Dec 07 2002

با عرض پوزش این منتقد

نوشته:     :::       Comments Off on با عرض پوزش این منتقد

با عرض پوزش این منتقد خلبان کور نیست بلکه یک محمد دیگر است (این قسمت بعدآ اضافه شد)
پاسخی به خلبان کور
خلبان کور (محمد) در نظر خواهی امروز مطلبی را متذکر شده که دوست داشتم بجای پاسخگویی در قسمت نظر خواهی در اینجا پاسخ بدهم تا همهگان بدانند که خُسن آقا برخلاف نظر محمد بر این عقیده است که، اصلآ بهتر است انتقادات محمد را بخوانید و پاسخ مرا هم در پیش بشنوید قضاوت را هم عادلانه انجام دهید و نظرتان را هم در نظرخواهی بیان کنید.
محمد مینویسد:
من اصلا دل خوشی از حکومت ندارم و مثل شما خواهان تغييرات اساسی در آن هستم
ولی ادبيات شما رو در مورد اونها نميپسندم
استفاده از واژه هايی مثل توله سگ و پدر سگ و حرام زاده و ..ون دادن و ….
باعث ميشه خواننده احساس کنه با يک آدم بی منطق طرفه که ميخواد با فحش و ناسزا حرفش رو بقبولونه
اخوند ها آدم های کم ظرفيت و کم سوادی هستتند ولی باید از کارهای آنها منطقی انتقاد کرد و اطلاع رسانی کرد با فحاشی ما هم مثل اونها ميشيم
پيروز باشيد
و این هم پاسخ من:
منطق را باید با منطق و فحش را با فحش پاسخ داد در غیر اینصورت اوباشی که به ملت، من و شما فحاشی می‌کنند باورشان میشود که گردن کلفت‌اند و تازه این ارازل زبان دیگر نمی‌دانند و اگر حرفی با زبانی دیگر گفته شود در مغز تهی آنها فرو نخواهد رفت. رهبری که ملتش را بی غیرت می‌خواند و جوانان دانشجویش را خیانت کار زبان دیگری بجز زبان چماق و فحاشی درک نمی‌کند. زمانی که دنیا درگیر میلوسویچ بود با شناختی که از او و عقاید افرادی مثل او داشتم همیشه در صحبتهایم میگفتم که این شخص زبانی بجز چماق نمی‌داند وبسیار بی خردی است اگر با زبان دیگری با او صحبت کنیم و وقت و انرژی گذاشته شود تا از راه دیگری به او بفهمانیم که در اشتباه است. همین منطق را در مورد سید علی و دارو دسته‌اش دارم و بگمان من اگر همه با همین روش از روز اول به مبارزه با این اوباش رفته بودند کارشان تا امروز تمام شده بود اینها بجز فحش و چماق زبان دیگری نمی‌دانند، و زبان دیگر را دال بر ترس ملت می‌دانند و همین باعث خواهد شد که در کارشان مصمم تر شوند.

نوشته: در ساعت: 1:36 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on با عرض پوزش این منتقد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی