Feb 22 2007

آیا حمله آمریکا به ایران قطعی است؟

نوشته:     :::       1 پیام

امشب ساعت 18:00 بوقت اسلو خانم گوینده خبر سی‌ان‌ان هنگام شروع اخبار، بعد از سلام علیک فرمودند “اخبار ساعت 20:30 بوقت عراق و 20:00 بوقت تهران را به عرض شما می‌رسانیم.
خدا قوت بدهد!
از این هم بدتر خبرهای چند روز گذشته است، همه خبرها در باره ایران است، یا به طریقی به ایران مربوط می‌شود. از این هم نگران کننده تر خبرهای مربوط به استفاده تروریست‌های عراقی از بمب‌های شیمیایی است، شیمیایی که چه عرض کنم مقداری کلرین را با نوعی از بمب‌های دست ساز همراه می‌کنند که هنگام انفجار ملت بدبخت را مسموم می‌کنند (دچار مشکلات تنفسی می‌کنند). درست انگار آقایان بوش و شرکاء تاتر تراژیکی را که از قبل نوشته‌اند دارند صحنه به صحنه بدون نقص کارگردانی می‌کنند. خاطرتون می‌آید؟ از روز اولی که آقای بوش دستور شروع جنگ سلیبی شان را بر علیه محور شرارت با حمله به افغانستان صادر فرمودند، استدلال ایشان از همان اول این بوده که “از این می‌ترسند که خدای ناکرده سلاح‌های کشتار جمعی بدست تروریست‌ها بیفتد!”. حالا همان ترس آقای بوش به “واقعیت!!” پیوسته است.
یقینا در چند روز آینده هم آمریکایی‌ها یک ایرانی را با چهار تا و نصفی سطل کلورین در مرز ایران و عراق دستگیر خواهند کرد، آنوقت سناریو برای حمله تکمیل خواهد شد.
حالا باز آقایان خامنه‌ای و احمقی نژاد به چرند گویی خود ادامه بدهند و رجزخوانی بکنند، درست به همان روشی که ملا عمر و صدام حسین کردند. دود این رجزخوانی‌ها تنها به چشم ملت ایران خواهد رفت. آقایان که دیر یا زود باید عازم جهنم بشوند، فرقی برایشان نمی‌کند که صدها هزار نفر از ملت بدبخت ایران را هم با خودشان ببرند.
در همین رابطه بخوانید:
نگرانی از تجهیز شورشیان به سلاح شیمیایی در عراق.
این هم خبر سی‌ان‌ان
خامنه ای: وضعیت ایران فوق العاده نیست

نوشته: در ساعت: 7:43 pm در بخش: بحران اتمی، جنگ

1 پیام  |           

1 پیام به “آیا حمله آمریکا به ایران قطعی است؟”

  1. ساتگین says:

    می فهمم با چه دردی این مطلب را نوشتی. ساده نیست تجسم بلایی که می تواند بر سر ملت ایران بیاید به خاطر انسانهایی که اندازه ی خر چیزی نمی فهمند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی