Oct 06 2002

ای ایران دلم خون است

نوشته:     :::       Comments Off on ای ایران دلم خون است

ای ایران دلم خون است
در مورد اینکه حکومت در ایران ملوک الطوایفی هست حرفی درش نیست چون این واضح تر از اونی هست که بشه انکارش کرد، اعتراض نکنید توضیح میدم!
مگر نه این است که هر حوزه ی امامت در ایران قوانین نانوشته ی مربوط به خودش رو داره؟ مگر نه این هست که اگر فلان ملای فلان استان تصمیم به کاری گرفت انجامش میده و حکومت مرگزی هم “هیچ غلطی” نمیتونه بکنه؟ آیا این آثار و نشانه های یک حکومت ملوک الطوایفی نیست!؟ خوب پس برای چه من امروز یک دفعه خواب نما میشم و شروع میکنم به نوشتن در مورد حکومت ملوک اطوایفی ایران!؟ قبلآ هم در مواردی چیزهایی در این زمینه ها نوشته بودم [+]، [+] و همینطور درمورد هرج و مرج در ایران ، ولی این چند ماه گذشته چیز هایی رو میخونم که منو بیشتر بترس می اندازه! چه ترسی!؟ ترس از تقسیم واقعی ایران، ترس از اینکه همون بلایی رو که سر یوگوسلاوی آوردند که باعث تقسیم یوگوسلاوی شد! چند درصد مردم ایران اطلاع دارند و میدانند که عراق امروزی یک کشور یکپارچه نیست! چطور!؟
مگر نه اینکه در عراق در شمالش کردها تقریبآ یک حکومت خودگردان خودمختار درست کرده اند!؟ با کردهای عراق صحبت کنید تا بفهمید از چه میگویم، درست است که در سازمان ملل بعنوان قسمتی از خاک عراق شناخته میشود، ولی آیا زمینه ی جدا کردنش ریخته نشده!؟ آیا همین کار را هم اول در مورد یوگوسلاوی انجام ندادند !؟
آیا گمان نمیکنید که خیلی از این امامان جمعه برایشان خیلی مطلوب تر باشد که مثلآ آقای واعظ طبسی حکومت خراسان را برای خودش داشته باشد و هیج احدالناسی از مرکز نتواند در کارش دخالت کند، تا این دزد بتواند راحت تر بر جان و مال مردم چنگ اندازی کند!؟ آیا گمان نمیکنید که این عمل (تقسیم ایران) برای آمریکا هم مطلوب باشد!؟ مگر نه این است که شوروی سابق را تقسیم کردند!؟ چرا!؟ برای اینکه این کشورها هر چه کوچکتر باشند برای منافع امریکا و اسرائیل بهتر است. بهتر میتوان با ده کشور 7 میلیونی کنار آمد تا یک کشور 70 میلیونی. تازه میتوان اختلاف بینشان انداخت و بدون هزینه جیب همه شان را برید، بدون اینکه احتیاج به خرج کردن یک دلار داشته باشند. خوب ملاها هم که میدانند با اختلافاتی که بینشان هست و با مشکلات داخلی و خارجی که دارند این بهترین گزینه هست برایشان تا بتوانند مدت دیگری به این حکومت ننگینشان ادامه دهند.
پس چگونه است که گمان میکنیم که ایران تقسیم نخواهد شد!؟ همگی منفعت میبرند بجز ملت ایران! اینطور نیست!؟ مگر تا امروز هیچ کدام از این عوامل قدرتی که نامبردم اهمیتی برای مردم ایران قائل بوده اند!؟ پس امروز و در آینده هم قائل نخواهند بود.
مگر آمریکا برای منافعش بمب های “باهوش!!” روی سر مردم افغان نریخت؟، مگر همین بمب ها را روی سر مردم عراق نریختند؟ مگر یگوسلاوی ملت نبودند!؟ فقط ما ملت هستیم! و آمریکا بخاطر ما همه کار میکند!؟ صبح به خیر ملت همیشه در صحنه!. آمریکا دنبال منافع خود و فرزند ناز پرورده و مامانی خود اسرائیل است و برای من و شما و افغان و سرب و هیچ احد دیگری حتی اشک تمساح هم نمیریزد، تره خورد کردن پیشکش. کورش آسوده بخواب خامنه ای بیدار است. (ادامه دارد)

نوشته: در ساعت: 3:19 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ای ایران دلم خون است  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی