Nov 15 2002

امروز نامه‌ای از آقای افشین

نوشته:     :::       Comments Off on امروز نامه‌ای از آقای افشین

امروز نامه‌ای از آقای افشین زند دریافت کردم که درکش برای من بسیار مشکل است و بخاطر همین هم تصمیم گرفتم که آنرا اینجا منتشر کنم تا شاید دیگران بتوانند مرا راهنمایی کنند، و بگویند چه کنم.
پس اول نامه‌ی اقای زند را با هم مرور میکنیم و بعد می پردازم به چند توضیح و قضاوت را به شما واگذار می‌کنم، آقای زند مینویسند:
اقای محترم؛
شما در وبلاگت مرا نقد می کنی و بعد ای پی مرا در پيامگيرت قفل کرده ای و اين فرصت را از من گرفته ای که به شما پاسخ دهم. کارت سانسور است. من و شما با هم قبلآ گفتگو کرده ايم و تصور نمی کنم در اين ميان مشگلی باقی مانده باشد که شما ای پی مرا قفل کنی! گفتم که بدانی کارت غلط است. مشگل شخصی داری رک بگو. من ادمی نيستم که با کسی خورده حساب داشته باشم. اگر مسئله ای هم با کسی وجود داشته باشد به او می گويم. افتخار زندگی من اينست که فکر می کنم تا کنون کسی را از خود نرنجانده ام. اگر رنجيده ای بگو، اقدام نکن. شما دو نامه پر از فحش از من منتشر کردی و بعد از من پرسيدی و به شما پاسخ خود را گفتم. ايا کلمه ای برعليه ات نوشتم؟ ايا وقتی دوستان مشترکمان از من پرسيدند که چرا به تو جواب نمی دهم، عکس العملی نشان دادم؟
اما متأسفانه تکذيبيه مرا منتشر نکردی! ايا اين رسم ازادگی و پاسداشت ازادی قلم است؟ باز به تو می گويم: اين روشت مثبت نيست، اگر شما از من خوشت نمی ايد، برای من مهم نيست زيرا اين حق توست، اما اقدامت را نمی پسندم
افشين زند – کاناد
هموطن گرامی اگر حداقل میفرمودید من کجا شما را نقدکرده‌ام! شاید برای من هم ساده‌تر می‌بود به مطالبی که در مورد شما نوشته‌ام بنگرم و پاسخی به شما بدهم ولی متاسفانه من نمیدانم، شما از چه نقدی سخن میگوید!؟ درمورد قفل کردن آی‌پی شما من تنها یک آی‌پی را قفل کرده‌ام و آن هم متعلق به شخصی است که گویا با جعل نام شما و ممدسن کامنت مینوشت و بدون دلیل و منطق فحاشی میکرد و من هم مطالبش را روی وبلاگم گذاشتم و بعد از آن‌هم دیگر نه با نامبرده تماسی داشتم و نه نامه‌نگاری‌ای کردم. بعد از آن هم تماسی با ممدسن و شما گرفتم و هنگامی که هر دوی شما مطالب را تکذیب کردید، و اگر خاطرتان باشد در میلی که برای من نوشتید فرمودید که آن فحاشی‌ها را شما ننوشته بودید، آخرالعمر هم این IP: 24.102.120.124 را قفل کردم. پس درنتیجه من آی‌پی شمارا قفل نکرده‌ام، بلکه آی‌پی آن‌شخصی را قفل کرده‌ام که بدون دلیل شروع به فحاشی کرد، بدون اینکه من وی را بشناسم یا به او مطلبی گفته یا نوشته باشم.
پس من باز هم متوجه نمی‌شوم مشکل از کجاست!؟ اگر آن فحاشی ها را شما ارسال کرده بودید که خوب من هم با دلیل آی‌پی شمارا قفل کرده‌ام، ولی اگر شما نفرستاده بودید که خوب من هم آی‌پی شما را قفل نکرده‌ام. من آی‌پی شخصی را قفل کرده‌ام که این مطالب را با اسامی جعلی بدون دلیل برای من نوشت. باز هم چنانچه مطلبی دارید من با کمال میل آن را روی وبلاگم منتشر خواهم کرد.
نکته‌ی آخر من آی‌پی کسی را قفل نمی‌کنم حتی اگر به من فحش بدهند دلیل قفل کردن این آی‌پی آن است که نامبرده با جعل نام دیگران مطلب می‌نوشت نه با نام خود و باعث بدنام شدن دیگران می‌شد.
با پوزش فراوان اگر باعث ناراحتی شما شدم.

نوشته: در ساعت: 12:40 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on امروز نامه‌ای از آقای افشین  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی