Jan 11 2003

چند نکته درمورد پرشین بلاگ

نوشته:     :::       Comments Off on چند نکته درمورد پرشین بلاگ

چند نکته درمورد پرشین بلاگ
از زمانی که پرشین بلاگ بوجود آمده عده‌ی زیادی از وبلاگ نویسان از جمله خود من به همه هشدار دادیم که این دسیسه‌ی رژیم است برای بدام انداختن مخالفین عده‌ای پذیرفتند و عده‌ای نه، عده‌ای به نوشتن در پرشین بلاگ ادامه دادند و عده‌ای نقل مکان کردند.
امروز بدون اینکه بخواهم به بحث گذشته دامن بزنم باز می‌خواهم نکته‌ای را در مورد این سرویس به استفاده کنندگان آن گوشزد کنم.
چند روزی است که دسترسی به پرشین بلاگ تقریبآ غیر ممکن شده. من روزانه به چند وبلاگ که در پرشین بلاگ است سر میزنم و از نوشته های دوستانی که در آنجا می‌نویسند استفاده می‌کنم از جمله کسانی که در لیست لینکهای سمت چپ من قرار دارد. امروز هرچه کردم دسترسی به این وبلاگها میسر نشد.
دوستان باور کنید blogspot.com هم سرعت بهتری دارد و هم ایمنی آن برای شما که سیاسی می‌نویسید بهتر است حال به چه دلیلی شما اصرار دارید که در پرشین بلاگ بنویسید نمیدانم، اگر بخاطر این است که ایجاد یک وبلاگ در blogspot.com مشکل تر از پرشین هست که این کار را می‌توانید با کمک دیگران انجام دهید من خودم به چند نفر کمک کرده‌ام و باز هم حاضرم به هرکسی که بخواهد کمک کنم. پس این مشکل هم قابل حل شدن است. باز هم از همه‌ی عزیزان تقاضا دارم که نقل مکان کنند تا هم کار خودشان را و هم کار خوانندگانشان را آسان کنند.

نوشته: در ساعت: 6:52 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on چند نکته درمورد پرشین بلاگ  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی