Nov 07 2002

پاسخ به یک نظر {+}

نوشته:     :::       Comments Off on پاسخ به یک نظر {+}

پاسخ به یک نظر {+}
دیروز تصمیم گرفتم پاسخ نوشته‌ی دوستمان احسان رو بدم ولی متاسفانه دیروقت بود و امروز هم از ساعت 6 صبح تا همین نیم ساعت پیش گرفتارکارشدید بودم در نتیجه وقت این کار را پیدا نکردم ولی اکنون اجازه دهید تا به نظر دوم ایشان که در نظرخواهی من نوشته‌اند پاسخ دهم تا شاید این دوست ناشناخته هم کمی آرام تر مرا نقد کنند و بیخود به فحاشی نپردازند.
نکته‌ی اول: دلیل اینکه من به رژیم فحاشی میکنم بگمانم برای همه روشن است، رژیمی که همه چیز وطنم را نابود کرده به همه‌ی باورهای من توهين کرده و میکند این حق را برای من بوجود می آورد که با هر وسیله ای به مبارزه با آن بپردازم.
نکته‌ی دوم: دوست گرامی “احسان” من نه شما را می‌شناسم و نه به شما خیانت یا خدمتی کرده‌ام که لایق چنین رفتاری ازطرف شما به من باشم.
شما از من انتقاد می‌کنید که چرا به عقاید دیگران توهین کرده‌ام ولی متاسفانه مشخص نمی کنید که به عقاید چه کسی توهین کرده‌ام اگر منظورتان دکان داران دین اسلام باشد که گمان میکنم شما بایستی در عقایدتان تجدید نظر کنید چون به گمان من عقاید چنین رژیمی نه قابل دفاع است و نه قابل احترام. اگر هم منظورتان دین اسلام بطور کل باشد که من تا آنجا که بتوانم به هیچ دینی توهین نمی‌کنم گرچه گاهی اوقات ممکن است انتقادات من صریح و خشن باشد و این هم بخاطر آن است که دین اسلام یک رژیم‌حقوقی خشن و بدون منطق است که بایستی با همان ابزار با آن مبارزه کرد وگرنه شکست حتمی است. مگر می‌توان با سنگ به جنگ توپ وتانک رفت!؟
شما می‌نویسید که کاری که من کرده‌ام اگر توی US (آمریکا) می‌کردم فلان وبهمانم می‌کردند. پاسخی که به این گفته‌ی شما میدهم این است که در مرحله‌ی اول من سیستم آمریکا را به هیچ عنوان یک سیستم عادل و منطقی نمی‌دانم و درضمن بگمانم شما فراموش کرده‌اید که آقای بوش درحال برچیدن همین رژیمی است که شما از آن دفاع می‌کنید پس بگمانم در این مورد نیز شما باید در مواضعتان تجدید نظر کنید.
نوشته بودید که کسانی که سالها در ایران نبودند حق ابراز عقیده ندارند. بگمانم که اینهم از همان تئوری هایی است که فقط در (US) آمریکا قابل اجرا باشد. و تازه شما از کجا میدانید که اطلاعات من درچه حد است و چنانچه اطلاعاتم کم باشد یا زیاد چه کسی تعین میکند که، کم است یا زیاد شما یا رژیم یا من!؟ اگر به این تئوری شما بخواهیم عمل کنیم دیگر هیچ کس در مورد هیچ کشور دیگری بجز کشوری که در آن سکني دارد نمی تواند صحبت کند!! و تازه مگر ابراز عقیده فقط ملک 6 دانگ دانایان هست، پس به عقیده‌ی شما دموکراسی نیز بایستی بوسیله‌ی نخبگان اداره شود درست مثل همان عقیده و روشی که شورای نگهبان می‌خواهد.
و در خاتمه زحمت کشیده اید و بخاطر فحاشی از من عذرخواهی کرده‌اید که بگمانم کسانی که مرا میشناسند به این امر واقفند که من اهمیتی به فحاشی دیگران نمیدهم پس عذرخواهی هم درمن تاثیری ندارد.

نوشته: در ساعت: 1:43 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پاسخ به یک نظر {+}  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی