Sep 15 2002

هوا بس ناجوانمردانه سرد است!

نوشته:     :::       Comments Off on هوا بس ناجوانمردانه سرد است!

هوا بس ناجوانمردانه سرد است!
مطلبی رو که امروز در جواب غروب نوشتم و همچنین مطلبی رو که دیروز نوشتم ممکن است برای عده ای شبهه ای بوجود بیاره وگمان کنند که حُسن آقا به تضاد گفتار گرفتار شده. بهمین خاطر مجبور شدم این توضیح رو بدم:
دوستان در مطالب دیروز که من مجبور به پاک کردن فحاشی هموطنی در کامنتها شدم این فحاشی به امامان و پیغمبر مسلمانان بود نه به سردم داران رژیم و در عوض فحاشی هایی را که من در این وبلاگ مجاز میدانم و به هیچ بنده ی خدایی هم پاسخگونیستم فحاشی هایی است که به سردمداران رژیم جمهوری لجن نسبت داده میشود این دو مقوله با هم فرق بسیار دارد. اولی فحاشی به باور های عده ای از هموطنان پاک مان است که مذهبی اند و دومی فحاشی به دکانداران مذهب است. این دکان داران بعکس عده ای از هموطننان که باوری بی ریا به مذهب دارند دو مورد کاملآ متفاوت است. هر چند من به اسلام باور ندارم ولی به خود اجازه نمیدهم که به آن توحین کنم ولی به مذهب و مرام سردمداران رژیم و خمینیستها هیچ گونه مهدودیتی برای خود قائل نیستم.
پس فراموش نشود که در این وبلاگ هنوز وضع به روال قبل است و فحاشی به سگ سفتان خمینیست ادامه دارد ولی همچون گذسته با انتقاد از مذهب از هر نوع آن از فحاشی به آن خوداری خواهد شد.

نوشته: در ساعت: 8:12 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on هوا بس ناجوانمردانه سرد است!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی