Oct 01 2002

هر کی رو برق میگیره

نوشته:     :::       Comments Off on هر کی رو برق میگیره

هر کی رو برق میگیره ما رو هم محسن رضایی
سخنان محسن رضایی در اهواز باید زنگ خطری را برای ما بصدا در آورد. او چنین می گوید: خوزستانی ها باید ایفا کننده نقش اول باشند و اگر همیشه در نقش رده دوم قرار داشته باشند هیچوقت نمیتوانند پا به پای دیگران به منظور توسعه گام بردارند.
حُسن آقا: این اراذل که خود تمام قدرت را دردست گرفته اند اهمیتی نمیدهند که حق چه کسی را پای مال میکنند اگر امروز ایشان از قدرت دادن به خوزستانی ها حرف میزند فقط یک هدف را دنبال میکند و آن هم چیزی نیست جز “اختلاف بینداز و حکومت کن” وگرنه در ایران امروز هیچ کس بجز ملازاده قدرتی ندارد که خوزستانی ها دومی ش باشند.
حضرت متفکر!! قوم ملازاده ادامه میدهد: باید مسولان خوزستانی بطور جدی در قدرت سهم مشخصی داشته باشند.
حُسن آقا: اگر شما لطفی در حق خوزستانی ها دارید اول خانه ها و شهر های ویران شده شان را که شما ویران کردید، ترمیم کنید بعد از قدرت صحبت کنید. اگر کسی در آن دیار حق کسی را خورده باشد این ملا و ملازاده است که حق همه را از پیر و جوان گرفته تا بلوچ و ترک و فارس و خوزستانی ملاخورکرده نه دیگران، وگرنه این ملت قرنها در کنار هم زندگی کرده اند و هیچگاه مشکل قومی با هم نداشته اند. اگر مشکل قومی در ایران بوجود آمده یا بیاید! فقط حکومت های خودکامه بوده اند که مسبب این گونه نابرابری ها بوده اند.
این مفلوک که تا قبل از انقلاب قادر به پاک کردن مف خودش هم نبوده حالا استراتژی ترسیم میکند و تئوری مینویسد خنده دار نیست!؟ باور نمی کنید بفرمایید، عین سخنان گوهربار حضرت موش:
“وی با تاکید بر پرکردن خلاء های (باور بفرمایید خواندم پرکردن خلاب چون کار دیگری از این مفلس بر نمی آید) استراتژیک استانی توسط نخبگان خوزستانی، تاکید کرد: تئوری من عدم تمرکز در اقتصاد و توجه به سیاست و امنیت استوار است.”
حُسن آقا:آخه مگه نشنیدید! که آقا تازگی ها دکتر!! شده. ملا جان اگر کسی بخاد قدرتی توی اون مملکت بدست بیاره فرقی نمیکنه که از کدوم استان یا شهر باشه، تنها خصوصیاتی که باید داشته باشه اینه که باید خایه لیس رهبر باشه که این جور کارها هم از همه کس در ایران برنمی آید بجز ملازاده هایی همچون تو و هزارفامیل. مردک افاضات!! دیگری هم کرده ولی گفتم ملت بالا میارن اگر همه ش را بنویسم.

نوشته: در ساعت: 12:07 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on هر کی رو برق میگیره  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی