Oct 08 2002

میان ماه من تا ماه

نوشته:     :::       Comments Off on میان ماه من تا ماه

میان ماه من تا ماه گردون
میان ماه من تا ماه گردون، آیا تفاوت از زمین تا آسمان هست!؟ گمان نمیکنم.
من همیشه اعتقاد داشته ام و دارم که انسانها شکل گرفته ی محیط خود هستند این موضوع رو حتی در مورد گروه کرکس هم گفتم. چرا این بحث رو دوباره پیش میکشم!؟ برای اینکه یک نظرسنجی رو که مدتها بود ازش ترس داشتم و وجود همچین پتنسیالی رو در نروژی ها میدیدم بوقوع پیوست.
حزبی در نروژ وجود داره که بی شباهت به حزب کارگذاران سازندگی! آقای هاشمی نیست. این حزب با عقاید نژادپرستانه و راهکارهای ساده لوحانه نروژی های از همه جا بیخبر را می فریبد و آنها را با وعده بهشت موعود البته نه از نوع هاشمی آن بلکه بهشت موجود روی زمین به کام خود میکشد. این حزب تا چند سال پیش آنقدر بی ارزش بود که کسی آنها را جدی نمیگرفت (4 تا 6 دصد آرا). ولی بخاطر کاریزماتیک بودن رهبرش Karl I. Hagen که شباهت زیادی به آقای هاشمی دارد و نابخردی دیگر احزاب، مخصوصآ حزب کارگر نروژ موفق شد امروز بعنوان بزرگترین حزب نروژ خودنمایی کند و با 29.5 درصد در یک نظر سنجی حتی از مجموع سه حزب راست گرایی که در حال حاضر دولت نروژ را اداره میکنند خودنمایی کند.
چرا!؟
چگونه امکان دارد در نروژ یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا با مردمی متمدن و سطح تحصیلات بالا چنین اتفاقی بیفتد!؟ مگر مردم نروژ مغز خر خورده اند که قدرت را میخواهند به کسی بدهند که شباهت بسیار زیادی به آقای هاشمی دارد و حتی میتوان در بعضی از عقاید او نشانه هایی از عقاید هیتلر را یافت. باور بفرمایید من به این نکته که مینویسم اعتقاد راسخ دارم: “اگر خامنه ای را بر حکومت نروژ مسلط کنید، نروژی ها به همان شکلی که ملت ایران در این 23 سال گردن به این ننگ نهادند خواهند نهاد، وشاید هم بیشتر چون رشادتی که من در ملت ایران میبینم یک صدمش را در این ملت نروژ نمیبینم. حتمآ فراموش نکرده اید انتخابات فرانسه را زمانی که آقای ژان ماری لوپن در مرحله ی اول انتخابات بر دیگر رقبا بجز شیراک پیشی گرفت و در دور دوم با شیراک رقابت کرد ژان مار لوپن هم خلف همین Karl I. Hagen نروژی است و هم با آقای هاشمی در یک ردیف سیاسی قرار میگیرد.
حالا متوجه شدید چرا میگویم “انسانها شکل گرفته ی محیط خود هستند” و فرقی با هم ندارند! مگر ملت بی پشت و پناه ایران چه فرقی دارد با این ملت اروپا اینها با داشتن بهترین دموکراسی ها دارند تیشه به ریشه ی خود میزنند و ما برعکس با جانفشانی داریم خود را از شر اهریمن اختناق رها میکنیم. پس باورم کنید اگر که بگویم ما از اینها یک سرو گردن بلند تریم. فراموش نکنید که هیتلر در یک انتخابات دموکراتیک بر آلمان مسلط شد و بعد به اعمال قدرت پرداخت. پس شاید بتوان با این استدلال به سخنان بی مورد آقا یا خانمی که در کامنت روز 14 مهر شبح بنام Nr نوشته اند:”و فراموش مي كند كه اولا ايران ، دربين كشور هايي چون عراق و افغانستان و مشتي طالبان و عرب قرار گرفته و نروژ بين سويد و دانمارك و هلند و.. قرار دارد ”
بایستی به ایشان گوشزد کردکه: دوست عزیز ایران گرفتار یک مشت خرافه پرست و عقب افتاده شده که میخواهند عقایدی را که 1400 سال پیش کار برد نداشت امروز پیاده کنند. وگرنه ملت ایران و حتی همسایگان ملت ایران هم شایستگی کمتر از نروژ و فرانسه ندارند فقط منافع عده ای بر منافع کل مردم ترجیح داده شده و بایستی همگی بسوزند و بسازند چون اربابان شما اینگونه میخواهند و اگر کسی برخلاف میل شما گفت بلافاصله “برانداز” مینامیدش و هرکاری خواستید با او میکنید. اگر براندازی بد بود! چرا خمینی براندازی کرد! مگر شاه را همین آخوندها سایه ی خدا بر روی زمین نمیخواندند!؟

نوشته: در ساعت: 5:08 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on میان ماه من تا ماه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی