Jun 13 2009

با یه یا حسین ریدن رو میر حسین

نوشته:     :::       35 پیام

چند ساعت رفتم خوابید ببین چه بر سر رای امت همیشه در صحنه آوردندها! این شعار بالا شعار بخشی از امت همیشه در صحنه است و چه با معنی است این شعار.
گرچه من هم دیروز در تحلیل‌ام اشتباه کردم، اشتباه که چه عرض کنم محاسبات من بر این اصل استوار شده بود که رهبر از این همه امت سبز پوش خجالت می‌کشد و اجازه می‌دهد میر حسین بشود رئیس جمهور و بعد مثل دوران خاتمی امت را می‌فرستند دنبال نخود سیاه، ولی گویا این سید چلاق بی شرم تر از آن است که صدای امت را به این سادگی‌ها بشنود.
حالا باید منتظر عکس العمل هاشمی و شرکا بود، یا شاید هم همان‌ها در پشت پرده با رهبر برنامه این شعبده بازی را ریخته بودند تا بتوانند با این وسیله امت از همه جا بیخبر و همیشه در صحنه را یک بار دیگر به صحنه بکشند تا با این وسیله بتوانند ابزار قوی برای مذاکره با آمریکا داشته باشند.
از امروز باید منتظر دو اتفاق بود. یا هاشمی، میر حسین و خاتمی هم در این بازی همکاری کرده‌اند، که در آن صورت امت منفعل تر از پیش به خانه هایشان خواهند رفت و حکومت آخوندی با دستی بسیار قوی به مذاکره با آمریکا خواهد رفت و حکومت ولایت وقیه را برای سالهای زیادی تثبیت خواهد کرد. یا اینکه هاشمی، میر حسین و خاتمی در این بازی شرکت نداشته‌اند که من شدیدا بعید می‌دانم این تئوری را. در چنین حالتی باید این سه نیروهایشان را به میدان بیاورند و بازی انقلاب مخملی را به اجرا بگذارند، همان گونه که در این نوشته پیش بینی کرده بودم.
نتیجه گیری انتصابات:
● آخوند باهوش است، مکر او بی حد و مرز است، اگر ملت می‌خواهد پاشنه آشیل این حکومت را بکشد باید باهوش تر از این ابلیس‌های عبا بدوش عمل کند.
● ایرانیانی که این دوره را تحریم کردند نشان دادند که با هوش تر از ابلیس‌های عبا به دوش هستند، این گروه باید به خود افتخار کنند و هدایت امت را از این به بعد به دوش بگیرند و آنها را از شر ابلیس برهانند.
نتیجه آرا تا این لحظه، منبع تلویزیون آخوندی:
محمود: 19.761.433 رای 64.78 درصد
میر حسین: 9.841.056 رای 32.26 درصد
محسن: 633.048 رای 2.08 درصد
مهدی: 270.885 رای 0.89 درصد
بعد از اعلام نهایی آرا تحلیلی هم بر این چیدمان خواهم نوشت، چه این رده بندی هم معانی خودش را دارد و اگر چیدمان را به این شکل ارائه داده‌اند، می‎خواهند با این چیدمان هم خط و نشانی بکشند و به دنیای بیرون هم نشان بدهند که چه می‌خواهند و چه نمی‌خواهند…
مشاهدات فیلم‌های خبری:
● قبل از انتصابات: صف امت همیشه در صحنه، خانم ها بی حجاب آقایان با موها و ظاهری سوسول
● بعد از انتصابات: صفوف بهم پیوسته زن‌های چادری مردان ریشو با جای مهر نماز روی پیشانی
● قبل از انتصابات: موسوی برای مموتی شاخ و شانه می‌کشد
● بعد از انتصابات: موسوی و کروبی ملت را به همدلی دعوت می‌کنند
این کاریکاتور نیک آهنگ به حق یکی از بهترین هاست بسیار گویا و بسیار با هوش

akheish.jpg

نوشته: در ساعت: 7:18 am در بخش: انتخاباتی

35 پیام  |           

35 پیام به “با یه یا حسین ریدن رو میر حسین”

  1. کیانوش says:

    نه خودمونیم خسن آقا جان
    حـــال کردی ؟
    منکه خیلی کیفم کوکه
    چشم این مردم احمق کور
    دندشون هم نرم

  2. A says:

    لطفن نظر قبلی که غلط املائی داشت رو حذف نمائید.
    —————-
    حسن آقا:
    طی نه ماه گذشته گفتیم و گفتیم…از هادیان سیاسی سپاه که به مناطق مختلف کشور گسیل شدند….از فرمایش خامنه ای به محمود مشنگ که برو برای پنج سال دیگه برنامه ریزی کن….از انسجام هیئت های اجرائی و نظارت و تقلب های گستره که فقط از حیله گرانی مثل آخوندها برمی آید و هزار و یک دلیل دیگر که : دوستان …عزیزان به شعور خودتان توهین نکنید…
    نکته جالبی که من از آن خوشحالم اینست که این مفلوکان سیاسی داخل و خارج دیشب تحریمی ها رو شکست خورده خواندند!! و اینکه چون طرحهای تحریمیان راهبردی نداشته باید به حاشیه بروند. اما….
    حداقل اینبار نمیتوانند یقه ما را بگیرند مانند سال هشتادوچهار….بلکه اینبار ما یقه ایشان را میگیریم که چرا با استدلال و خطای استراتژیک : “نگذارید احمدی نژادتکرار شود” سبب شدید که حکومت مکر و حیله ( ج.ا ) شعور ملت را مسخره نموده حضورشان را در این برهه از شرائط سیاسی جهانی مشروعیتی برای خود معرفی نماید؟شما مفلوکان سیاسی که سوار بر موج “اصلاح طلبان دست ساخته حکومت آخوندی “بر ما میتاختید و حتی تا پاسی از دیشب خود را پیروز این بازی مضحک قلمداد نمودید چه جوابی برای این فوج عظیم گول خورده و سرخورده دارید؟

  3. bahar says:

    بايد به مقام رهبري تبريك گفت که چه قشنگ بازی کردو چه خوب مردم با جو حماسه وانقلاب وتغییر کشوندن پای صندوق
    مهم مشارکت مردم بود نتیجه هم فرقی نمیکنه چه احمدی چه موسوی همه از زیر یک عبا امدن بیرون

  4. سلام … ببخش مخالف پیشنهادات هستم..بعنوان یک دمکرات رادیکال (شاید هم از روی عصبانیت ..عصبانیت از اینکه “ما” دوباره خواستشان برآورده کرده و حرفشان گوش کردیم و به نظام آری گفتیم ونه از اینکه کدام مترسک برنده شد): مردم به نظام رای دادند، مردم خودشان میخواهند حرفشان گوش کنند، پس به رای اکثریت باید بمانند و نه فقط “ما” بلکه همه ما چوبش را بخوریم … باز هم بالای 80 درصد رای آری به نظام دادند، و سلام …

  5. نکته جالب: وقتی 25 ملیون رای شمرده شده بود، رای باطل وجود نداشت الان متوجه اشتباه شدند و از 38 ملیون چهارصدهزار رای باطل هم هست ….

  6. lazem says:

    این آخوند ها مکار تر از آنی هستند که فکرش را می کنیم

  7. http://www.youtube.com/watch?v=O-8b1ADWiUY
    درگیری بعد از انتخابات در ولی‌عصر و تیراندازی

  8. فربود says:

    درود
    مردم ایران باز هم بازیچه ارتجاع شدند.مردم ایران باز هم یاداور شدند که حافظه تاریخی شان بسیار ضعیف است.مردم ایران باز هم نشان دادند که خلایق هرچه لایق.
    مشکل تنها مربوط به حکومت و اخوند و بسیجی نمی شود بلکه مردم هم نقش به سزایی در وضع فعلی دارند.
    نخست باید گام بر پله اول نهاد تا به پله اخر برسیم و تا زمانی که که خود را درست نکنیم ایران را هم نمی توانیم بسازیم.
    به روزم

  9. طبق اخبار صدا و سيما رهبر جمهوري اسلامي پيام تبريك پيروزي آقاي احمدي‌نژاد را گفته است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    گفته حالا مي‌توانيد جشن بگيريد !!!!!!!!!!!!!


    اين يعني تمام ماجرا و تمام!!!!!!!!!!
    نه از موسوي و نه از كسي ديگر كاري ساخته است!!!!!!!!!!!!!!!
    ….
    خداحافظ يه نموره كورسو!!!!!!!!!!!!
    لطفن ديگه نياييد بگوييد ما مي‌خواهيم قدم قدم جلو بريد!!!!!!!!
    ….
    ….
    يادتون هست من الاغ كي داستان رنگ‌ كردن تابلو اصلاحات را گفتم!!!!
    نگفتم شما رگه به رگه اين تابلوي سياه را سفيد مي‌كنيد و تا به رگه آخر مي‌رسه دستي از اون بالا كل تابلوي شما را در خم سياه مي‌كند جلوي شما مي‌گذارد تا دوباره شروه كنيد به رگه رگه سفيد كردن!!!!!!

    من الان قاطي‌ام!!!!!!!

  10. ترانه says:

    کودتای جدید در رژیم کودتا
    [ ایرج مصداقی]
    http://www.irajmesdaghi.com/page1.php?id=276

  11. ارنستو says:

    ببين خسن آقاي عزيز
    نكته اينجاست كه اين ملت سبزپوش در ظرف كمتر از 36 ساعت تبديل به طرفدار احمدي نژاد شد!! باور نكردني است ولي به جز عده قليلي هيچكس حتي حاضر نيست بگويد از موسوي دفاع ميكرده و به موسوي رآي داده چه برسد به اينكه از رآيش دفاع كند و مخمل فروشي باز كند. هيچ اثري از آثار ملت سبز پوش نيست انگار اين اتفاق در كشور ديگري رخ داده است . فانتزي با نمكي است

  12. ارنستو says:

    من كم كم دارم به اين نتيجه ميرسم كه اين ملت سبز پوش مشكل شان فقط قر كمر بوده نه چيز ديگري و ما بي دليل زياد جدي شان گرفتيم كه آنهم تقصير ×سن آقا است!!

  13. چقندر says:

    خوب اینم همان تیر خلاص بود که من همیشه می گفتم.
    احمدی نژاد تیر خلاص انقلاب بود دیگه که داره کاره خودشو خوب انجام می ده بلاخره این خره داستان قلعه حیوانات آمده که تیس کلنگ بندازه و همه را از دور خارج کنه

  14. نامه میرحسین به مراجع says:

    خب شما ها که دائم از تحریم و براندازی می گفتید، حالا مثل شیره ای ها میگید: “خودش خشک میشه میافته” چلموها:
    نامه میرحسین به مراجع:
    بسم‌الله الرحمن الرحیم
    انا لله و انا الیه راجعون
    محضر مبارک مراجع عظام و علمای اعلام
    با اهدای سلام، اینجانب اطمینان دارم که روند حوادث انتخابات ریاست جمهوری دهم را با دقت پیگیری کرده‌اید. اگر چه توسل به دروغ و استفاده‌ بی حساب از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات یک‌سویه به سود نامزد حاکم به خوبی نشان دهنده عزم این گروه خاص برای پیروزی به هر قیمت و از هر راه ممکن بود، اما تصور تقلب در آرای مردم تا این اندازه و برابر انظار شگفت‌زده جهانیان از حکومتی که تعهد به عدالت شرعیه از ارکان اساسی آن شمرده می‌شود، برای کسی ممکن نبود.
    امروز که با حیرت تمام شاهد چنین تصورات جسورانه در امانت مردم هستیم و تمامی راه‌ها برای احقاق حق بسته شده، مواجه شدن مردم مظلوم با سکوت علما و مراجع که ملجا راسخ این ملت شمرده می‌شوند، خسارتی بیش از یک تغییر در آرا را به دنبال خواهد داشت.
    عواملی به بهانه‌های واهی با چوب و چماق و باطوم و شوک الکتریکی به جان اعضای ستادهای اینجانب و مراجعه کنندگان سرگردان و مبهوت از این وضعیت افتاده‌اند، در حالی که امیدی به کارایی قوه قضاییه محترم نمی‌رود زیرا جایی که دادستان کل کشور نتواند از سخن قانونی خود در پیشگیری از سخنرانی اضافی نامزد حاکم در سیما جلوگیری نماید، با چه ابزاری می‌تواند از این خشونت سیاه بازداری کند؟ به حسب وظیفه صیانت از آرای مردمی که اینک دچار چنین زیان عظیمی شده‌ا‌ند عرض حالی تقدیم و یادآور می‌شوم که شاید تذکر به جای شما به مسوولان مفید واقع شود.
    ایاک و الظلم لمن لیس له الا الدعا
    برادر شما – میرحسین موسوی

  15. Blank Writer says:

    http://blankwriter.blogspot.com
    Please Publish your blog in English at least for today. To let the people know what is going on in Tehran.

  16. بزی says:

    حسن آقا جون سرت را بالا نگهدار و تبریک بهت میگم و اونهایی باید شرمنده باشند که به قول زنده یاد فاضلی دلشان میخواد بع بع کنان دنبال اون تخم تازی سبز پوش برند
    بازهم تبریک
    یا ما با این دلقکی به قول مادربزرگم “رئیس جومبور* یا به سراشیبی سقوط میریم یا راحت میشیم آینده همه چی را معلوم میکنه.

  17. بزی says:

    شرمنده میخواستم بگم کل سایت یوتیوپ را فیلتر کرده اند به صورت کلی من در گیلان هستم و از sinet که متعلق به صدا سیما است اینترنت میگیریم.
    اینها از چند تا آدم یا بیشتر که توی اینترنت هستند میترسند ولی از طرفدارهای ده میلیونی نه برای اینکه با خودشان هستند وگرنه به امثال زیتون میگم اگه این یارو تازی حافظ نظام نبود با 20000 تا آدم تو کل کشور یا با 5000 تا این صداسیمای منحوس را میگرفت یا انقلابی چیزی راه مینداخت.
    همیشه به اینجا که میرسم یاد آقای مشیری میفتم که میگه: ما مردم چقدر تحمل و ظرفیت دروغ را داریم **با یه دونه دروغ مردم باید دوات را ساقط کنند**
    این قسمت ستاره دار نقل قول ناقص خودم بود
    مرسی

  18. بزی says:

    شرمنده میخواستم بگم کل سایت یوتیوپ را فیلتر کرده اند به صورت کلی من در گیلان هستم و از sinet که متعلق به صدا سیما است اینترنت میگیریم.
    اینها از چند تا آدم یا بیشتر که توی اینترنت هستند میترسند ولی از طرفدارهای ده میلیونی نه برای اینکه با خودشان هستند وگرنه به امثال زیتون میگم اگه این یارو تازی حافظ نظام نبود با 20000 تا آدم تو کل کشور یا با 5000 تا این صداسیمای منحوس را میگرفت یا انقلابی چیزی راه مینداخت.
    همیشه به اینجا که میرسم یاد آقای مشیری میفتم که میگه: ما مردم چقدر تحمل و ظرفیت شنیدن دروغ را داریم **با یه دونه دروغ مردم باید دوات را ساقط کنند**
    این قسمت ستاره دار نقل قول ناقص خودم بود
    مرسی

  19. kirali says:

    hassan aga man rai nadadam.vali kost kar in ciolag kameneieva ryda be kolah iv mollaha va mollasefarha.mellat boland shavid laagal eine mellat okran vavava bashim .mossavi ba biron va shroe konim..

  20. Siavash.B says:

    حسن آقا این هم از سایت دنباله.. من به پیشنهاد شما رفتم عضو شدم حالا تو این شرایط حساس نمیزارن چیزی به سید علی بگیم؟؟؟؟؟؟ این چه وعضیه؟؟؟؟ خیانت تا این حد؟؟؟؟؟؟؟ بابا مگه این سید علی کیه همه ازش میترسند؟؟؟؟؟ یه جاکش بیشتر نیست که؟؟؟؟

  21. آرش says:

    با تداوم دهن کجی اقتدارگرایان به خواست های حداقلی مردم نجیب ایران، این رویارویی روزی اتفاق می افتاد. و چه خوب شد پس از این حماسه پرشور و شرکت نجیبانه مردم در انتخابات اخیر به وقوع می پیوندند!
    این آخرین اتمام حجت مردم بود!
    زمان آن رسیده که مردم ایران با یک استراتژی روشن، یک پارچه در برابر زور و قلدری بایستند

  22. سیاوش جان آقا بیا من را اد کن و لینکهات را هم بفرست که حمایت کنیم و تنها نباشی. آدم لاشی و کسکش همه جا هست دنباله و بالاترین نداره. اون جاکشی هم که به ما می گه شیره ای بره خانم بیاری میرکسین و علی شیره ای را بکنه که …رم تو روح اول و آخر وسط هرچی مسلمون و دین و رهبر و اسهالطلب و غیر اسهالطلب جمهوری اسهالی هست.
    آیدی من infidel286
    از این لینک می تونی دنبال کنی
    http://donbaleh.com/link/101169

  23. Omid says:

    آنانی که از تقلب ولی فقیه و پاسداران وی در نتایج انتخابات بهت زده شده اند، گویا این مثل را نشنیده اند که آخوند وقتی سوار خری شود، هرگز پیاده نخواهد شد. یا باید خر بمیرد و یا آخوند! , رژیم اسلامی گور خودش را کند! سیامک مهر
    ——————————————————————————–
    ناآگاهی مفرط جوانان کم سن و سال و خام و خوش خیال نسبت به ماهیتِ اسلامی ِ نظام حاکم بر ایران، انتخابات شکوهمندی را برای جمهوری اسلامی رقم زد که با جرزدن و تقلب آشکار در نتایج آراء به سود ملیجک و نامزد سوگلی ِ رهبر شیره ای مسلمین جهان، در نهایت و سرانجام منطقی خود، شیرینی ِ این انتخابات باشکوه را به زهر هلاهلی تبدیل خواهد کرد و به کام زمامداران و حاکمان حکومت اسلامی ریخته خواهد شد.
    صرف نظر از این تردید که سه کاندیدای دیگر تا چه میزان به ولی فقیه وفادارند و آیا در تبانی با وی در قبال تقلب در انتخابات به گونه ای خفت بار سکوت خواهند کرد یا خیر، اما حقیقت آن است که یک نسل پرشور و جوان آنچنان ضربهء سرگیجه آور و بهت انگیزی خورد که تا مدت ها سر در جیب تفکر و تأمل فرو خواهد برد که نتیجهء مسلم آن عاقبت رسیدن به این حقیقت و درک این واقعیت است که برای برون شد از چرخهء باطل گزینش میان بد و بدتر و رهایی از چنگ نظام نکبت الهی، راهی به غیر از برانداختن جمهوری اسلامی در تمامیتش وجود ندارد.
    اینکه این اتفاق با توجه به فشار فزاینده قدرت های خارجی که منافعشان را- اگرچه الزاماً با منافع ملت ایران همسو نیست- در پیروزی ِ هریک از نامزدها به جز محمود احمدی نژاد می دانستند و بیشتر به برنده شدن میرحسین موسوی دل بسته بودند، تا چه اندازه به تغییر واقعیت ها و شرایط امروز( 23 خرداد 88) منجر خواهد شد، ولی یک نکته روشن است که طرح رژیم چنج هم از داخل و هم از خارج دوباره بر روی میز قرار خواهد گرفت. اما نه از داخل رژیم. دو بال حکومت اسلامی هرگز از همدیگر پاره نمی شوند. هم محافظه کاران و هم اصلاح طلبان در جرم و جنایت ها و دزدی های سی ساله شریک و همکار و آمر و عامل و مباشر بوده اند و سرنوشت و عاقبت وخیم خود را در محضر ملت ایران به خوبی می شناسند .
    به نیکی می دانیم که تقلب و دروغ و جعل و جرزدن و حیله و مکر و ریا و خدعه و نیرنگ و فریب از ویژگی ها و مؤلفه های بنیادی و گوهری اسلام است که از آن به عنوان شیادی اخلاقی به کرات یاد شده است. داسنان ناسخ و منسوخ آیه های قرآنی از نمونه های روشن جرزدن در بازی و معامله است. و موضوع محکم و متشابه و قصهء فریبکارانهء شأن نزول و انواع سفسطه و مغالطه که در تفسیر آیات قرآن از سوی فقها و مجتهدین و مراجع و آیت الله ها و اسلامفروشان بکار می رود، ماهیت و ذات متقلبانه و پر از دروغ و دغا و دغل دین اسلام را از نزول نخستین آیه و سورهء قرآن و از محمد و علی تا خمینی و خامنه ای به وضوح آشکار می سازد .
    زمانی که از خمینی در بارهء بدعهدی و بی وفایی نسبت به قول و قرارهای خود که در پاریس و گورستان بهشت زهرا به زبان آورده بود و از رعایت آزادی ها و حقوق مردم در جمهوری اسلامی گفته بود سؤال شد، به صراحت گفت: خدعه کردم !
    به راستی مگر الله، خدای مسلمانان، مکرالماکرین نیست؟
    آنانی که از تقلب ولی فقیه و پاسداران وی در نتایج انتخابات بهت زده شده اند، گویا این مثل را نشنیده اند که آخوند وقتی سوار خری شود، هرگز پیاده نخواهد شد. یا باید خر بمیرد و یا آخوند!
    برای تحلیل بهتر اوضاع می بایست منتظر تحولات روزهای آینده و بیشتر و بهتر از همه منتظر نتیجهء فشارهای بین المللی و داخلی به رژیم بمانیم. آیا اعتراض ها و فشارها به خشونت خواهد کشید؟
    siamakmehr@yahoo.com

  24. Omid says:

    بیست و هشت مرداد است بیست و دوم خرداد, م.سحر
    ——————————————————————————–
    بیست و هشت مرداد است بیست و دوم خرداد
    کودتای دیگر کرد اوستاد ِاستبداد
    خنجری به زهر آلود حکم دین بدو فرمود
    بر گلوی ملت سود،بر زمین بی فریاد
    وای ازین ستم کیشان وین شقاوت اندیشان
    مظهر بدند، ایشان جان و جوهر بیداد
    این ولی ّغدر آمد وآن به حیله صدر آمد
    بامقام و قدرآمد، بد سرشت کژبنیاد
    ای رهین ِ دستارش چند می کشی بارش؟
    از وجود بدکارش چون شوی ز جور آزاد؟
    ظلمتی به بیداری ست خانهء دلش تاری ست
    پیر دیر مکاری ست، میر خدعه را استاد
    جز به مشت سنگینش بردهان پر کینش
    حرف عدل نتوان دوخت درس داد نتوان داد!ـ
    شرم نی که شر باوست مار هفت سر با اوست
    عالمی خطر با اوست این پلید ِ مادرزاد
    هفت سر بکوبیدش وز وطن بروبیدش
    اومباد و بنیادش ، جز وی ، آنچه بادا باد!ـ
    http://msahar.blogspot.com/
    پاریس ، 23 خرداد1358

  25. Siavash.B says:

    قربان مرامت اردی جان از صبح تا حالا نشستم اخبار ایران رو دنبال میکنم، و از ناراحتی دارم میلرزم. احساس میکنم جنگ قادسیه در جریانه و ناموس ما ایرانیها رفته رو هوا… تو این شرایط میخوای یه چیزی به سید علی شیره ای بگی یکی مثل این مهیار خائن میاد نظراتت رو پاک میکنه… اخه ترس برای چی؟؟؟ دیگه از چی میخواییم بترسیم؟؟ ما از اون جوون توی ایران کمتریم که رفته تو دله ستم داره فریاد میزنه اون وقت ما اینجا تو خارج میترسیم؟؟؟؟ وای بر ما…

  26. “قربان مرامت اردی جان از صبح تا حالا نشستم اخبار ایران رو دنبال میکنم، و از ناراحتی دارم میلرزم.
    ————–
    ارادتمندیم دوست گرامی. این لینک را ببین و بخون. این نکبتها از خوک هم پست تر هستند چه بسا خوک گوشت خوردنی خوبی داره که اینها را جلوی گرگ هم بندازی حالش به هم می خوره . ببین این مردم چقدر ترسو هستند که اگر نباشند یک شبه این کسکشها سقوط می کنند.
    http://donbaleh.com/link/101320
    مثل موش کثیف که اسیر میشه ببین اون مامور چماق به دست به چه وضع فلاکت باری افتاده.

  27. 1-
    http://www.box.net/shared/hn9aa4y7bd
    2-
    http://www.box.net/shared/ggv5trnr5c
    دانلود كنيد و بگذاريد تو يوتوب يا بفرستيد براي خبرگزاري‌ها
    “يوسف‌آباد در دود و آتش”
    ویدئو ها به یوتوب منتقل شد به این آدرس رجوع کنید
    http://www.youtube.com/watch?v=1wzI-H8wuxQ
    http://www.youtube.com/watch?v=M7Lq3EFgrd8

  28. رها says:

    سلام من رای ندادم از این بابت خوشحالم ولی فکر میکنم درسته اینا تونستن ملت رو بیارن پای صندوقهای رای ولی با کاری که کردن گورشونو کندن امشب ساعت 1 مردم راه افتاده بودن توی خیابون سپهر شهرک غرب یک دفعه همه اومدن بیرون قاطی جمعیت شدن شعارشون مرگ بر خامنه ای مرگ بر دیکتاتور بود مردم همه اماده ان همه خسته شدن ساعت 3 هم حدود 20 تا موتورسوار که هر کدوم 3 سرنشین داشت تو خبابون رژه میرفتن و نعره میزدن که برید خونه هاتون به نظرم وقت مبارزه مسلحانه رسیده از این انگلای لاشخور کثافت که به جون جوونای مملکت افتادن هر چی سقط بشه کمه به خدا اگه یه روز ورق برگرده مردم اینا رو قیمه قیمه میکنن این جوونایی که من میبینم خیلی با غیرتن خدا کنه همه متحد شن مرگ یه بار شیون یه بار

  29. آرش says:

    دوستان گرامی:
    کودتاچی هیچوقت چون حالا منزوی و بدبخت نبوده است. تنها شاهرودی به احمدی نژاد تبریک گفته. آخوند یزدی هم یه حرفی زده است.
    در این تردیدی ندارم که این بار ملت پیروز خواهد شد.
    گام های فوری به گمان من:
    – کمپین برای جلوگیری از برسمیت شناخته شدن دولت کودتا از طرف دولت ها
    – سازماندهی گسترده اعتصابات مدنی
    در ضمن استفاده بهینه از انرژی موجود مردم برای تداوم رویارویی با کودتاگران!

  30. آرش says:

    دوستان گرامی:
    هی نگید ما بازی خوردیم که رای دادیم. ما متمدنانه آنطور که زیبنده یک ایرانی است آمدیم که این دولت دروغ و چپاول را برکنار کنیم. حالا هم به علی کودتاچی محکم می گوییم که وقت رفتن توست.
    الان دنیا با ماست و به نجابت و دلاوری این ملت قهرمان درود می فرستد!

  31. ترانه says:

    خُسن آقا جان من قبول دارم که کودتاگر و صحنه گردان اصلی، ولی فقیه خامنه ای می باشد اما نام احمدی نژاد بعنوان کودتاگر در ویکیپدیا انگلیسی ثبت شده
    عکس : نام احمدی نژاد بعنوان يک کودتاگر وارد ویکیپدیای انگلیسی شد
    لينک http://en.wikipedia.org/wiki/Coup_d'état

  32. SHIVA says:

    من اتفاقن خیلی خوشحال شدم از این اتفاق . تو دهنی خوبی بود برای مردم تا ادب بشن و بدونن که سگ زرد برادر شغاله . ببین اینها چقدر مکار بودن که کاری کرده بودن پدر سلطنت طلب مناز آمریکا زنگ بزنه به من که برو تو هم رای بده . چقدر خوشحالم که فریب نخوردم و امروز دلم مثل بقیه مردم نمیسوزه . پدر بزرگم همیشه میگفت بترس از مکر آخوند . تنها کسی که آخوندها رو خوب شناخت آتاتورک بود که همشونو ریخت تو دریا . حتا رضاشاه هم از اونها رو دست خورد ..
    امیدوارم که این اتفاق در حافظه تاریخی مردم احمق ما تا ابد حک بشه !
    نکته بعد در مورد خوشحالی تمام رسانه های خارجی مثلن مخالف ایران از پیروزی احمدی نژاد هست . صدای آمریکا که با کسانیکه مصاحبه میکنه دائم داره اونها رو سرکوب میکنه که بر ضد احمدی نژآد و رژیم حرف نزنن . علامت تیک سبز روی نقشه ایران هم زده . کارتر هم که اومد تاییدی به احمدی نژاد داد و گفت فرقی نمیکرد کی برنده بشه و مهم اصل نظام هست برای ما !!! یعنی مردم در عمل برای اینها گوز هم نیستن و مردم هم فریب آخوندا رو خوردن هم آمریکایی ها رو که خیال میکردن فرشته نجات هستن . در واقع بازنده اصلی مثل همیشه در هم جریان سیاسی مردم هستن و بس … به همین دلیل من پیشنهاد میکنم بهتره آدم زندگی خودشو بکنه و قاطی این لجن نشه ! به همین دلیل هم هست که من دیگه سیاسی نمینویسم نه که از کسی بترسم یا جزو این حروم زاده ها شده باشم چون ماهیت سیاست جز این نیست که مردم رو بازیچه مکر خودشون قرار میدن و در آخر برنده اونهان و مردم بازنده . در هیچ انقلاب یا جریان سیاسی ای مردم پیروز نبودن . هر کسی در هر جایی از دنیا روی کار اومده تغییر ماهیت داده مگر در دولت های غربی که تمام این دورانر و پشت سر گذاشتن و نهادینه شدن . راه اونقدر طولانی و دشواره که به عمر ما قد نمیده . متاسفم برای ساده لوحی مردم ایران . مردم ما هنوز باید حیلی بیشتر از اینها تقاص حماقت پس بدن و تازه اول راهه …

  33. آخوند یعنی دزد
    آخوند یعنی شیطان
    آخوند یعنی حیله گر
    اینا حرف های رضا فاضلی هست که من تازه بهش رسیدم
    الان خیلی عصبانیم و دارم دیوونه میشم که گول این دیووووووووووسای گرگ صفت حروم زاده رو خوردم و فقط میخواستم احمقی نژاد دزد دروغگو بالا نیاد و رفتم به موسوی آشغال رای دادم که اونم همدست این سگ پدرا بود
    الان دارم آتیش میگیرم. اونم نه فقط من بلکه کل خونواده و فامیل و آشنایانی که میبینمشون و حتی آدمای توی تاکسی و اتوبوس و همسایه و …
    تف بر تو ای رهبر کهیر انقلاب
    حتی مادر انقلابی منم دیگه از اینا برگشته و دشمنشون شده
    به نظر من دیگه آخرای دیکتاتوریشونه
    اونم دیکتاتوری آخوندی یا همون ولایت وقیه

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی