Nov 18 2002

یک سوال معاون اجتماعي نيروي

نوشته:     :::       Comments Off on یک سوال معاون اجتماعي نيروي

یک سوال
معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان اصفهان: فعاليت زنان روبنده‌دار در اصفهان غيرقانوني است
يك مقام مسوول در نيروي انتظامي اصفهان گفت: ما به شدت مخالف برخوردهاي خشن در عرصه‌ي فرهنگي هستيم است. به گزارش ايسنا، سرهنگ جوادي، معاون اجتماعي نيروي انتظامي اصفهان در جمع دانشجويان دانشكده‌ي ادبيات دانشگاه اين استان عنوان كرد: تاكنون با مسوولان شهري چندين جلسه براي برخورد با گروه “زنان روبنده‌دار“ در سطح شهر داشته‌ايم و حتي موضوع به شوراي امنيت كشور نيز ارجاع داده شده است، اما به دليل نداشتن شاكي خصوصي تاكنون نتوانسته‌ايم برخورد قانوني با اين گروه داشته باشيم.
وي ادامه داد: اين گروه برخوردهاي بسياري خشني در سطح شهر انجام مي‌دهند كه در برخي از موارد به ضرب وشتم افراد نيز منجر شده است.
سرهنگ جوادي تاكيد كرد: اين گروه يك گروه انحرافي است و در جلسه‌ي شوراي تامين استان نيز مساله مطرح شده است، طي هفته‌هاي آينده نيز از مجاري قانوني با آنها برخورد خواهد شد.
خُسن‌آقا:
چطوره که اگه دانشجو رو بخواهند بگیرند وسربنیست کنند و یا زندان و شکنجه کنند، شاکی خصوصی نیاز ندارند؟ باطبی را فقط برای بردن یک پیراهن بالای سرش بدون شاکی و ماکی به اعدام محکوم میکنند، کافی است بر آن نام اغتشاش!! یا توهین به مقدسات!! یا رهبر معظم!!! بگذارند و بعد هم هر بلایی سر بدبخت دانشجو خواستند بیاورند! ولی همین که شد چهارتا جنده لاشی حزب الهی، آن موقع نیاز به شاکی خصوصی است!؟
اشکالی ندارد همین روزها یک دسته شاکی خصوصی تهیه خواهیم کرد، ۴۰ تا ۵۰ ملیون ملت عاصی خوبه!؟

نوشته: در ساعت: 8:24 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on یک سوال معاون اجتماعي نيروي  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی