Nov 20 2002

شرکت “مجد آسان” انحصار تبليغات

نوشته:     :::       Comments Off on شرکت “مجد آسان” انحصار تبليغات

شرکت “مجد آسان” انحصار تبليغات فوتبال ايران را در يک مزايده از پيش سازمان داده شده برد. مدير عامل پشت پرده اين شرکت خانم “کلهر” همسر حاج حبيب الله عسگراولادی مسلمان دبيرکل موتلفه اسلامی است. بلا فاصله پس از اين برد؛ چکي به مبلغ 22 ميليارد و 200 ميليون تومان از سوی شرکت برنده در وجه سيمای جمهوري اسلامی صادر شد .
خُسن آقا:
این بیچارگان از نظر من مریض تشریف دارند که این همه پول دور و بر خودشان جمع می‌کنند. یکی نیست به اینها بگوید: خوب الاغ جان بهتره یک کم پس انداز کنی برای آینده‌ات!!! البته اگه آینده‌ای داشته باشند.
راستی فکرش رو کردین، با این همه پول چه کار می خوان بکنند!؟
بگمانم این مفلوکها فقط چهارتا عمر نیاز دارند تا بتونن این پولها رو بشمارند.
یک سال پیش از طرف محل کارم پیشنهاد شد که من یک پست دیگه بگیرم با مسولیت بیشتر و حقوق بهتر، به رئیس مبارک گفتم، به من تا هفته‌ی دیگه فرصت بده تا روش فکر کنم بعد خبرت میکنم.
دوروز بعدش رفتم و بهش گفتم متاسفانه هرچی فکرش را کردم دلیلی پیدانکردم برای قبول این شغل، با چشمانی به شکل دو علامت سوال بزرگ گفت، دلیلش حقوق بهتر و موقعیت بهتر برای آینده‌ات . با خنده جوابش را اینچنین دادم: من نیازی به پول بیشتر ندارم همین را که دارم برایم کافی است و در مورد آینده از کجابدانم که فردا زنده‌ام تا چه رسد به چندسال آینده و درهرصورت من نیازی به موقعیت بهتر هم ندارم همین موقعیت امروزیم کفایت می‌کند.
حال وقتی این مفلوکین را می بینم که اینچنین پول جمع می کنند و حتی از آن نمی‌توانند استفاده کنند. این فلک زده‌ها حتی یک رستوران ناقابل هم نمی‌توانند بروند چون اگر رستوران رفتن ممکن است یکی از آنهایی که پولش را دزدیده‌اند گریبان‌شان را بگیرد. انسان چقدر باید الاغ باشد که زندگی را از این دید ببیند.

نوشته: در ساعت: 11:30 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on شرکت “مجد آسان” انحصار تبليغات  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی