Dec 03 2008

باور کنید این رئیس جمهور بهترین گزینه دوره آینده ریاست جمهوری است!

نوشته:     :::       22 پیام

آقای رئیس جمهوری که قرار بود پول نفت را بیاورد سر سفره ملت! نه تنها پول نفت را سر سفره نیاورد که حالا حتی قادر نخواهد بود پول نفتی که سر سفره بسیجی‌ها بود را هم تامین کند.
در کمتر از یکی دو هفته باد ایشان چنان خالی شد و دیگر مثل سابق قمپز در نمی‌کنند و نمی‌فرمایند که حتی با نفت 5 دلار هم مملکت را اداره خواهند کرد. ایشان در کمتر از دو هفته اول قمپز در کردند که مملکت را با نفت 8 یا 5 دلاری هم اداره خواهند کرد. بعد فرمودند با نفت 5 دلاری اداره می‌کنند و مجددا چند روز بعد فرمودند اصلا نیازی به نفت ندارند و مملکت را بدون درآمد نفت هم اداره خواهند کرد(نفت 0 دلاری!). حالا امروز عاقبت آن ته مانده باد ایشان هم خارج شد و فرمودند “دولت او ناگزیر خواهد شد که از یارانه‌ها و هزینه‌هایش بکاهد و مالیات‌ها را افزایش دهد.”
حالا یقین بدانید اگر با این سرعت سرسام آوری که ایشان دارند در سرازیری ترمز بریده به پایین می‌روند، همین روزها پول تریاک رهبر را هم نمی‌توانند تامین کنند. در نتیجه اگر رهبر با انقلاب سرنگون نشود یقینا از خماری چپه خواهد شد.
یک نگاهی هم به این بیندازید

نوشته: در ساعت: 8:39 pm در بخش: اقتصادی

22 پیام  |           

22 پیام به “باور کنید این رئیس جمهور بهترین گزینه دوره آینده ریاست جمهوری است!”

  1. خسن آقای عزیز …
    به این لینک سر بزن حتما …ببین چه جوری خایه های محصولی رو مالونده…
    http://sefidsiah.blogspot.com/2008/12/blog-post_2571.html

  2. عکسش رو اگه خواستی اینجا هم بذار

  3. احتمالا در نطق بعدی میگه من با نفت بشکه ای 5- دلار هم کشور رو اداره میکنم…چون در جمهوری اسلامی هیچی بعید نیست…
    احمدی نژاد از این بابت خوبه که چهره ی واقعی نظام ایران رو نشون میده و رک و پوست کنده میگه که ما اینیم!
    نشون دادن چهره ی کثیف این حکومت کاریه که میشه گفت این میمون انسان نما به خوبی از عهده ش بر اومده…

  4. متولد 1984 says:

    1- به سپید… سیاه:
    این جاکش (حبیب الله شورکابی) با محصولی تو شمرون تو پروژه های زمین خواری و برج سازی همکاری میکنه.
    2- محموق احمقی نژاد، احمق ترین رئیس جمهور تاریخ بشریت.

  5. Sanaz says:

    اين مربوطه به ان يك فروند اخوند و درس خداشناسيش و مرتضي كه اسم خودش رو گذاشته «مرتضي سكولار » كه بازهم مردم فريبي كنند. عجب اينها هفت خط روزگارند .
    آخوند سنجهء رشد فرهنگی جامعه است
    اگر از من بپرسيد که آيا آخوند فرهنگ جامعه را می سازد يا جامعه، به ميزان رشد فرهنگی خود، ويژگی های آخوند هايش را می پرورد، من خواهم گفت دومی. درست است که آخوند منشاء بسياری از داده های فرهنگی يک جامعه است اما خود در محيطی زيست می کند که هم آن ارزش ها را می پذيرد و هم آنها را به نسل بعدی آخوندها بازخورد می دهد. به همين دليل هم هست که شما می توانيد ميزان رشد فرهنگی هر جامعه ای را با طرز فکر و جهان بينی و اخلاقيات آخوندش محک بزنيد. اين امر بخصوص از آنجا اهميت پيدا می کند که بنظر می رسد تا زمانی نامعلوم در آيندهء جهان، آخوند جزئی لاينفک از هر جامعه ای است. يعنی، من هنوز جامعه ای سراغ ندارم که در آن دين وجود داشته باشد اما دارای «دينکاران» (آخوندها) و «نيايشگاه ها» گوناگون نباشد. دين و دينکار (کسی که از راه دين نان می خورد) تنها لازم و ملزوم يکديگر نيستند بلکه جلوه های دو گانهء يک پديده اند. اين نکته يک واقعيت مسلم اما کوچک جامعه شناختی است که به واقعيت گسترده تر و بزرگ تری متصل است؛ و آن اينکه هر نهاد اجتماعی هم حضوری ذهنی دارد و هم نمودی مادی و عينی. مثلاً، نمی توان به مفهوم ذهنی «دادگستری» انديشيد اما آن را در قوالب عينی «دادگاه» و «قاضی» (و، در پی آن، بگيريم، «متهم» و «زندان») مجسم نکرد.
    از دكتر اسماعيل نوري اعلا

  6. خوب وقتی که این آغا ادعا می کنه که می تونه با نفت 5 دلاری و حتی صفر ایران را اداره کنه ! لابد می تونه که می گه . من تعجبم که چرا این همه مخالفت ؟ جدی می گم . هیچکس نمی تونه اینو بگه الا احمدی نژاد !به همین دلیله که شیخ کروبی الآن صحبت 50 تومان و این چیزا رو دیگه نمی کنه .

  7. ترانه says:

    خُسن آقا عزیز یک نگاهی هم به این لینک بیانداز ضمنن ای میل هایت را هم ببین شاد باشی
    http://www.youtube.com/watch?v=Jj8ZBBVs7Ak&feature=related

  8. دكتر لائيك says:

    مَش مرتضي…….
    ……. درس عبرت از پينوكيو!
    اگه يادت باشه پينوكيو گول ِ لامپايك(دوست و مريد ِ)خود را خورد و با اراده و اشتياق وارد شهر احمقا شد فكر ميكرد اونجا مدينه فاضله است اما ديد كه گوشش داره بزرگ ميشه و ظرف چند روز تبديل به خر شد…..
    ميدوني؟حكايت شماهاست!…..فقط فرق پينوكيو با شما، اينه كه پينوكيو آخرش توسط فرشته مهربون آدم شد ، اما شما همون خر باقي مونديد!…
    من ديدم بد گير دادي به اون مرتيكه بروجردي گفتم شايد ، اطلاعاتت ناقص باشه !
    اين اطلاعات در ليك فيلم آورده شده و همچنين منبع برداشت آن هم سايت مرکز اسناد انقلاب اسلامي ( اگر سايت را هم قبول نداري ، از قرآن هم برايت دليل بيارم قبول نخواهي كرد ….
    ——— خطاب به بچه هاي پاتوق خسن آقا———-
    افشين ، ممد سوتي ، ساني ، متولد 1984 و.. حق با شما ها بود اين گروه بروجرديسم همشون موتور عقبن!!!
    لطفا به پاراگراف ماقبل آخر متن سايت مرکز اسناد انقلاب اسلامي كه بخش از اعترافات بروجردي عينا در فيلم نيز http://www.irdc.org/upload/4.rm آمده توجه كنيد ….
    در ضمن من پيشنهاد ميكنم بجاي سكولاريسم و سكولاريته بروجردي : عناوين : همو سكسولاريسم ِ بروجرديته اطلاق كنيم! …….بابا اينا ديگه كين؟؟؟؟!!!
    ———————————————–
    سايت مرکز اسناد انقلاب اسلامي در گزارشي نوشت:
    اعترافات بروجردی لعنت الله علیه – ) سيد حسين كاظميني بروجردي(
    حسين کاظميني بروجردي مدتي پيش با برنامه ريزي و حمايت تبليغاتي رسانه هاي خارج از کشور با ادعاي ارتباط با امام زمان، دادن اذکار عجيب به مردم و ادعاي حل مشکلات آنان و ادعاي رهبري دين سنتي و مکاتبه با سران کشورهاي اروپايي و غربي و هم چنين پاپ و مصاحبه با راديو و رسانه هاي خارجي سعي در ايجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمايي خود داشت .
    وي در ادعاهاي کاذب خود مدعي شد که نوه آيت الله العظمي بروجردي است در صورتيکه بعد از دستگيري سطح پايين علمي و نسب واقعي اش برملا شد.
    اوج فعاليتهاي تبليغاتي کاظميني بروجردي و همراهانش در مهرماه سال گذشته اتفاق افتاد و به سرعت فروکش کرد. در اين حال جرج بوش مدتي پيش در حمايت از به اصطلاح آيت الله کاظميني بروجردي سخناني در دفاع از آزادي مذهبي و حقوق فردي ايراد کرد.
    سيد حسين کاظميني بروجردي با تبليغات و چاپ عکس خود در کنار مرقد حضرت امام موسي کاظم عليه السلام و مقبره پدر و پدربزرگش در بروجرد آنها را در روستاها و شهرستانها توزيع مي کرد. براي حضور مردم در جلسات سخنراني اش از پول صدقات اتوبوس تهيه مي کرد و به شدت در تلاش براي تشکيل جلسات پرجمعيت تر و شلوغ تر بود.
    بروجردي با تکيه بر بيان اغوا کننده خود توانسته بود عده اي از مردم ساده و ناآگاه را در اطراف خود گردآورد. وي مدعي رهبري اسلام سنتي و دين سنتي شده بود. حمايت و رسانه هاي خارجي و ماهواره ها از وي باعث توهم رهبري و مرجعيت در وي شده بود. در اين بين ارتباطات خاص و بعضا مسئله داري که از آن سوي مرزها با وي برقرار مي شد باعث شد تا نوعي خود شيفتگي سياسي و ديني در هدايت يک انقلاب و براندازي جمهوري اسلامي در او ايجاد شود.
    او شعرها و دعاها را در آهنگهاي مختلف مي خواند و با اظهارات عجيب و غريب عناصر غيرمذهبي و ناسالم را در اطراف خود جمع کرده بود. وي از خواندن صحيح قرآن و مفاتيح الجنان عاجز بود.
    در فيلم هاي ويدئويي که خود از خود تهيه نموده اکثر ادعيه را هم از لحاظ لفظي و هم از لحاظ معنوي غلط مي خواند. از جمله قبل از شروع نماز به خداوند خطاب مي کند:« يا من لايغير ذنبه لا هو» اي کسي که گناهش بخشيده نمي شود الا او که اين جمله اگر با آگاهي بود شرک محسوب مي شد.وي در جلسات محاکمه انگيزه خود را قدرت طلبي و سوء استفاده از سادگي مردم مي داند. وي تاکيد مي کند وقتي مردم جاهل به من سواري مي دهند چرا سوار نشوم ؟
    وي در آخرين جلسه دادگاه خود را فريب خورده ضد انقلاب خارجي دانست وتاکيد کرد نوري زاده بارها با وي تماس گرفته و وي را تحريک به استقامت کرد و گفت : « اگر مدت کمي مقاومت کني ناتو به ايران حمله مي کند و کار آنها تمام مي شود و تو مي شوي رهبري ديني ». حتي خانمي از راديو سوئد زنگ زد و ضمن تبريک گفت هيچ روحاني به اندازه تو روي کره زمين معروف نشده است.
    ***************
    بخشي از اعترافاتش عينا نقل مي شود:
    “مثلا روي چيزهاي الکي و غير مهم مانور مي دادم من تقويم چاپ مي کردم عکس مرقد حضرت امام کاظم را ميگذاشتم کنار مقبره پدر و پدربزرگم و پدرش که در بروجرد مدفون اند. به عنوان کاظمي بروجردي مي خواستم يک جوري تبليغ کنم بعد آنها را برسونم به اجدادم يا مثلا خمين که فرزند 27 امام سجاد «ع» بودنم را توي تيتراژ وسيعه با عکس هاي خودم چاپ کردم بعد گفتم ببرند توي دهات ها و شهرستانها طوري شده بود که وقتي مي گفتند فلاني اينجا برنامه داره جمعيت فوج فوج مي آمدند . مي گفته پول رفت و آمدها و اتوبوس را از محل صدقات جمع آوري کنيد و اگر هم کم مي آمد خودم مي دادم و همه اينها از روي هواي نفس بود را داشتم جمعيت جلسه من اينقدر زياد شود که بين ميدان انقلاب و آزادي مردم جمع بشن و برنامه اجرا کنم. اگر شما جلوگيري نمي کرديد، يقينا جلسه بعدي ام که سيزده رجب بود اين اتفاق مي افتاد يعني جوري مي شد که استاديوم ها جا نداشت، تزم اين بود. واقعا من الان نگاه مي کنم درسته لذت مي بردم و من تو اعترافاتم گفتم وقتي در آخرين منبر در استاديوم شهيد کشوري رفتم روي سن و نشستم اون ته سالن را که ديدم سياهي مي زد سرم گيج رفت آن غرور نفساني مرا گرفت. گفتم خوب الحمدلله آدم شديم اين مملکت کسي با دست خالي بدون روزنامه بتونه اين جمعيت را جمع کند.
    *****او در پاسخ به اين سوال که جمعيت به فرض جمع شوند شما که معلومات کافي را نداشتيد، ميگويد:
    خوب من که بحث علمي نمي کردم اين اسلام سنتي را اين آخري ها در آوردم نمي گفتم ميخواهم اسلام شناسي بگم نيم ساعت دعا و توسل ميخواندم دعا را ديکلمه وار ميخوندم قسمتي از زبور، خودم هم شعر مي سرودم. صوت خوبي هم داشتم و در آهنگ هاي مختلف مي خوندم. خلاصه يک کاري مي کردم بيشتر لات ها و بدحجاب ها جذب مي شدند. به خاطر چي؟ به خاطر اینکه به اینها می گفتم بیایند حاجت بگیرند. کمتر هیاتی ها و مسجدی ها می آمدند و از بس که روی اینها روانشناسی کار می کردم و روی مخشان، اینها میخکوب می شدند بلد بودم مخ بتکونم به قول امروزی ها ترید کنم به طوری که افراد انتظار نداشتند من استاد دانشگاه یا … باشم انتظار یک دعاخوان پیشرفته را داشته باشند یه دعا نویس مثلا کشوری یا یک چیز گسترده تر.
    *****او در پاسخ به اين سوال که متهم به عمل شنيع لواط در دوران طلبگي با ديگر طلبه ها ، ميگويد:
    خداوند شهوت را در راه آزمايش بنده قرار داد تا بنده صالح الله از بنده خطا كار تميز داده شود … در دوران جواني بنده به لحاظ محدوديتهاي تردد خروج و ورود به بيرون حوزه، با تني چند از طلبه ها عمل نعوذ بالله لواط را مرتكب شدم ولي حالا توبه نمودم و از درگاه خداوند طلب مغرفت كردم، علت خروج دائمي از حوزه قبل از اتمام “سطح” همين فشار هاي شهواني آن زمان بنده بود ، علت خطابه بنده قبل از نماز هم : يا من لايغير ذنبه لا هو( اي کسي که گناهش بخشيده نمي شود) همين اعمال شنيع لواط بنده از دوره جواني بود كه تا چند دهه و قبل از توبه ام ادامه داشت.
    *****او در پایان با ابراز ندامت مجدد ابراز می دارد:
    کار تخصصی که در حد من نبود نمی بایست می کردم حالت جنون پیدا کرده بودم. الان من فکر می کنم که ازنظر ایمان، علم و عقل از هر سه تهی هستم من حتی روخوانی قرآن و مفاتیح الجنان را خوب بلد نیستم. از اشتباهات خودم از پروردگار طلب عفو می نمایم. اشتباه مقاومت در برابر جلب، اشتباه و نادرستی نامه به سران خارجی، مصاحبه با رسانه های خارجی به زشتی کشاندن صدها نفر و خانواده ام را قبول دارم و روی آن توبه می کنم و از حضرت صاحب الامر و رهبر نظام مقدس اسلامی استدعای بخشش و اغماض برای خودم و خانواده ام و این گرفتاران و بندگان ضعیف النفس که در برابر القائات نفسانی ناتوانیم، را دارم و اینکه بشری جایزالخطا هستم ،مستدعی گذشت و عطوفت می باشم .”

  9. ممد سوتی says:

    دکتر لائیک…
    اولین چیزی که جداً منو ناراحت کرد این بود که این حیوونها با این آدم تو زندان چی کار کردن که به این روز افتاده و اینها رو داره می گه…

  10. اقای دکترلائیک درست است که ما با عقاید بروجردی و دیگر دین داران مخالفیم ولی اینکه از جنایت پیشگانی مثل مرکز اسناد اسلامی مدرک بیاوریم تا بروجردی را رسوا کنیم از فرهنگ و قاموس ما بدور است قربان کمی در این مسائل بیشتر دقت کنید. مخالفت ما با بروجردی نباید باعث شود که به دامان حکومت بیفتیم.

  11. دكتر لائيك says:

    خسن آقا اتفاقا منظور من همين اگرمان ديسمان بود …مركز اسناد انقلاب اسلامي نتيجه تفكر مذهبي و اسلاميست ، يعني همان شالوده اي كه ذهنيت افراد مانند بروجردي و مرتضي و… بر آن استوار است …اگر بنده همين مطلب از فلان وبگاهي كه مورد تائيد حكومت نيست ، ريفر ميدادم دال بر مخدوش بودن گزارش ويا شانتانژ بودن آن از منظر واپسگرا ها بود!….منظور من اينه كه مذهب و حكومت مبتلا بِه ، كارد و دسته اي هستند كه توان تحمل همديگر رانيز ندارند…
    پس از چه دفاع ميكنند اول امتزاج دين و سياست سپس انفكاك سكولاريته آن ! من فكر ميكنم دقت كردم….

  12. متولد 1984 says:

    من نمی دونم مسئولین نظام با چه ابزاری اعتراف گیری می کنن که اعترافات متهمین تا این حد جامع و مانع میشه.

  13. سلام … مشکل اما اينجاست اگر با انقلاب سرنگون نشود و از «خماري» يا هرچه ديگر چپه شود، تمام جامعه و را هم با خود چپه کند …

  14. مرتضی سکولار says:

    اینک که آقا مژدگانی حکومت سکولار اسلامی داده اند چون اهل کوفه نباشید که به منجی خود پشت کردند و در آتش دوزخ جاودان شدند.
    خدمت کفاری که به حضرت آیت الله بروجردی هتاکی می کنند باید عرض کنم که حکومت این سفیانی ها همانند معاویه لعنت الله علیه است و هیچ کدام سید نیستند نه شاهرودی نه خامنه ای و نه خمینی بلکه اینها سفیانی هستند اگر این ها سید بودند هرگز شخصی از نوادگان خاندان عصمت و طهارت را زندانی و بازجویی نمی کردند چرا که سید در اسلام جایگاه والایی دارد بخصوص اگر معمم باشد حرمتش باید حفظ شود ولی آنان آنچه باید در حق کافر و مشرک شود بر سر ایشان آورده اندو بدون شک هرکس در اینجا از آیت الله بروجردی بد گوید و به او دشنام دهد از عمال رژیم سفیانی بوده و انشا الله با ظهور آقا امام زمان ریشه تمام سفیانی ها در زمین خشکانده خواهد شد.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  15. کــَـرَک says:

    درود به خــُـــسـن آقا و دوستان
    عــامـو جــونـی
    کــاکـو جــونـی
    اِمـــشـو شـُـو جـُمـعــن
    مـن از طـرف هــمـه ايـراني ها عـاجـزانـه از ای دُولــتـو تـقاضـا مـيـکنـم که جـون ِ کـاکـاتون ، اِی مـيـخـُـويـن ماليـاتو ر ِ زيـادش کـنـين ، تـو را به جـدتـون کـاندومـو ر ِ دس نـزنين
    لا اقل شــُو ِ جـمـعـه بــَروی کاندومو سوپسيد بيزاريــن ثـواب داره ، بـُو خـدا ما مـيخويــم رأی بيـديـم
    از مســؤؤلـين مــمـنونــيـم

  16. پاسخ به مرتضی:
    میدونی سید یعنی چی؟
    تا حالا فکر کردی که سید در کجای تاریخ و فرهنگ ایران جا داره؟ببین به طور خلاصه چیزی که ما امروزه بهش میگیم سید محصول تجاوز تازیان چند قرن پیش به زنان ایرانیه
    پس اینقدر سید سید نکن مستر سکولار…هیچ کی دوست نداره جدش به یک عرب وحشی 1400 سال پیش برسه که به یک زن ایرانی تجاوز کرده…
    ببین آقای مثلا سکولار تاوقتی که فاکتورهای مورد نظرت برای یک حکمران عقبه اش به فلان امام دیوس و سید بودنش باشه کار به جایی نمیبری…دوستانه بهت میگم این آب گل آلودی که تو توش قلاب انداختی ماهی نداره که هیچ خرچنگ داره…
    پس از این هو چی بازی ها در نیار که اصلا حال و حوصلتو ندار(ی)م.

  17. بیخدا says:

    در روزنامه«اعتماد ملی»در بخسی با نام «چرا کروبی بیاید»تلاش می کنند تا به ما بفهمانند که او بهترین است.همچنین رسمنجانی،سید شیاد،دکتر روحانی و بقیه دزدان با انتقاد از احمدی نزاد تلاش میکنند تا او را بدنام کنند تا اینبار خودشان به ریاست جمهوری برسند.
    من قصد رای دادن ندارم.اما اگر قرار باشد رای بدهم هرگز به دزدانی چون رسمنجانی و خاندانش،خاتمی شیاد،روحانی و کروبی دزد «که به خاطر چند میلیون تومان رشوه به شهرام جزایری اجازه هر غلطی را داد»رای نخواهم داد.من به احمدی نژاد رای میدهم چون حداقل نتیجه ای که داره این هستش که روند نارضایتی ها رو افزایش میده و باعث میشه که شاید مردم به فکر شورش و براندازی بیفتند.اما با اومدن بقیه ی دزدان عمر حکومت طولانی تر خواهد شد.من هرگز به رسمنجانی رای نخواهم داد.

  18. David says:

    بیاد بیاوریم که اراذل و اوباش و چاقو کش رژیم، در اروپا و در روز روشن زنده یاد دکتر شاپور بختیار و زنده یاد سروش کتیبه را مثله مثله کردند.
    بیاد بیاوریم که اراذل و اوباش چاقو کش وزارت اطلاعات و امنیت رژیم، هنرمند میهن دوست و شجاع، زنده یاد فریدون فرخ زاد را در شهر”بن”(Bonn) آلمان با چاقو کشتند.
    بیاد بیاوریم که همین اراذل و اوباش شبانه به خانه پیرزن و پیرمردی بنام پروانه و داریوش فروهر یورش بردند و آنها را با ضربات پیاپی چاقو عملا تکه تکه کردند.
    رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و هنرمندان جیره خوارش مبلغ چاقو کشی هستند.
    ————
    پاسدار محمود احمدی نژاد، در سفری که به “زنجان” داشت، مخالفان رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی در ایران و جهان را با “چاقوی زنجان” تهدید نمود.
    ریشه های سخنان احمدی نژاد در کجاست؟
    در آشوب های دارو دسته ی خمینی در خرداد سال 1342، چاقوکشان طرفدار وی به خیابانها ریختند و تن های مردمانی را که با این آشوب ها مخالف بودند، با چاقوهای خویش دریدند. سید طیب سید رضایی، سرکرده ی این چاقوکشان، یکی از اسلاف سبزعلی رضایی، معروف به محسن رضایی، فرمانده ی پیشین سپاه جنایتکار انقلاب اسلامی بود.

  19. میم بیخدا says:

    با سلام به حسن آقا و بقیه دوستان امروز تولدم بود با اینکه الان 24 سالم شده ولی خودمو دو ساله میدونم چون دو ساله کافر شدم

  20. farzad says:

    پاسخ به مرتضی سکولار!!!
    1)سکولار یعنی کسی که می گوید دین در اجتماع و سیاست و قانون و اقتصاد دخالت نکند.
    2)مردم باید هوشیار باشند فریب ملایان روشنفکرنما را نخورند. اما جالب این است که کاظمینی بروجردی حتی روشنفکر نما هم نیست.
    3)ببینید مرتضی چی نوشته:
    «سید در اسلام جایگاه والایی دارد بخصوص اگر معمم باشد حرمتش باید حفظ شود ولی آنان آنچه باید در حق کافر و مشرک شود بر سر ایشان آورده اندو »
    ایشان می گوید مرگ خوبه اما برای همسایه!
    نوشته:
    آنچه باید در حق کافر و مشرک شود
    یعنی این مرتضی و آقای سکولارش!! شکنجه و زندان و تبعید و شایعه سازی علیه دگراندیشان را مجاز می دانند و فقط برای سید ها و مسلمین و ملایان آزادی بیان و امنیت اجتماعی می خواهند.
    مرتضی،شاشیدم به اون نظام سکولار که آیت الله بروجردی بخواهد ایجاد کند!

  21. اشکان says:

    حسن آقا من این لینک شما را در بالاترین گذاشتم.
    http://balatarin.com/permlink/2008/12/4/1466617
    اما آنجا کسی با آیدی abnoos که خودش را “الف .مینو سپهر” معرفی میکند به این لینک رای منفی داده، زیرا به نظرش توهین آمیز است.
    این فرد، کریم حقی یکی از جداشده گان مجاهدین در سال۱۹۹۱و یکی از ماموران فعلی و گشتاپوی خمینی در اینترنت است.

  22. me says:

    فيلمsexy امام جمعه توسركان حجت السلام حسن گلستاني را در اينجا ببينيد
    http://golestanimovie.blogspot.com/

اخبار و مطالب خواندنی