Nov 22 2014

تیغ دادن در کف زنگی مست

نوشته:     :::       1 پیام

یادتان هست آن روزی که مهدی کروبی با خواندن حکم حکومتی سید علی در مجلس روند پیگیری قانون مطبوعات را از مسیر خود خارج کرد!؟
آن زمان مهدی کروبی با کاری غیرقانونی ابزاری جدید بدست سید علی داد تا از آن به بعد مثل آب اماله حکم حکومتی صادر کند.
از آن تاریخ به بعد روند احکام حکومتی سیر طبیعی به خود گرفت و روز به روز وضع از آنچه که بود بدتر و بی قانونی همه گیر تر شد.

[*]حالا هم این آخوند دیگر که نامش سید حسن کلید ساز است، راه دیگری برای دخالت‌های هر چه بیشتر غیرقانونی را برای سید علی باز کرد.
حالا ممکن است عده‌ای بگویند این رژیم به طور کلی از بیخ و بن رژیمی است غیر قانونی! این حرف درست است ولی با این حال وقتی شما به دست زنگی مست بجای یک تفنگ معمولی یک خمپاره انداز دادید، آنگاه است که خسارات وارده خیلی بزرگتر و جبران ناپذیر تر خواهند شد.
این روند هرج و مرج و بی قانونی کار را به جایی خواهد کشاند که از این به بعد برای پست ریاست جمهوری هم نیازی به دخالت مردم نخواهد بود و با یک حکم حکومتی کار را تمام خواهند کرد و دیگر حتی نیازی به راه اندازی انتخابات قلابی هم ندارند.

[*]مطابق قانون دوره سرپرستی وزارت‌خانه‌های بی‌وزیر سه ماه و غیرقابل تمدید است. به‌رغم این، محمد علی نجفی اعلام کرد که رئیس جمهور با دریافت مجوز از رهبر جمهوری اسلامی حکم سرپرستی او را تمدید کرده است.

نوشته: در ساعت: 7:56 pm در بخش: سیاسی,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “تیغ دادن در کف زنگی مست”

  1. سعید says:

    نه بابا عجب به این اطلاعات وسیع و عجب به این هوش و ذکاوت حالا که اینطور نشده میخوای بشه؟

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی