Dec 12 2002

یک سوال اونهایی که در

نوشته:     :::       Comments Off on یک سوال اونهایی که در

یک سوال
اونهایی که در کار انقلابی گری و اینجورچیزا صاحب نظرند خواهشن به چند سوال این حقیر پاسخ بدن، ببخشید این جمله‌ای که نوشتم باعث خواهد شد بعضی‌ها بخاطر اینکه می‌خواهند شکسته نفسی کنن و خودشون رو زیاد بزرگ نکنند، پاسخ ندن ولی خواهشن اونهایی هم که متخصص نیستن و یک کمی اطلاعات دارن به این سوال پاسخ بدن چون شدیدآ مهم هست، وقتی میگم شدیدآ مهم هست واقعآ میگم ها حداقل برای من مهم هست.
خوب حالا میرم سر اصل سوال.
سوال خیلی ساده است فقط ممکن هست برداشتهای متفاوت از اون بشه و درنتیجه جوابها هم متفاوت باشه.
از نطر شما چه زمانی (طول زمان) رو می‌شه گفت “دوران انقلاب” مثلآ برای من دوران انقلاب ۵۷ میشود گفت تمام سال ۵۷، دوران انقلاب بود تا اینکه حکومت قبلی رفت و حکومت جدید جایگزین شد. چرا میگم تمام سال ۵۷ چون از نظر من اون ۷ یا ۸ ماه قبل از ۲۲ بهمن مهمترین مدت بود البته نه اینکه مدت بعدش مهم نباشه ولی اون مدت بعد یک دوران ساختن رژیم آینده هست گرچه شاید اصلآ فکر من غلط باشه و دوران بعد از اون هست که دوران انقلاب هست. خلاصه همین‌طور که می‌بینید من باخودم هم مشکل دارم در تعریف “دوران انقلاب”.
خواهشن در این بحث شرکت کنید و یک جواب گرچه کوتاه بدهید. چون تصمیم دارم با بدست آوردن یک تعریف از “دوران انقلاب” البته ۵۷ آن به یک نتیجه گیری در مورد شاید دوران انقلاب (۸۱) یا (۸۲) برسم. یک چیز دیگه خواهشن از این جوابهای کلیشه‌ای ندید‌ها من تفکر خود شما را می‌خواهم نه تعاریف مارکس و لنین و یا رهبر معظم و … را نمی‌خواهم ها!

نوشته: در ساعت: 12:55 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on یک سوال اونهایی که در  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی