Feb 16 2007

بازی سیاسی

نوشته:     :::       4 پیام

باسم الاعذاری، مسئول دفتر مقتدا صدر در نجف، به خبرگزاری فرانسه گفت: «مقتدی صدر در عراق و به طور مشخص در شهر نجف است و احتمالا فردا برای جلوگيری از فتنه و رد شایعات خطبه نماز جمعه را در مسجد کوفه می‌خواند.» منبع
sadr_larijani.jpg شنبه 22 ژانویه 2006از اول این هفته شایع شد که مقتدا صدر به ایران فرار کرده است. قبلا هم صدر به بطور علنی در ایران بوده و نه تنها در ایران بوده که با عده‌ای از سران حکومت آخوندی دیدار و مذاکره کرده، عکس و خبر آن را هم همه خلق الله دیده‌اند. مشاور نوری المالکی نخست وزیر عراق دیروز فرمودند که مقتدای صدر در ایران است.
مقتدای صدر در درگیری های نجف نقش اساسی دارد در ضمن همچنین در دولت عراق فعالیت دارد و همزمان مخالف آن دولت است و در عملیات تروریستی بر علیه همان دولت (بر علیه دولتی که خود در آن فعال است) شرکت می‌کند!؟
دولت آمریکا و خصوصا آقای بوش بارها حکومت آخوندی را به دست داشتن در درگیری‌های عراق متهم کرده.
حالا هم مسئول دفتر مقتدا صدر خبر می‌دهد که صدر فردا (امروز) خطبه نماز را در مسجد کوفه می‌خواند.
پیدا کنید پرتقال فروش را.
بازی‌های سیاسی چنان مسخره شده که آدم مانده که نکند اینها همه یک کمدی است که دارد روزانه در رسانه‌های مختلف خبری روی صحنه می‌رود.
سوال: آیا آمریکا تا این اندازه بی دست و پاست که مقتدای صدر “یک ملای یک لا قبا” می‌تواند بدون هیچ مشکلی بین عراق و ایران رفت و آمد کند همزمان در دولت عراق شرکت داشته باشد و همزمان هم سلاح دست بگیرد و برعلیه آمریکا عملیات انجام دهد!؟ پس کجاست CIA و سیستم‌های جاسوسی ابرقدرت جهان!؟
پ.ن: خبر می‌رسد که برخلاف دروغ مسئول دفتر مقتدی صدر که گفته بود صدر جمعه (دیروز) در کوفه خطبه نماز خواهد خواند خطبه‌ای نخواند، در نتیجه می‌توان به این نتیجه رسید که مقتدا صدر در ایران بسر می‌برد

نوشته: در ساعت: 6:28 pm در بخش: سیاسی

4 پیام  |           

4 پیام به “بازی سیاسی”

  1. ساتگین says:

    قربانت گردم! سی آی ای و سامانهای جاسوسی در جامعه ای که همه چیزش مشخصی است کارکرد دارد نه در جامعه ای که خرتوخر است. نگاه کن که مثلا در این کشورهای غربی به چه سادگی می توان جد و آبا هر کس را پیدا کرد و حتی فهمید که شب قبل با کی خوابیده اما انتظار چنین چیزی در عراق کمی بی انصافی و انتظار زیاد از سازمانهای جاسوسی است.

  2. جوجو says:

    ما در این بازی همه بازیگریم

  3. جوجو says:

    حسن جان این نروژ مبارز پرور چطور میشه اقامت گرفت؟ لطفا در این مورد هم تو سایتت بنویس.
    قربانت
    جوجو

  4. کيانوش says:

    خــسن آقا جـان آخه این چـه وضـعـشه ؟؟؟ مـن دو روز غـیبـت می کـنم 19000 تا پسـت می نـویسـی شـما ؟؟!!
    به گــور بابای مـقتدا صــدر هـم ســگ ارمـنی ها. . .کرده

اخبار و مطالب خواندنی