Nov 02 2002

حوزه علمیه ایران در کنیا!

نوشته:     :::       Comments Off on حوزه علمیه ایران در کنیا!

حوزه علمیه ایران در کنیا!
ایران در نایروبی پایتخت کنیا حوزه علمیه دایر کرده و از قرار معلوم این مرکز از سال 62 فعال بوده است و ریاست آن را شخصی لبنانی بنام ‏‎حجت الاسلام سید مرتضی مرتضی بعهده دارد. ایشان در گفتگویی که اخیرآ با روزنامه‌ی جمهوری اسلامی انجام داده‌اند فرموده‌اند علت روی آوردن بسیاری از جوانان آفریقایی به مذهب شیعه بخاطر روی داد انقلاب اسلامی می‌باشد. خوب این خبر که بتنهایی چیز شگفت انگیزی نیست. ما انقلاب کردیم و یک بدبختی را برای خود بوجود آوردیم بعد فکر کردیم که عجب غلطی کردیم‌ها! پس تصمیم گرفتیم که دیگران را هم به همان مرضی که خود دچارش شده‌ایم دچار کنیم و از آن روز شروع کردیم به صادر کردن انقلابمان. این خبر زمانی جالب میشود که با خبر دیگر که امروز خواندم کنار هم بگذاریم و “دو دوتای” ریاضیاتی را که از کلاس سوم ابتدایی یاد گرفتیم بکار ببریم تا ببینیم چه دکان نون و آبداری برای خود دست و پا کرده‌ایم.
خبر دوم این است که : 53 کیلو گرم گوشت الاغ در مشهد کشف شد. نخندید! چرا میخندید!؟ مگر نگفتم نخندید؟!! تئوری‌های خُسن‌آقا مو لای درزش نمیره! الآن خدمتتون عرض میکنم که گوز چه ربطی به شقیقه داره!
با صادرکردن انقلاب و ترویج مذهب شیعه در کشورهایی مثل کنیا و بورکینافسو میتوان عده‌ای آدم درست و حسابی را تبدیل کرد به خر و بعد از مدتی با جفت زدن آنها با اسب میتوان الاغ تولید کرد و برای جبران کمبود گوشت در ایران، آن را بعنوان یک محموله‌ی وارداتی به ایران وارد کرد.
از این کار چند بهره‌ی مهم نسیبمان میشود! اولآ ایکه دیگران را به همان مرضی که خود دچارش شده‌ایم گرفتار میکنیم، دویمآ ایکه کمکی به تولیدات در کشورهای فقیر نشین آفریقایی میکنم و سیومآ معضل کمبود گوشت را در داخل کشور حل میکنیم. نگفتم که این کار خوبی است! حالا هی رو بگیت رژیم ملا بد است!!

نوشته: در ساعت: 3:16 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on حوزه علمیه ایران در کنیا!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی