Jan 13 2013

بزچران‌ها بر مسند قدرت!

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو

در خبری می‌خوانیم که سرهنگ صادق رضادوست معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت ناجا فرموده‌اند که ” کسانی که در خارج ولگردی کرده‌اند ممنوع‌الخروج هستند
آدم نمی‌داند به ریخت و قیافه این مردک بخندد یا گریه کند!

مشکل ما در آن مملکت بی در و پیکر یکی دوتا نیست، ولی باور بفرمایید اگر مشکلات را با روش‌های عقلانی یکی یکی حل کنیم به مرور همه مشکلات حل خواهند شد. مثلا این یکی مشکل که هر دسته بیلی توی مملکت یک پست و مقام گرفته و این دسته بیل‌های ولایتمدار شروع کرده‌اند به قانون از خود در کردن!
اگر آن روزی که فرمانده‌هان ریز و درشت پلیس فرمودند “اراذل و اوباش” و عده‌ای را هم به همین جرم(!!) دستگیر کردند وحتی بعضی را هم به همین جرم نانوشته اعدام کردن! یک شیر پاک خورده‌ای جلو اینها ایستاده بود و از آنها پرسیده بود: سردار جان می‌شود ماده و بند قانونی که شامل حال “اراذل و اوباش” می‌شود را ارائه بفرمایید! امروز یک دسته بیل دیگری نمی‌آمد بگوید “کسانی که در خارج ولگردی کرده اند ممنوع الخروج هستند”.
ببینید همان روزها که حکومت شروع کرده بود به “اوباش و اراذل گیری” من و عده‌ای دیگر به این موارد اعتراض کردیم (دو نوشته در همین رابطه 1 ، 2) ولی بودند کسانی که از روی نادانی استدلال می‌کردند “خوب توقع دارید کسی که به جان و مال مردم تعرض کرده آزاد بگردد” یک گوش شنوا نبود. هرچه گفتیم برادر! خواهر! منظور این نیست که تعرض کننده به جان و مال مردم آزاد بگردد، ولی نمی‌شود همین طوری شکمی جرم تعیین کرد و مردم را به آن جرم گرفت. مصادیق جرم را قانون تعیین می‌کند و این مصادیق هم نباید مثل کش تنبان قابل کش دادن باشند. موارد قانون باید بسیار سفت و سخت باشد که هر بز چرانی مثل این آقای سرهنگ صادق رضادوست نتواند آنرا به میل و علاقه خود تغییر و تعبیر کند!

حالا هم دیر نشده اگر یک شیرپاک خورده‌ای گریبان این یکی دسته بیل (سرهنگ صادق رضادوست) را بگیرد و از او بپرسد آهای بیسواد “ولگردی کردن یا نکردن در کدام قانون تعریف شده” یقینا این دسته بیل خود به خود می‌رود دنبال بزچرانی و شغل معاونت اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت ناجا را رها می‌کند برای آنها که سواد و شعور دارند. شما ملاحظه بفرمایید کسی با این شغل و مقام که بیسواد هم هست یقینا مشکلات دیگری حتی بزرگتر می‌تواند برای آن مملکت درست کند. پس لطفا هر چه زودتر دستبکار شوید و این بزچران را بفرستید دنبال بزچرانی!

نوشته: در ساعت: 11:27 am در بخش: اجتماعی,حقوق بشر,سیاسی

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی