Sep 09 2010

گویا این مرتبه آخوندها جای سفت شاشیده‌اند

نوشته:     :::       3 پیام

شایع شده که رژیم می‌خواهد یکی از گروگانهای آمریکایی را آزاد کند. عجب! مگر نه اینکه حکومت آخوندی مدعی شده بود که این سه گروگان جاسوس هستند!؟ خوب حالا به چه حساب و منطقی رژیم آخوندی روز شنبه می‌خواهد یکی از آنها را که به قول خودشان جاسوس بوده آزاد کند!
راستی چرا رژیم یک مرتبه دست و دل باز شده!؟ چرا زمانی که آمریکا شهرام امیری را آزاد گذاشت تا به ایران برگردد، اینها گروگان به قول خودشان جاسوس را آزاد نکردند!؟
خیر من گمان نمی‌کنم که آزاد سازی گروگان آمریکایی از روی عطوفت آسید علی آقا باشد! گمان من بر آن است که فشارها بر رژیم چنان زیاد شده که مجبور شده‌اند کمی از این فشار را به این شکل تخلیه کنند. نکته جالب تر در این میان تهدید کشیش آمریکایی به آتش زدند قران است. شاید هم آسید علی آقا با این کار می‌خواهد از کشیش آمریکایی دلربایی کند تا شاید دل او هم به رحم آید و قران آسید علی آقا را آتش نزند! نه من گمان نمی‌کنم که آسید علی آقا به قران اعتقاد دارد، این آقا همان هست که اگر ولش کنی خدایی خودش را هم اعلام خواهد کرد، ممکن است بپرسید پس چرا می‌خواهد برای جلوگیری از آتش زدن قران در آمریکا دست و دل بازی کند!؟ دلیلش ساده است! اگر یکی قران آتش زد یا باید با او برخورد کرد، یعنی یکی را فرستاد نفسش را بگیرند، یا باید بنشینند و نگاه کنند و هیچ عکس العملی از خود نشان ندهند. یقینا در شرایط امروز رژیم به هیچ عنوان نمی‌تواند تروریست بفرستند آمریکا جان کشیش را بگیرد، اگر هیچ عکس العملی هم از خود نشان ندهند، یقین بدانید از فردا این جا و آنجای دنیا از این کشیش‌های دیوانه زیاد پیدا می‌شوند که دست به آتش زدن قران بزنند. در چنین حالتی آخوندها باید بجای کلاه عمامه خود را بالا تر بگذارند و بی غیرتی خود را در برابر چنین عملی بپذیرند. در چنین حالتی دیگر چیزی از ابهت اسلام (آخوندها) باقی نخواهد ماند تا بتوانند به واسطه آن حکومت کنند.
خلاصه اینکه تو گویی آخوندها بد جوری کیش و مات شده‌اند و می‌رود که ابهت دین شان بدست یک کشیش بی نام و نشان از کف برود.

نوشته: در ساعت: 8:58 pm در بخش: سیاسی

3 پیام  |           

3 پیام به “گویا این مرتبه آخوندها جای سفت شاشیده‌اند”

  1. محسن سبز پوش says:

    کاخ سفید بداند ایران با تمام قوا هر سه زندانی را آزاد میکند و یه عذرخواهی مفصل هم پشت بندش

  2. امير says:

    آقا شرمنده يه دعوت نامه بالاترين ميتوني برام بفرستي ؟
    ممنون ميشم
    ——
    پاسخ:
    آسید علی اقا شرمنده باشه!
    دوست عزیز من کاربر بالاترین نیستم.

  3. kia says:

    خسن اقای گرامی چطور میگی که( نه من گمان نمی‌کنم که آسید علی آقا به قران اعتقاد دارد) مگر در تاریخ اسلام کم افرادی مثل سید علی بوده است که خود را نایب خدا بر روی زمین میدانستند و مردم را به هیچ میگرفتند در ضمن قران اتش زدن به سید علی و نوچهایش بسیار کمک میکند که خود را قهرمان در جهان اسلام نهان بدهند نگاه کن ببین سید علی چه تبلیغاتی برای اتش زدن قران در ایران براه انداخته و از خشم مسلمانان افراطی سو استفاده میکند با کمک پرس تیوی چه اشوبی در کشمیر راه انداختند تظاهرات دولتی پشت تظاهرات دولتی در ایران ننه عروس سید علی خبرگذاری فارس چه دروغ هایی باره مسلمانان ابرانی میکند که چه نشسته اید که قران را در امریکا اتش زدن وااسلاما جم بشید و تظاهرات کنید که قرار است جمعه بعد از نماز تظاهرات راه به اندازند

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی