Dec 04 2006

شعبده بازی انتصابات

نوشته:     :::       7 پیام

اینکه چرا در باره تحریم انتخابات نمی‌نویسم را قبلا توضیح دادم و دو باره توضیح نمی‌دهم فقط به اشاره می‌نویسم: “کسی که در این انتخابات شرکت کند نه معنی واقعی واژه انتخاب را می شناسد و نه معنی انتخابات را درک کرده و نه واقعیا اوضاع سیاسی ایران را می‌شناسد در نتیجه، برای چنین انسانهایی نمی‌توان منطق بکار برد یا باید آنها را به زور سرنیزه از شرکت در انتخابات محروم کرد یا باید به حال خودشان رهایشان کرد تا بروند هر غلطی که دلشان می‌خواهد بکنند! این دسته اصلا نباید رویشان سرمایه گذاری کرد، این گروه آن دسته از شهروندان هستند که مثل بز سرشان را می‌اندازند زیر و از این یا آن حرکت پیروی می‌کنند وقتی باد از یک طرف وزید اینها از همان طرف می‌روند، برای این گروه باید طوفانی راه انداخت آن وقت خودشان مثل بز دنباله روی خواهند کرد. خلاصه مطلب اینکه روی این گروه اصلا نباید حساب باز کرد.
ولی وقتی عده‌ای می‌ریزند سر این بیچاره عبدی یکی از خودی‌ها و از او می‌خواهند (یقینا تهدیدش کرده‌اند) که حرف تحریم انتخابات را نزند، آنوقت باید به حضرات اسهال طلب بارک الله گفت که چه تعریف خوبی از دموکراسی و اصلاح طلبی دارند ارئه می‌دهند! فرق این حضرات اسهال طلب با آن دیگران (جناح اوباشان رژیم) تنها در یک چیز است، اینها با پنبه سرت را می‌برند آنها باچاقو. در نتیجه عمل هم فرقی ندارد در هر دو صورت سرت را می‌برند. من یکی که ترجیه می‌دهم سرم را با چاقو ببرند تا شاید از خونی که ریخته می‌شود دنیا آگاه شود که جنایتی اتفاق افتاده.
در این انتخابات هم مثل دو انتخابات قبلی این مفلوکین (اسهال طلب‌ها) رای چندانی نخواهند آورد چون دیگر نمی‌توانند آن طبقه‌ای را که 9 سال پیش فریب دادند دوباره فریب بدهند، منظورم آن گروهی است که یک کمی تفاوت دست چپ و راستش را درک می‌کند. این گروه مار گزیده شده و مار گزیده هم از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد چه برسد به مارهای خوش قد و بالایی مثل این اسهال طلب‌ها. در نتیجه تعداد رای‌ها این دوره تنها مربوط می‌شود به حقوق بگیران رژیم و معلولین مغزی همان گروهی که در بالا توضیح دادم، همان نمونه معلولینی که در تظاهرات‌ها به نفع رژیم شرکت می‌کنند همان ها که مثل بره با پای خود به سلاخ خانه می‌روند و در بازگشت هم جنازه هاشان را توی یک کامیون گوشت بار می‌زنند و می آورند توی دکان قصابی آویزان می‌کنند. کسی که یک گرم سلول‌های فعال در مغزش باشد نه برای چنین آش شله قلمکاری که نامش را گذاشته‌اند انتخابات تبلیغ می‌کند و نه خود در آن شرکت خواهد کرد. کسی که شعور داشته باشد با چه استدلالی می‌خواهد در این به اصطلاح انتخابات شرکت کند!؟

نوشته: در ساعت: 9:43 pm در بخش: انتخاباتی

7 پیام  |           

7 پیام به “شعبده بازی انتصابات”

  1. SHIVA says:

    حالا ما شدیم دکون نون سنگکی نه ؟ یه آش برات بپزم روش 24 وجب روغن داشته باشه صبر کن !!! این خط _ اینم نشون X

  2. حسن آقای عزيز
    آخه يکی نيست جواب بده که فرضا در اين بازی انتخابات شما برنده شديد و شورای شهر تهران بدست شما افتاد. خب که چی؟
    شورای شهر چه گلی ميتواند به سر اين کشور بدبخت بزند؟
    ای خاک عالم بر سرتان! سرتان را گرم کردند تا انتخابات مجلس خبرگان را زير سيبيلی برگذار کنند تا هشت سال ديگر خيالشان از بابت تحکيم ولی فقيه راحت باشد. حالا اينها چسبيده​اند به انتخابات شورای شهر که نه قدرت اجرايی دارد و نه برد عملياتی و تاثير گذاری.
    ————–
    پاسخ:
    دکان است قربانت گردم، دکان است! اینها همه شعبده بازی است برای نگه داشتن قدرت مگر نمی‌بینی هر وقت این ملا‌های دیوس می‌نشینند کنار هم چطور با هم لاس می‌زنند اینها چپ و راست ندارند همگی شان بازیگران یک شعبده بازی هستند.

  3. کيانوش says:

    کاش میشـد به بـعضی ها حـالی کرد که چـپ و راست نـداشـتن یــعنی چـی !!
    مردم انگار دوست دارن سر خودشون رو شیره بمالـند

  4. بهروز says:

    یکی از علائم واضح بی‌شعور بودن آن گله‌ای – از جمله همین تفاله‌های انقلابی سابق – که در این نوع انتخابات شرکت می‌کنند همین است که حتی خودشان هم خبر ندارند که وابسته به نظام فاشیست اسلامی هستند و در راه تقویت رژیم جانیان قدم بر می‌دارند. حالا می‌گوئیم که این گوز‌طلبها هم پیروز این انتخابات در آمدند، که چه!؟ چه برنامه‌ای دارند که بتواند مملکت نکبت‌زده را نجات دهد!؟

  5. کيانوش says:

    پـستی رو که این مـردک ِوقـیح “ابــطحی” در باره پیروزی اپوزیسـیون در بــحرین نوشـته رو خـوندید ؟؟
    انـگار داره برای الاغ مـطلب میـنویسـه
    http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308327

  6. کيانوش says:

    بـبخـشید !! نـمی دونـم چـرا اینـجوری شـد!! هی اِرور داد ولی همه اش هم ثبت شـده !!

  7. https://iranbbb.org says:

    شرکت در انتخابات یعنی شریک جرم در نابودی ایران تا کی مردم ما میخواهند گول یک مشت آخوند چپاول گرد را بخورند ؟
    نه به هیولای اشغالگر ایران
    https:iranbbb.org

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی