متدهای مختلفی برای فیلترینگ استفاده می کنند همچنین اینکه عده ای از این آی اس پی ها در پیگیری مسدود کردن پراکسی ها فعال چنان کوشان نیستند که بعضی دیگر درنتیجه این پراکسی ها برای عده ای کار می کند و برای عده ای نه به شما پیشنهاد می کنم سعی کنید از آی اس پی هایی سرویس بگیرید که زیاد پی گیر سانسور نیستند.

  8. با سلام
    به حضرت استادی
    با تقدیم
    لینک
    اتوماتیک
    “نمابه های وب ایرانی”
    http://www.cyrusnews.com/news/digaran/?
    پ.ن
    امکانات دیکری هم
    برای “پاسخ” دندان شکن
    به پادوهای “اصلاحات” در وبلاگستان
    وجود دارد

  9. sh says:

    khosen agha jan
    een film fooroosh koleye ro bayad oon aghayee ke ba barandazee mokhalefeh bebeeneh baad beyad zer bezaneh

اخبار و مطالب خواندنی