Sep 04 2002

خانم دکتر شما به اندازه

نوشته:     :::       Comments Off on خانم دکتر شما به اندازه

خانم دکتر شما به اندازه ی یک الاغ هم ادراک اجتماعی و سیاسی ندارید!
«الهه كولايي» مخبر كميسيون با اعلام اين خبر در گفت‌وگو با خبرنگار «رويداد» پيش‌بيني كرد: باتوجه به ديدگاه رئيس جمهوري، كار كارشناسي دولت و تأكيدي كه اين لايحه برحفظ حقوق عمومي و خصوصي شهروندان دارد، كليات آن در صحن مجلس نيز با رأي بسياربالايي تصويب شود.
وي در عين حال تغييراتي در جزئيات لايحه دولت را مطرح كرد و گفت: اين تغييرات در جهت مطلوبيت‌هايي است كه از نظر نمايندگان، شرايط كنوني جامعه اقتضا مي‌كند.
كولايي نمونه اين مسأله را درباره ميزان تحصيلات كانديداها ذكر كرد و افزود: در لايحه دولت، سوادخواندن و نوشتن كافي دانسته شده در حالي كه اين توانايي حداقلي براي يك كانديداي مجلس كافي به‌نظر نمي‌رسد.
حُسن آقا:
خانم جان اینجا حرف از وکیل ملت است نه استاد دانشگاه و یا وکیل شما. شاید من بیسواد بخواهم یک بیسواد را به نمایندگی (وکالت خود) در مجلس انتخاب کنم، شما چه حقی دارید که مرا از این انتخاب بازدارید!!؟ درضمن مگر شما که سوادی درسطح دکترا دارید چه تاجی به سر ملت زده اید که یک بیسواد نتواند بزند. باز هم احتکار قدرت در دست (نخبگان!)!؟
خانم جان در مملکت نروژ یک کارمند ساده ی شهرداری با سوادی معادل 6 ابتدایی، 17 سال نخست وزیر این مملکت بود و سالهای متمادی وکیل مجلس. مگر علمای! ما چه تاج تری به سر این ملت زده اند که بیسوادان نتوانند!؟ این ترکمانی که علما زدند هر بیسوادی بهترش را میزند. صد سال گذشته را هرچه کشیدیم از دست “علما!” و “روشنفکران!” دروغین کشیدیم هنوز هم کافی نیست!؟

نوشته: در ساعت: 4:27 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خانم دکتر شما به اندازه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی