Nov 23 2002

برسر مطلب دیروزم چند میل

نوشته:     :::       Comments Off on برسر مطلب دیروزم چند میل

برسر مطلب دیروزم چند میل بین من و مهشید ردو بدل شد که با اجازه ایشان میلهای دریافتی را در زیر می‌خوانید. مطلبی را هم هر چه زودتر تهیه خواهم کرد که آن را هم بعدآ خواهید خواند، فعلآ این دو میل را داشته باشید تا بعد:
میل اول:
حسن آقای عزیز.
راستی که آدم را به چه کارهایی مخبور میکنید.
به سایت برگزیده رفتم و تعداد را شمردم از 22 عکس حاضر در صفحه اول 4 تا جنبه تحقیر زنان و دو تا یشان تحقیر همجنس گرایی بود.
که با یک خساب سر انگشتی می شود حدود 40 درصد عکس های صفحه اول.
عکس های صفحه های بعد. مثل بوش این فشن و تماما تحقیر زن است. و شما میگویید بگذارید بچه مردم کارش را بکند. دارد مبارزه میکند و بگذارید اشتباه کند.
آفای حسن عزیز. در طول تاریخ همیشه برای تحقیر مردان به آنان زن خطاب میکردند. چرا که ارزش زن را همیشه پایین تر از مردان
میدانستند و زن خطاب کردن مردان نزول ارزش آنان بود: تو مرد نیستی. برو ماتیک بزن. شلوارت رو .در بیار دامن بپوش/ حالا که این حرفا رو می زنی لپات رو هم گلی کن.شما را نمیدانم( انگار که شما با این مسئله چندان مشکلی هم ندارید ). اما من از این ” اشتباهات ” به تنگ آمدم. این که این آقا از بدن مرد هم استفاده کرده و شما صدایتان در نمیآید مشکل من نیست. من همیشه از مردان تعجب می کردم که بیشترین مشتری های =مجلات و سایت های پرنو گرافی را تشکیل می دادند و از بابت این همه توهین که به آنها می شد و به چشم حیواناتی که تنها به فکر پایین تنه شان هستند به آنها نگاه کرده میشود و دم هم بر نمی آورند ، هیچ
تازه زنانی را که به پرنوگرافی اعتراض می کنند متعصب و یکسویه و غیره هم مینامند.
آری از بدن مرد هم استفاده میشود. و من این را تابو شکنی نمی گویم آقای حسن آقا..یک بار در رابطه با وبلاگ توت فرنگی همین بحث را با هم داشتیم. که اگر کلماتی مثل “کون کن ” تابو شگنی است که تمام لات های چاقو کش ما صد سال است که تابو شکن هستند.
نه حسن آقا ..من نه این سایت را مترقی میدانم . نه تابو شکن. شما اگر این نوع ادبیات و این نوع عکس ها را می پسندید و بضاعت این را دارید که نام این دید زن ستیز را ” اشتباه ” بگذارید من حرفی برای گفتن ندارم. اما از من نخواهید که مثل شما بضاعت این “اشتباهات” را داشته باشم. اگر در مقابل لحن تحقیر مادر بزرگم که مرد را از زن کمتر می نامید به خاطر سن و سالش و عدم امکان تغییر او سکوت کردم در مقابل کسانی که از بدن زن برای تحقیر جلادی خون خوار استفاده میکنند نمی توانم سکوت کنم.
عکس سر خمینی بر بدن برهنه یک زن که هیچ نیست جر برهنگی و زن بودن و همین برای صاحب سایت بسیار جالب است و شاید برای کسانی که سایت را تبلیغ می کنند هم. برای من جذاب و جالب نیست. بوش یک دیکتاتور ابله است. که دنیا را به آتش می کشد. تابو شکن شما چگونه او را معرفی میکند ؟؟ با بدن زنانه…
شما اینها را اشتباه مینامید.اما من اینها را دیدگاه های تحقیر آمیزی نسبت به جنسیت زن می نامم. نمی خواهم شما را تغییر دهم.
میخواهم که خود فکر کنید. احتمالا هم باز دارم بر دیوار سنگی سر میکوبم ..اما من عادت
دارم..
باقی بقایتان.
مهشید.
بعدلاتحریر. اگر خواستید این نوشته را هم میتوانید در وبلاگ خود بیاورید ..انچه گفتم باور من است.
میل دوم:
و یک چیز دیگر که یادم رفته بود.
من هم اشتباه میکنم و شما هم. چون زنده ام. چون حرکت میکنم. و چون تلاش می کنم پس اشتباه میکنم. اما اشتباهات من با تحقیر نسلی، قومی، ملتی، نیمی از کره زمین اگر همراه باشد آقا دیگر اسمش اشتباه نیست. شما اگر اسم توهین و تحقیر نیمی از کره زمین را اشتباه میگذارید هم میتوانم اسم این را یکی از اشتباهات شما بگذارم.

نوشته: در ساعت: 1:02 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on برسر مطلب دیروزم چند میل  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی